S2: 05

700 88 3
                                    

Masing-masing membisu tatkala Bang pd-nim sedang menelefon seseorang.

"Esok aku nak jumpa korang bincang pasal hal tempoh hari"

"..."

"Okay"

Setelah menamatkan panggilan tersebut, baru lah dia memandang kami yang sedang  berdiri di depan mejanya.

"Jadi, kenapa ye Pd-nim nak kami datang ke sini?",aku cuba memberanikan diri untik menanya.

Baru saja Bang pd-nim mahu menjawab soalanku tiba-tiba pintu pejabatnya dibuka seseorang.

"Aaduhh lepaskan lah hyung sakit tau dak"

"Aah lah ingat telinga kita ni mainan ke main tarik-taㅡ"

"KO DIAM!",ujar serentak Yeonjun dan Soobin memintas percakapan Kai.

Tercengang kami melihat agenda itu. Pd nim pula hanya buat muka dorang buat drama pula.

"Annyeong Bang pd-nim!!",sapa Beomgyu dengan lantangnya.

Bang pd mengangguk sebagai tanda membalas sapaan Beomgyu.

"Memandangkan semua dah ada di sini, tapi sebelum tu duduk lah di sofa tu takkan nak berdiri. Aku tak lah kejam sangat okay"

Kami pun menuju ke sofa yang dikatakan lelaki tua itu.

Aku membiarkan ahil-ahliku mengambil tempat dahulu tetapi malangnya sofa tu hanya muat lima orang saja. Sofa yang satu lagi dah dipenuhi oleh Txt sunbae.

"Ala tak muat pula",kata Kai.

"Ha tak biar gyu je duduk bawah, noona duduk lah tempat gyu"

Beomgyu berdiri dan duduk di lantai. Aku teragak-agak nak duduk di tempat Beomgyu tu.

Sebab apa?

Sebab tadi Beomgyu duduk sebelah Yeonjun. Gyu ni nak kenakan aku ke apa ni dah lah dia pandang aku sambil sengih-sengih macam bermaksud je.

Tak nak tak nak aku terpaksa duduk sebelah dia. Huaaaa omma tolong aera hiks kite duduk sebelah crush ops! Terlepas cakap pula hehehehehe.

Rakan-rakan aku yang lain pula hmm sama je dengan Beomgyu, sengih-sengih pandang aku.

Ee pukul kang!

𝑻𝒓𝒂𝒊𝒏𝒆𝒆 : 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒆𝒐𝒏𝒋𝒖𝒏 S1✔ S2✔Where stories live. Discover now