ఌ | AUCH !

45 6 0
                                    

"Hara kau nak pergi mana?" Soal Somi kepada aku yang berlari tergesa gesa di dorm itu.

"Nak pergi beli makanan dekat bawah!!" Jerit aku sambil berlari.

"Okay elok elok!!"

Aku pun menuruni tangga dan pergi ke kedai runcit mini di bawah dorm pelajar perempuan.

Tiba sahaja aku dihadapan kedai runcit itu,beberapa pelajar perempuan berbisik antara satu sama lain dan melihat kearah aku.

"Kenapa korang tengok aku?"

Mereka terperanjat dek kerana aku menegur mereka.

"Heh nothing.." Jawab salah seorang pelajar perempuan tersebut.

Aku pun masuk kedalam kedai dan membeli makanan ringan untuk dimakan.

Selesai sahaja memilih makanan ringan,aku pergi ke kaunter untuk membayarnya.

"Berapa kak?"

"10 won je.."

"Jap eh kak saya ambil duit."

Sedang aku mencari duit,kakak cashier itu menanyakan aku soalan yang menyakitkan hati.

"Eh,kau Hara kan?budak yang viral tu?"

"Macam mana akak tahu?"

Soal aku sambil memberikan dia wang sebanyak 10 won.

"Ishh dah kecoh satu campus ni.Budak lelaki yang hebohkan dalam media social."

"Siapa nama budak lelaki tu kak?"

"Jap.Tak silap akak nama dia donghyuck!ha donghyuck!"

Ish Haechan!!!!

"Takpe kak,nanti saya cari budak lelaki tu!saya lenyek lenyek muka dia buat lempeng pisang ya.."

"Hehe maaf la dik kalau akak tersasul ke.."

"Ehh tak kak tak.Dia memang nak kena dengan saya.Terima kasih bagitahu.Saya balik dorm dulu."

Aku pun memgambil plastik makanan lalu pergi dengan keadaan yang marah.

♡︎♡︎♡︎

"Aku kena cari Haechan tak guna tu sekarang juga huh!" Kata aku yang sedang marah itu.

"Weh Hara tunggu aku!Kau nak kemana ni?"

"Haechan memang dah melampau!"

"Apa lagi yang dia buat ni?"

"Ishhh aku nak pergi cari dia!Kau duduk dalam dorm,jangan follow aku!"

Aku pun pergi mencari Haechan dalam keadaan yang marah dan geram!

Semasa aku ingin mencari Haechan di dorm pelajar lelaki.Aku terdengar ada suara yang memanggil nama aku daripada tingkat atas.

『 𝘁𝗶𝗸𝘁𝗼𝗸•𝗵𝗮𝗲𝗰𝗵𝗮𝗻 』Where stories live. Discover now