Öncelikle herkese merhabalar. Bugün işleyeceğim kitabın okur kitlesi çok fazla. Onları kızdırırsam ve hesabım kapatılırsa siz benimm intikamımı alın amsmdmmfkflf.Merak etmeyin başkalarının dedikleriyle fikirlerini oluşturan boş insanlar tarafından linçlenmekten korkmuyorum.
Haklı olan bizleriz. Her ne kadar haklı olan değil de çoğunlukta olan haklı sayılsada.
Bu kitaptan ilk bölümde bahsetmiştim.
Karanlık Aşk. Eski adıyla TECAVÜZ. (Herkes bilmez)
Bir kitabın içinde tecavüz geçmesi kadar saçma bir şey yokken bir de üstüne utanmadan sıkılmadan baştan sona tecavüz üzerine kurulu bir kitap yazmışlar ya ben daha ne diyeyim.Üstüne de bu kitabın serisini yapmışlar.
Okumayanlar için kısa bir özet geçeceğim. Kız karakterin ismi Elif erkek karakterin ismi Demir.
Kıza 7 kişi( diye hatırlıyorum 6 da olabilir) teker teker tecavüz ediyor.
O sırada yanında olan sevgilisi korkup kaçıyor.
Bu olay duyulunca kız(zengin) onun yerine ücra fakirlerin gittiği okula gidiyor. Ailesi 17 yaşındaki kıza okula yakın ev açıyor. Bir de altına araba çekiyor. Ve kimse bu kızın 17 yaşında nasıl ehliyeti olduğunu sorgulamıyor.
Okula gidiyor sözde fakir okulu ama bahçede 10 tane en lüksünden araba. 17 yaşındaki zengin bebeler özel okulda okumak yerine bu izbe okula gelmişler. Yazarın kafa bir milyon aq.Daha ilk günden kızla baş karakter ufak bir sürtüşme yaşıyor. Bu 17 yaşında olmasına rağmen 30 yaşında sabancının oğluymuş gibi gösterilen herif kızı duvara kıstırıp kız bayılıncaya kadar boğazını sıkıyor. Daha ilk karşılaşmasında, Kız ona diklendi diye yani ufak bir sebepten.
Sonra kız boğazını sıkıp onu bayıltan çocuğa ertesi gün sümük gibi yapışıyor. Çocukta karanlık işlerle uğraştığı için bir mekana gidiyor. Tabi kızı dışarda bırakmasın mı?
Kızı 4 kişi tutup bilardo masasına yatırıyorlar. Kız çırpınırken tecavüz etmeye çalışıyorlar. Sonra Demir kaslı kollarıyla kızı kurtarıyor ve oradakileri pataklıyor.
Sonra bu kız baygın( nedenini hatırlamıyorum) evine bırakacak. içeri girip kızı yatağına yatırıyor. Yatırırkende bakıyor ki kızın külodu parçalanmış.
"Hayvan herifler kızın kilodunu parçalamış" diyor ve kızın üzerini çıkarıp külot ve pijama giydiriyor.Birincisi tecavüz senin için bir problemse zaten daha önce aynısını kıza sen yaptın.
İkincisi kendinde olmayan bir kızın kıyafetlerini onun izni olmadan nasıl değiştirirsin?
Neyse devam edelim.
Ana karakter yani Demir ve arkadaşları kıza tecavüz eden kişiler. Gel zaman git zaman kız bu çocukla sevgili oluyor. Kızın arkadaşlarıyla da çocuğun arkadaşları da sevgili oluyor.
Sonra bu kız tecavüzcülerin bu 7'li olduğunu öğreniyor. Ne mi yapıyor?
"Hepsini hayatından çıkarıyor"Keşke ama bu bir wattpad kitabı.
Tabiki öyle olmuyor.
Kız ve omurgasız arkadaşları hiçbir şey yokmuş gibi hayatlarına devam ediyorlar Ona tecavüz eden 7 kişiyle şakalaşıyor, eğleniyor, öpüşüyor, sevişiyor.
Ayrıca cinsel içerik öyle böyle ayrıntılı anlatılmıyor. En ince ayrıntısına kadar. Üstelik sadece baş karakterin cinsel hayatı da değil arkadaşlarınınki de anlatılıyor.
Tabi bu sırada şiddet, aldatma, entrika hat safhada. 4 cilt kitap yazmak kolay değil sonuçta.
Sonra öğreniyoruz ki Demirin kız kardeşini kaçırıp günlerce tecavüz etmişler. Bulduklarında kızın bacaklarında kanlar kurumuş haldeymiş ( Ben demiyorum, yazar diyor) Gerçekten mide bulandırıcı bir hikaye ve yazım tarzı. Sonra kız kendini asmış.
Tabi baş karakterler evleniyor, kız hamile.
Yazar tepki mi görmüş bilmiyorum 3. kitabın sonunda Demirin kendini asan kız kardeşi, Elif'in rüyasına giriyor.
Diyor ki
Sana 7 kişiden 6 si tecavüz ediyor. Abim sana tecavüz etmedi.İyilik meleği kızımızda rüya gördüğünü unutup,
Ah şükürler olsun Demir bana tecavüz etmemiş. Diyerek uyanıyor.
Lan ruh hastası en yakın arkadaşın bu heriflerden biriyle evli birde çocuğu var. Sen bu adamla yüz yüze bakarken rahatsız olmuyorsunda Demirin tecavüz etmemiş olmasına mı seviniyorsun?
Çıldıracağım!Demir'e bir kız aşık oluyor. Ve kız karaktere yapmadığını bırakmıyor. En sonunda kıza(hamile) tecavüz etsin diye birini getiriyor. Kız onun elinden kurtulunca da hamile kızı merdivenlerden aşağıya itiyor.
Yazar bu kitabı yazarken hangi kafayla yazmış bilmem ama bu kadının tecavüz takıntısı olduğu aşikar.
Bunu yazan kişinin bu kitapla gurur duyduğuna ve ne zaman eleştiri alsa büyük tepkiler verdiğine şahit oldum.
Ayrıca bu kitabın fanlarının da kitabı korumaya çalışmasına cabası.
Kitabın konusunu anlattım. Üzerine söylenecek çok şey yok. Bu kitap cringe kitaplarında basılabildiğini gösteriyor.
Burada yazara veya yayınevine kızabilirim. Ama asıl iş okuyucuda bitiyor.
Lütfen önünüze gelen kitabı okumayın
Okumayın ki bu kitaplar basılamasın.Benden bu kadar🖐
Öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cringe Kitaplara Eleştiriler
RandomBu kitapta tek küfür etmeden Wattpad'in yetersiz yazarlarını eleştirilerimle hallaç pamuğuna çevirmeme şahit olacaksınız. Daha kaliteli bir Wattpad için çalışıyorum. Gelin birlikte Wattpad'in gereksiz bütün unsurlarını temizleyelim. iyi okumalar!