bakugou
LAN
AMIN OĞLU
SANA CAMI AÇ DEMEDİM Mİ?
SPIDER MAN OLUP GELİYORUZ
AMSALAĞIN YAPTIĞINA BAK
SANA DİYORUM
ALOOO
SANİYELER İÇİNDE CAMI AÇMAZSAN CAMINI KIRACAĞIM
BİR
İKİ
ÜÇ
BENDEN GÜNAH GİTTİBakugou, yerden bulduğu taşları Todoroki'nin odası olduğunu düşündüğü cama fırlatmaya başladı. İkinci atışında denk getirdiğinde zaferle gülümsedi. Fazlasıyla sert atmadığı için camda sorun yoktu ama biraz daha Todoroki onu bekletirse tüm evi başına yıkmayı düşünüyordu. Sinirle küfürler edip Todoroki'den bir hareket beklerken odadan loş ışık gelince sızlanmayı bıraktı.
"Sonunda."
Mırıldanıp cama doğru biraz daha yaklaştı. Todoroki'nin uyumaktan şişmiş yüzü ve birbirine karışmış saçları görüş alanına girdiğinde her şeyi unutup gülümsedi.
"Hey uykucu, beni içeri almayı düşünüyor musun?"
Todoroki, uyku sersemiyle kafasını onaylayıp camı kapattı. Paytak adımlarla dış kapıya yöneldi ve bir yandan da gözlerini ovuşturuyordu. Kapıyı açıp Bakugou'nun gelmesini beklerken olduğu yerde vücudunu esnetti. Bakugou, soğuk sokaktan sıcacık eve girdiğinde canlandığını hissetti. Kollarını karşısındaki hâlâ uykusundan arınamamış bedene sardı.
"Dışarısı buz gibi. Beni dışarıda beklettiğin için cezanı daha sonra vereceğim."
Todoroki, gülümsedi ve Bakugou'nun sarılmasına karşılık verdi.
"Özür dilerim, bebeğim... Seni beklerken uyumuşum."
Kollarının arasında mayışan sevgilisinin saçlarının arasına birkaç öpücük bıraktı, Todoroki. Bakugou'dan gelen lavanta kokusu onu rahatlatmıştı. Kafasını yumuşak saçlarına gömme isteğini bastırıp Bakugou'dan ayrıldı ve açık kalan kapıyı kapattı. Ellerini birbirine kenetlerken Todoroki, Bakugou'yu tutup odasına götürdü. Gece lambasının yaydığı loş ışıkla aydınlanırken oda Bakugou, odayı iyice inceledi. Kendi odasında bir farkı yoktu.
"Gelsene yanıma."
Todoroki, çoktan yatağa uzanmış ve Bakugou için boşluk bırakmıştı. Mırıldanırken yanına gelmesi için boş olan kısmı patpatladı. Bakugou, memnuniyetle Todoroki'nin yanına yatıp kollarını beline sardı ve kafasını Todoroki'nin göğsüne koyup huzurla atan kalbini dinledi. En sevdiği melodi bu olabilirdi. Todoroki, kollarını Bakugou'ya sararken bir eliyle saçlarını okşamaya başladı. Yavaş yavaş gözleri kapanırken derin nefesler almaya başladı. Bir süre sonra Todoroki'nin çıkardığı mırıltılar ve ritmik nefesiyle uyuduğunu anladı Bakugou. Kafasını yavaşça kaldırıp aralanmış dudakları, titreyen kirpikleri, önüne düşmüş saçlarıyla Tanrı'dan farksız olan sevgilisini izledi. Fazla hareket etmeden yatağın yanında duran komodinin üzerindeki gece lambasını kapattı. Camdan süzülen ay ışığı ikisinin yüzünü ortaya çıkarıyordu. Bakugou, sevgilisinin yumuşak dudaklarına uzanıp uçucu bir buse kondurduktan sonra ona daha çok sokuldu ve mırıldandı.
"İyi geceler, sevgilim."
Bakugou kendisini, hayatı boyunca uyuduğu en huzurlu uykusunun kollarına bıraktı.
-
birazcık da soft takılalım.
bu arada bokuaka ve ereri yayımladım. en yakın zamanda da kagehina yayımlayacağım.