Herkese Merhaba.
Güzel bir haberim var!
Geçen bölümde eleştirdiğim tecavüz kitabı kaldırıldı!
Bu başarı hepimizin👏Cevap yazacaktım ama beni engellemiş arkadaş 👌
Asıl konumuza dönelim.
Şimdi aşağıda biraz sonra müstehcen bir resim göreceksiniz. Görmek istemeyen arkadaşlar için aşağıya koyacağım. Siz direk bölümden çıkabilirsiniz. Sansürlemek isterdim ama zaten wattpad artık porno sitesi gibi kullanıldığından ve onların kitap okuma sitesine koyarken utanmadığı resimleri ben burada ifşa ederken utanacak değilim.
Güncelleme: Buraya koyduğum resimler wattpad tarafından engellendi. Sebebi resimlerin toplum sağlığı için uygun olmaması. Peki ama ben sadece kitabın kapağını ve ilk bölümünü koymuştum buraya. Ve bu resimler engellenirken kitabın orjinali öylece duruyor. 50 bölüm boyunca bu içerikleri paylaşıyor.
Ne diyeyim wattpade de beyin diliyorum. Her türlü ahlaksızlığı destekleyip festival yapar. Oradaki cinselliğe hiçbir şeye ses çıkarmaz. Onları eleştiren bana ihtar yollar.
Bu ilk bölümü. Muhtemelen geri kalan kısmında da bu tarz resimler olacaktır. Peki bu bölüme ne yorumlar gelmiş?
Affedersiniz ama porno sitesi paylaşımları ve porno sitesi yorumları.
"Tanışmak isteyen mesaj atsın"
Yazmış ayı.BURASI KİTAP OKUMA VE YAZMA PLATFORMU! BU UYGULAMANIN GELİŞTİRİLMESİNDEKİ EN BÜYÜK GAYE KİTAP OKUMAYI SEVDİRMEKTİR. İNSANLARI TATMİN ETMEK DEĞİLDİR.
Samimi söylüyorum bu kitabın (CKE) açıklamasına +18 yazsam 2 günde okunma sayım on kat artar. Ülkenin sapığı bitmiyor ki tacizi de bitsin! Normal yani.
Bu kitabı okuyan 40 bin kişi hangi zihniyetle okuyorlar anlamış değilim.
Bir de yazar(?) Altına küçükler okumasın yazmış. Küçükler derken kastettiği okuma yazma bilmeyenler sanırım çünkü kendisi zaten 14-15 yaşında bir çocuk.Ricamdır pornografik içerikler okuyup zihninizi bulandırmayın. Bizim insanların özelini bilmemize gerek yok. Filmlerde, kitaplarda ve dizilerde pornografik içerik üzerine yazılmamışsa o sahneye geldiğinde bir görüntü gösterilmez hemen ertesi sabaha geçilir. Ama wattpadde normal bir kitapta bile en ince ayrıntısına kadar anlatıyorlar. Anlatan kim çocuk. Bunları nereden öğrendi. Tabiki watpadden. BEN CİNSELLİĞİ WATTPADDE ÖĞRENMİŞ BİRİYİM. Bunu söylemekten utanmıyorum.
Zaten wattpadde cinsellik üzerine yazılmayan kitapların nesli tükeniyor. Yazarları kızıp gidiyorlar bir bir. Düzgün bir içerik yazmaya başlıyorsun okunmuyor. Af edersiniz konuşmayı bilmeyen arkadaş eniştesinin ne kadar iyi seviştiğini anlatınca 1 ayda milyonları buluyorken bizim wattpadde düzgün içerik aramamız saçma.
Hele bir kitap vardı ki kız 7 abisiyle ilişki yaşıyordu. Bu kitap yazılmaya başlandı 2 ay sonra daha bitmemişti 6 milyon okuyucusu vardı. Şuan 14 milyon okuyucusu var. Ve bu kitabın fanları var.
Bir üniversite öğrencisi olarak wattpadde kitap yazmayı düşünmedim. Romandan bahsediyorum tabi. Çünkü okunmayacağını biliyorum. Wattpadde üvey babam kitabını okumak varken kim gelirde saf bir aşk hikayesi okur. Ya da Wattpad de yatak sahneleri okumak yerine kim el ele tutuşmanın çekingenliğini anlatan bir hikaye okur ki?
Aslında bu durum wattpad okuyucusunun kalitesizliğini gösteriyor.
Gerekirse bulup çıkartalım. Liste oluşturalım. İçinde masum bir aşkı eğlenceyi dostluğu anlatan kitapları okuyalım. Annesi orospu olan uyuşturucu satan kızın hikayesini değil.
Daha bilinçli bir wattpad için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cringe Kitaplara Eleştiriler
RandomBu kitapta tek küfür etmeden Wattpad'in yetersiz yazarlarını eleştirilerimle hallaç pamuğuna çevirmeme şahit olacaksınız. Daha kaliteli bir Wattpad için çalışıyorum. Gelin birlikte Wattpad'in gereksiz bütün unsurlarını temizleyelim. iyi okumalar!