ఌ | Anak tapir

51 10 0
                                    

Aku kena cari Haechan sekarang juga.Aku tak peduli !Dia memang dah melampau sekarang ni!

"Hara tunggu aku!"

Somi yang dibelakang itu cuba untuk mengejar aku.Aku dapat tahu yang Haechan berada di gelangang bola keranjang.Ugh kau tunggu Haechan,aku buat kau mandul kejap lagi!

Setibanya aku disana,aku ternampak Haechan dan rakan rakanya yang sedang ketawa besar di hujung gelangang itu.

"HAECHANNN!!!"

Aku menjerit memanggil namanya.

"OI BUDAK TIKTOK!KAU NAK APA HA?"

"AKU NAK JUMPA KAU!SINI KEJAP!"

Haechan terus datang kearah aku dan sekarang tiba masanya untuk Haechan mandul seumur hidup muahahaha.

"Ha ada apa?"

"Apa ni?Siapa yang buat?"

Aku menunjukkan poster muka aku yang sudah tersebar di Campus.

"Bukan aku yang buat.serious tho aku tak tipu.Aku pun dapat benda ni juga."

"Kau tipu aku kan?"

"Sumpah aku tak tipu,kau boleh tanya member aku kalau tak percaya."

"Sekarang masanya!"

"Ha aku tak faham?"

"HIYYYAAAKKHHHH!!!"

Aku menendang juniornya dan Haechan mengerang kesakitan.

"Haechan!"

Johnny dan Doyoung berlari kearah Haechan yang sudah terbaring kesakitan itu.

"Apa yang kau buat ni Hara?"

Soal Doyoung dalam keadaan cemas.

"Huh korang pun sama lah!Korang yang buat poster muka aku ni kan?"

"Huh?Bila masa kiteorang buat?Kiteorang pun dapat dari siapa entah tadi."

"Mengaku jela kalau salah.Tak payah nak salahkan orang huh!"

Aku mencampakkan  kertas itu di atas lantai lalu ingin pergi dari situ tetapi...

"Ahh sss sakit..."

Aku pun menoleh kebelakang dan melihat Haechan yang dalam kesakitan itu.

"Haechan.Aku minta maaf..aku...."

"Eh kau pergi balik dorm sekarang!"

Namun , Johnny memarahi aku.Kemudian aku pun terus berlari pulang ke dorm.

Apa yang aku buat ni.Mungkin betul mereka tak buat poster tu.Siapa orangnya kalau bukan Haechan dengan kawan kawan dia?

"Hara..."

"Somi,aku rasa bersalah.."

"Kenapa kau serang Haechan macam tu?Aku tak habis cakap lagi kan tadi.Aku nak bagitahu yang bukan Haechan yang bagi poster muka kau tu dekat students campus ni..."

『 𝘁𝗶𝗸𝘁𝗼𝗸•𝗵𝗮𝗲𝗰𝗵𝗮𝗻 』Where stories live. Discover now