"Ben mi yoksaaaa... Angelina Jolie mi?"
"Ne?"
Todoroki duyduğu soruyla şaşırmış, bir yandan da gülüyordu. Kollarının arasında duran ve gittikçe ona sığınıp mayışan sevgilisinin sevimli kıkırdamasını duyunca yüzündeki gülümseme daha da yayılmıştı. Göğsünde duran kafasını kaldırmış, Todoroki'nin yüzüne bakmıştı.
"Duydun işte, ben mi o mu?"
Todoroki kahkaha atıp elini sevgilisinin saçlarına daldırıp okşadı.
"Tabii ki de sen, kim olursa olsun sen."
Bakugou memnuniyetle tekrardan kafasını Todoroki'nin göğsüne koydu. Cevabı biliyordu ama yine de duymak istemişti. Todoroki'nin düzenli nefes alışverişlerini ve hızlı atan ritmik kalp atışlarını bir ninni edasıyla dinliyordu. Todoroki sıcaklığı ile uykusu gelmiş, gittikçe mayışıyordu. Bir kedi edasıyla ona daha çok sokulup bacağını onun üstüne, kolunu ise sıkıca Todoroki'nin beline sarmıştı. Şu an resmen Todoroki'nin üzerindeydi.
Bakugou'nun aklına gelen şeyle yarım ağız sırıttı ve doğrulup Todoroki'nin kucağına oturdu. Todoroki kapattığı gözlerini aniden açıp uykulu bir şekilde sevgilisine baktı.
"Ne oldu?"
Todoroki mırıldanırken Bakugou kıkırdadı ve ellerini Todoroki'nin göğsüne koyup yay gibi dudaklarına doğru eğildi. Hafifçe kendini ona sürterken her kelimesinde sulu öpücükler bırakıyordu dudaklarına.
"Geçen. yaptığımız. şeye. devam. mı. etsek?"
Sonuncu öpücüğü sert ve ıslak olmuştu. Todoroki geri çekilmesine izin vermeden elini ensesine atıp kendine bastırdı. Ensesindeki küçük saçları çekiştirirken dilini Bakugou'nun ağzına doğru itti ve Bakugou da memnuniyetle izin verdi. Dilleri dans ederken Bakugou sürtünmeyi ihmal etmedi.
Todoroki ağzına doğru boğuk bir inleme bırakırken Bakugou zaferle gülümsedi. Todoroki yerleri değiştirdi ve üste geçti. Bakugou'nun tişörtünü çıkarıp ellerini tek eliyle tutup başının üstüne kenetledi. İkisinin de gözbebekleri zevkle koyulaşırken daha fazlasını istiyorlardı.
Todoroki tek bacağını Bakugou'nun bacaklarının arasına soktu ve diziyle penisine bastırdı. Bakugou sesinin yüksekliğini kontrol etmeden inledi. Todoroki Bakugou'nun süt beyazı tenine izler bırakmaya başladı. Bir yandan da dizini bastırıyordu. Bakugou altında kıvradıkça o daha da zevk alıyordu.
Geri çekilip kendi kıyafetlerini çıkarıp iç çamaşırı ile kaldı. Bakugou ne kadar büyük olduğunu buradan bile görebiliyordu. Todoroki Bakugou da iç çamaşırıyla bırakınca kasıklarına minik öpücükler bırakmaya başladı. İç çamaşırı üzerinden Bakugou'yu okşuyordu ve Bakugou bu dokunuşlarıyla bile gelebilirdi. Bakugou titrek nefesini dışarıya verdi.
"T-todoroki?"
Todoroki kafasını kaldırıp ona baktı, yanlış bir şey yaptığını düşünüyordu.
"Ne oldu?"
"Daha... daha fazlasını istiyorum."
Bakugou kısık sesle konuşunca Todoroki sırıttı.
"Sana daha fazlasını vereceğim, bebeğim."
-
BEN SMUT YAZAMIYORUM!!!! GERI KALANINI SIZ DUSUNUN...