Arkadaşlar ilk hikayem ama sağlam bir konum var şimdilik okuyup bayılacağınızı ümit ediyorum.
Mıgırdiç'ın bir hayatı olması için bazı işlere buluşacak ve bu işler başına belamı açacak yoksa mutlumu olcak bende bilmiyorum ama hikayenin gidişatına göre değişecek başlıyoruz arkadaşlar.27 yaşında olmasına rağmen sevdiği bir kız olmadı çıktığı kız oldu ama kafasında oluşturduğu "at avrat silah" avrat kısmındaki yeri dolduramamıştı.
Yine kardeşi dediği 3 kızla bir yolculuğa çıkmıştı bunlar "ayşe, aylin ve narin" gece 3-4 civarı mıgırdiç sigarasını yakmış arabayı sürüyor o ara ayşe bir şarkı istemişti mıgırdiç açtı herkes uyuyodu ayşe mıgırdiç hariç hafiften kısık sesle sohbet ediyorlardı tam o anda yolun orasında bir adam vardıçok hızlıydı kıştı ve yolar buzlanmıştı.
Adama çarptı yavaşladı durdu.Ayşe korkudan o tiz sesiyle çığlık attı diğer kızlar uyandı. Onlarda istemsizce bağırdılar mıgırdiç inmek istedi ayşe izin vermedi mıgırdiçe ama kormadı indi yanına gitti hala ses seda yoktu adamda sanki intihar etmek istiyordu ama arabaların önüne atlamıyordu öylece duruyolardı.
Arabada kızlar kendi aralarında cindir kesin zaten tenhadayız. Mıgırdiç adamı kolundan tutup kendine çekti.
Adam ölmüştü sanki konuşmuyor gözünün feri yoktu nefes alıyomu diye elini ağzına doğru görürdü nefes de yoktu nabızına baktı oda yoktu adam ölmüştü. Kızlar bağmaya başladılar "hep mıgır derler ona ama sadece o üç kız" (mıgırrrrrrrrrr yardım ettttttt) mıgırdiç hemen sert bir bakışla baktı arabanın önünde birileri vardı camdan içeri bakıyorlardı hızlı ritmik adımlarla yürüdü arabaya tarladan gelen çobanlardı yüzleri bembeyazdı mıgırdiç yanlarına gitti ve
-Bir sorun mu var?
-Sizin bu saatte burada işiniz var?
-Neden belli saatler arasındamı geçiş var
-Siz canınıza susadınız
O anda tarladan 4 5 kişi yavaşça otobana çıktılar ama mıgırdiç kadar ne uzun nede kalıplılardı sanki gözlerinde bişi yoktu sadece beyazdı sanki ama mıgırdiç hiç kendini ona odaklamamıştı çünkü üstlerine ellerine bakıyordu.
Ona ve kızlara zarar verecek bişey var mı diye sonra göz göze geldi bana bir adım geri çekildi gözleri boyalı sanki savaşa gidecek asker gibi boyanmıştı ama bir insan gözünü nasıl boyar bembeyaz aklına kızlar gibi cin diğer deyimle üç harfli geldi klasik bir hareketle ayaklara baktı düzlerdi sonra kafasını kaldırdı kimse yoktu arabaya bindi içeride ibrahim tatlıses çalıyor ve "mıgır" diye bağırışlar vardı.
Mıgırdiç uykuya kalmıştı rüya görmüştü o ara narin onu omzundan sirkeledi ve mıgırdiç uyandı ve hemen köşeye çekti ve dışarı çıktı bir nefes aldı ve tekrar bir sigara yaktı ve aklından ( acaba ne kadar uyudum bir rüya en fazla 7 saniye ise fazla değil) dedi güneş doğmak üzereydi mıgırdiç az ileride bir dinlenme tesisine çekti kızların zoruyla uyulalım sonra kahvaltı yapar çıkarız dedi.
Mıgırdiç sigarasını içmek için çıkınca arabanın tamponunda kan izi vardı...
Arkadaşlar bu ilk bölümdü ve eğer beğenilirse devamı gelecek sağlam hikaye okumaya devam edin mesajlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanbirent
Mystery / ThrillerMıgırdiç'ın değişik eğlenceli gizemli şaşırtıcı korkutucu hayatı