3.rész

201 15 4
                                    

Nap végén elköszöntem újdonsült osztálytársamtól és elindultam haza felé. Már épp fordultam be az utcánkba mikor arra lettem figyelmes hogy valaki lihegve fut mögöttem.

- Taehyung! Taehyung! Várj meg! -szólt valaki a hátam mögött. Az ismerős hang miatt szélesen elmosolyodtam, majd visszafordulva vártam meg JeongGukot, aki engem próbált beérni.
- Guk! Hát te? -néztem a levegő után kapkodó fiút.
- Cshak láttam, hogy ugyan arra mész, mint én, és ghondoltam mehetnénk együtt egy darabig.
- Felőlem -vontam vállat. Persze belül majd’ ki csattantam a boldogságtól. Ez valószínűleg meglátszott rajtam, mert ekkor Jungkook fordult felém kérdőn.
- Miért mosolyogsz?
- Semmi érdekes -legyintettem.- Hol laksz?
- Az Otaku utca 7 szám alatt a 2.  lakásban -mondta a szomszéd ház számát.
- Tényleg? Akkor gyakorlatilag fölöttünk laktok. Eddig miért nem láttalak?
- Fogalmam sincs. De örülök, hogy így alakult -derült fel.- Busszal jársz, vagy inkább gyalog?
- Ha késésben vagyok, akkor felülök a buszra, viszont a sétákat jobban preferálom.-mondtam. Még beszélgettünk egy kicsit aztán megérkeztünk a lakásba.

Hát sziasztok!
Először is Boldog Újévet minden kedves olvasómnak! Másodszor pedig remélem tetszeni fog nektek az új rész.🙂 szép estét nektek!

Amikor Kiderül az igazság Vkook/TaekookDonde viven las historias. Descúbrelo ahora