Taehyung szemszöge:
Az órák után egyből Jimin osztályába rohantam. Levegő után kapkodva kezdtem el mesélni a fiúmosdóban történteket, mire mindketten kislányok módjára kezdtünk visongani. Mikor kezdtünk lenyugodni, Jiminnek hatalmas, levakarhatatlan mosoly jelent meg az arcán. Látszott már, hogy alig bírja visszatartani a mondanivalóját, szóval inkább rákérdeztem.
–Történt ma valami érdekes veled? -néztem rá sokat sejtő szemekkel.
–Jajj, ne is mondd!Jimin szemszöge:
Lyukasórában éppen a könyvtárba mentem, hogy utánanézzek néhány könyvnek, amit a tanár ajánlott. Amikor a leghátsó sorhoz értem, valaki hátulról nekipréselt a testével a falnak, én pedig megnyikkantam, mint egy régi ajtó. A valaki ekkor benyúlt a pólóm alá és hideg tenyerével végigsimított a mellkasomon. Az érzésre megborzongtam, majd mikor belémcsípett, feljajdultam. Érdes hang súgott a fülembe, amitől sejtelmes mosolyra kunkorodott a szám.
–Szia Jimin! -dörmögte Yoongi.
–Szia Yoongi! -fordultam vele szembe, miközben még mindig a falnak voltam nyomva.- Mit keresel itt?
–A tökéletes alkalmat, és azt hiszem, meg is találtam. Jimin, el kell hogy mondjam, kurvára bejössz nekem.- Miközben Yoongi mondanivalóját hallgattam, a szívem úgy döntött, ez egy nagyon jó idő arra, hogy kiugorjon a helyéről. -És szeretném, ha nem csak barátok lennénk.
–Akkor mire gondoltál? -nézek mélyen gyönyörű, koromfekete szemeibe.
–Mit szólnál a szeretőkhöz?A kijelentése olyan hirtelen ért, hogy eltátottam a számat, amit Yoongi igennek vett, és egyből rátapadt az ajkaimra. Úgy faltuk egymást, mint még soha. Ha ebbe a csókba fulladtam volna meg, legalább békében távoztam volna.
Mire a történet végre értem, teljesen elolvadtam párom szavaitól, álmodozásomból pedig pont az ő hangja ébresztett fel.
–Szia baby! -lépett be Yoongi a termünkbe. Taehyung kikerkedett szemekkel bámult rám, én meg paradicsom vörös képpel fordultam az ajtó felé.Taehyung szemszög:
Szemeim tágra nyíltak a hír hallatán, de amikor Yoongi megjelent azzal az üdvözléssel Jimin felé, hogy "szia baby", a szám is tátva maradt, és így bámultam rájuk. Elég mókásan nézhettem ki így, mert arra eszméltem fel, hogy mindkettő óriási hahotázásba kezdett ábrázatom láttán.
- Na mi az, Taehyung? Meglepődtél?kérdezte szórakozottan Yoongs.
- H-hát eléggé.- mondtam, majd egyre nagyobb vigyor terült el arcomon, ezzel megmutatva mennyire örülök nekik.
- Naaa Tae ne vigyorogj már ennyire-mondja Jimin pirospozsgás arccal, miközben párja mellkasához bújik.
- Mindjárt nem fog- szólal meg Suga.
- Miért ne vi...- nem érkeztem végig mondani, mert két erős kar fonódott derekam köré hátulról.
- Szia Életem- dörmögte a fülembe kicsit karcos, mély hangjával Jungkook.
- Mi a...- nézett kikerekedett szemekkel a Yoonmin páros, én meg megilletődve álltam előttük.Jungkook szemszög:
Annyira boldog vagyok, hogy ezzel a csodálatos fiúval találkoztam és viszonozza az érzéseimet. Madarat lehetne fogatni most velem. Mivel lyukas óránk van, TaeTae elment a könyvtárba pár darab könyvért, amit az egyik tanárunk ajánlott neki, de már jó ideje nem jött vissza. Elindultam utánna, majd amikor már majdnem a könyvtárhoz értem, hangos kacarászást hallottam, ami nem az én drágaságomtól származott, ezért úgy gondoltam, ideje bemerészkedni. Amint megjelentem, megláttam Taehyungot, ahogy mereven néz maga elé. Mögé settenkedtem, majd átöleltem derekát hátulról, aztán elmélyített hanggal megszólaltam:
- Szia Életem.Na helló mindenki!
Egy jókora kihagyás után, meghoztuk a következő részt. Nagyon hálás vagyok, kedves egy_otaku_lany0 -nak, hogy ennyit segít nekem a sztori írásában.KELLEMES ÜNNEPEKET!🎄❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Amikor Kiderül az igazság Vkook/Taekook
Fiksi PenggemarSziasztok! Ez lesz életem első fan ficiton-e. Remélem tetszeni fog nektek!☺ Jó olvasást!