Gece olanları düşünürken yıllardır peşindeki aileyi düşündü hemen odaya gitti yukarıda kırmızı ışık vardı yanıp sönüyordu hemen baktı hemen bir bıçak aldı ve kazıdı ve bir kamera evin her odasında vardı.
Yorganı o bıçakla yırttı içinden ağırlık ve düşmesini sağlayan mekanizma vardı sinirlendi. Hemen evi terk etti koşarak gizli evine gitti kapıyı açtı ev formalite icabı olduğu için alt kattaki tabanın altındaki odaya girdi.
Yıllardır beraber iş yaptığı dağaç'ı aradı olanları bir kaç kelimede anlattı. Dağaç ona
"O evden ayrıl ve yanıma istanbula gel aklımda bişiler var"dedi.
Mıgırdiç hemen bir kaç eşya alıp evden ayrıldı hemen arabasına binip istanbula yolculuk başladı. Öğle bir gibi yola çıkan mıgırdiç gece iki istanbula vardı.
Hemen dağaç'ın yanına gitti. Evde yalnızdı çünkü çok önemli bir konu vardı zamanını bilmediği süre zarfında evinde izleniyordu. Dağaç hemen bir kaç arama yaptı mıgırdiç çok sinirliydi on dakika içinde neredeyse paketi bitirmişti.
Dağaç bişiler bulmuştu gözleri hem kötü hem iyi haberi varmış gibi kısılıyordu ve büyüyordu. Mıgırdiç onun gözlerine baktı ve dağaç ona
-Galiba birşey buldım ama
-Ne buldun dağaç beni deli etme!!
-Senin başının belası AUDE ailesi off.
-Ben böyle kötü soyadı duymamıştım
Mıgırdiç çok sinirlendi yolda başına gelenleri yoksa yine bu ailemi yaptı. Amaçları neydi mıgırdiç onlara ne yaptı yada neden mıgırla uğraşıyolardı??????
Bu üçüncü bölüm sonundaki soruların cevaplarını öğrenince çok şaşıracaksınız. Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum benim için çok önemlii saolum şimdiden :ddd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanbirent
Gizem / GerilimMıgırdiç'ın değişik eğlenceli gizemli şaşırtıcı korkutucu hayatı