Evet yeni cringe kitabımızla karşı karşıyayız arkadaşlar. Derin bir nefes alın başlıyorum.
Başroldeki kızımıza annesi Teksas'a taşınıyoruz diyor. Ve kızım verdiği cevap manidar:
Tamam.
Kızımız Teksas'a gidiyor. Gidiyorda gider gitmez yolda yürürken önün 4-5 kişilik bir grup kesiyor. İşte olanlar:
Yine o serserin arasındaki yakışıklı(!) çocuk kızı kimseye yar etmeyerek o kızın canını yalnız ben acıtabilirim diyerek kızımızı arkadaşlarının elinden kurtarır amskkdldlföf
Orta boy pedboyumuz umursamaz olduğu kadar meraklı da aksskdldlfl
Birine adın ne diye sorup niye sinirleniyor orası ayrı bir saçmalık söylemiyorsa söylemesin ( Göz devirme)Devam edelim, kızımız hemen okula başlıyor tabi. Ama bu kız çooooook güzel olduğu için yine biri kıza sulanmaya başlıyor. Tabi esas oğlanımız çok büyük bir pedboy olduğu için kızımızı bir kere daha kurtarıyor.
Reşit olmayan bir lise öğrencisi olmasına rağmen kıçında binlerce adamla mafyalık yapıyor küçük yavrucak. ( Bu wattpad yazarlarına beyin diliyorum)
Ve badboyumuz kızı sırf canı istediği için bin beşyüz yirmi kere daha kurtarıyor.
Ve bir kitapta daha kadın kuduz köpek gibi saldırılan bir obje olarak görülüyor. Nasıl bir dünya yaşıyorsunuz bilmiyorum ama erkekler gördüğü kızı köşeye kıstıran insanlar değil. Böyle bir şey başınıza geldiğinde lütfen bunu normal karşılamayın!
Wattpad öyle bir ortam oldu ki gerçek hayatında bir kız tacize uğrasa bunu anlamayacak hale geldi.
Çünkü tacize uğrayan kız diyecek ki Wattpad de okumuştum falancanın büyük aşkı böyle başlıyordu. Benim garip kız kardeşlerim sanacaklar ki erkekler hep önce taciz edip sonra severler. Öyle bir şey yok. Kimsenin sizi ellemeye öpmeye siz istemedikçe hakkı yoktur.
Daha bilinçli bir wattpad için bu kitapları şikayet etmeyi unutmayın.
Gerekirse yazarların sayfalarına girin
"Sen bir sapıksın" yazın. Korkmayın.Daha bilinçli bir wattpad için🌿
badgrlozgee Seni bu kitabı kaldırmaya davet ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cringe Kitaplara Eleştiriler
De TodoBu kitapta tek küfür etmeden Wattpad'in yetersiz yazarlarını eleştirilerimle hallaç pamuğuna çevirmeme şahit olacaksınız. Daha kaliteli bir Wattpad için çalışıyorum. Gelin birlikte Wattpad'in gereksiz bütün unsurlarını temizleyelim. iyi okumalar!