Sziasztok gyerkőcök!
Először is...nagyon sajnálom, hogy eddig tartott ezt a nyamvadt részt megírni, ráadásultutira tele van hibákkal,de még ezt sem volt könnyű összehoznom.😔💜 Elég rövid rész lett, de remélem ez is tetszeni fog nektek.
Ui: I purple you!💜Taehyung szemszög:
A matek órán történtek után kicsit zavarban voltam, ha ránéztem Kookra. Ez a fiú teljesen elvarázsol. Hatalmas bambi szemeiben bármelyik pillanatban eltudnék veszni, ami lehet, most bekövetkezett, mert annyira lettem figyelmes, hogy csettintgetnek a szemem előtt...
Jungkook szemszög:
Nagyon zavarba jöttem, amikor Tae keze az enyémhez ért. Nem tudom mi történt a belsőmben, de mintha ezernyi kis pillangó csapdosott volna a hasamban. Míg ezen gondolkoztam, arra lettem figyelmes, hogy valaki bámul, már szinte lyukat égetve tekintetével a hátam közepébe. Megfordultam, és Tae vágyakozó, egyben írtó aranyos szemekkel néz engem olyannyira, hogy észre sem vette, hogy megfordultam. Elkezdtem lóbálni kezemet szeme előtt, de még erre sem reagált, ezért ujjaimmal csettintettem párat, hátha magához tér. Ezzel sikerrel jártam, mert megrázta aranyos buksiját, és így szólt...
- Ohh...b-bocsáss meg a-amiért bámultalak, cs-csak...-nem tudta befejezni, mert mutató ujjammat ajkaira tapasztottam.
- Nyugi, Tae semmi baj.- mondtam miközben figyeltem egyre jobban vörösödő orcáját, mire megvillantottam nyuszi mosolyomat. Ebben a pillanatban megragadta kezemet, majd a fiú mosdó felé kezdett húzni.
- T-Tae miért hoztál i-ide?- mire sikerült elhebegnem kérdésem, behúzott a férfi mosdó ajtaján, majd annak támlájának nyomott, és fülemhez hajolt, aztán ezt suttogta bele.
- Kookieh...-sóhajtotta el végét.- szeretnéd tudni, miért bámultalak annyira?
- H-Hát ha el mo-mondod...
- Már az első pillanattól fogva, mikod megláttalak, hatalmába kerített egy fura érzés...-Ekkor derekamra simított, amitől én jól esően felsóhajtottam.- Tudod, mi volt az?...
- S-Sejtem....
- Mit sejtesz? Mi lehet azh?-nemtudom, honnan vettem ennyi bátorságot, de fordítottam helyzetünkön, majd neki nyomtam az ajtónak, és nyakába suttogva adtam választ a kérdésére.
- Tetszem neked!- jelentettem ki, és ott hagytam egy nyálas puszit az említett testrészen, mire halkan felsóhajtott.- És tudod, mi a szerencséd?
- Mih?- sóhajtott mégegyet, amikor derekánál fogva testemhez préseltem.
- Az érzéseid viszonzottak.- hajoltam el nyakától, majd egy apró puszit nyomtam orra hegyére, aztán ajkaira is.
Taehyung szemszög:
Hűha...nem gondoltam volna, hogy Kookie ilyen is tud lenni, ilyen...domináns. Mikor elmondta, hogy ő is úgy érez, ahogyan én, elpattant nálam valami, és szélsebesen kaptam ajkai után, ezzel egy forró és szenvedélyes csókba hívva mézedes, puha párnácskáit. Beletúrtam a hajába, ami egy mélyről jövő, jóleső morgást csalt ki belőle,majd pihegve elváltunk egymástól, és egymásnak döntöttük homlokunkat.
- Szeretlek, Jeon Jungkook!
- Én is téged, Kim Taehyung!
Szorosan magamhoz öleltem apró testét, aztán mennünk kelett a következő órára, mert megszólalt a csengő, ami azt jelezte, hogy ideje indulnunk.
YOU ARE READING
Amikor Kiderül az igazság Vkook/Taekook
FanfictionSziasztok! Ez lesz életem első fan ficiton-e. Remélem tetszeni fog nektek!☺ Jó olvasást!