Kışın Başlangıcı

119 4 2
                                    

Yaşadığımız yerlerde kışlar uzun sürer.Klanımla birlikte buraya çok uzun süre önce geldik.Klanım Avrupa'nın en kuzey bölgelerinde yaşamayı seçti.Bize yakın klanların çoğu Yeni dünya da yaşıyor.Şuanda Norveç'te yaşıyoruz.Norveç,İsveç,Filandiya arası bölgelerimiz var.Genellikle çam ormanlarını içinde yaşıyoruz.Klanımız en büyüğü, insanların babamız olarak bildiği ve klanımızın başı olan Noah ve üvey annemiz olarak bilinen Riley ailemiz hakkında kararlar alırlar.Noah'ın bana dediğine göre;Noah 1715'larda polonyada Lodz'da 24 yaşlarında dönüştürülmüş.Önceki adı Noah Novy(Nowak)mış.180 boylarında siyah saçlı güçlü bir vampir kendisi.Sert bir kişiliği var ama iyi kalpli.Bir gece bulunduğu hana vampirlerin saldırması ile ısırılarak ölüme terk edilmiş.Dönüşümünden insanlara bahsetmemiş ve dağ ve ormanlar arasında avlanarak hayatını devam ettirmeye çalışmış.Bir süre diğer vampirlerden uzak durmuş ve daha sonra başka bir klanın bölgesine girdiği için ölümcül bir kavganın içine girmiş.Tek başına güçlü olamacağını anlayarak kendisi gibi vampirleri aramaya başlamış.Ama başarısız olmuş.Kendisi gibileri ararken ispanyaya kadar gitmiş.Granada'da Riley'i intihar edicekken bulmuş ve dönüstürmesi çok zor olmuş.Riley 25 yaşlarında 1718'lerde dönüştürmüş.Riley ise kahverengi saçlıdır ve saçları dalgalıdır.Önceki ismi Riley Jimenez'miş.İntihar etmek istemesinin hayatındaki herkesi kaybetmesiymiş.Noah onu bu şekilde hayata bağlamış .Vampir olduktan sonrada yumuşak kalpliliğini korumuş.Noah kısa sürede Riley'e içinde sevgi beslemeye başlamış.Bu da ikisi arasında aşka yol açmış.Evlediklerinde Elche soyadını almışlar.İspanyada fazla durmayarak Fransaya gitmişler.Riley başka bir klan üyesi yerine normal bir çocuk büyütmek istemiş.Noah bunun zor olabiliceğini düşündüğü için başta bu fikire soğuk bakmış,ama sonradan oda kabul etmiştir.Fransada ilk evlatlık çocukları Summer'ı dokuz yaşında evlatlık almışlar.İlk Adı Summer Garcia'imiş. Elvlatlık alındıktan sonra adı Summer Elche olmuş.Summer normal bir çocuk gibi büyütmüşler.Summer çok guzel bir kızdır.Summer anne ve babasının vampir olduğundan haberdardır ve Kendiside vampir olmak ister.Noah,Summer'a daha küçük olduğundan ve vücudu tam gelismediğinden dolayı 21 yaşını beklemesini söyler.Naoh ve Riley için Summer'ı büyütmek zor olmuştur ve Summer'ı büyütmek onlara suzuzluklarını kontrol etmeyi öğretmiştir.Summer 19 yaşının ortalarinda iken Büyük Marsilya Salgını ortaya çıkmıstır.Ailesi Avrupanın kuzeyine gitmeye hazırlanırken yolda Summer'da hastalığı kapmıştır ve Noah Summer'dönüştürmek zorunda kalmıştır.Böylelikle Summer 20 yaşında dönüşmüştür.Summer vampir olduktan sonra susuzluğunu kontrol etmekte zorlanmıştır.Aile bu sıra isveçe yerleşmiş.Ailenin İsveç'e ilk taşınışlarıdır.Avlanmak için çok uygun bir yer olduğunu fark etmişler..Fakat bulundukları yerde başka vampirlerinde var olduğunu fark edince ordada Fazla kalamamışlar.

Burdan Norveç'in kuzeyi Finnmark bölgesindeki Alta Kasabasına yerleşmişler.Kasabanın 4 kilometre uzağında çam ormanın kuzeyinde güzel iki katlı bir eve taşınmışlar.Ve burda kasabada Noah dikkat çekmemek için iş bulmalıydı.Başta fikri olmadığı söyledi fakat araba ve ev alım satımı ile uğraştığını söyledi.Summer burda okula gitmemiş.Riley Summer daha yeni dönüştürüldüğü için insanlardan uzak durmasını uygun görmüştür.Riley Alta'da bulunduğu zaman diliminda ormanda çok vakit geçirmiş ve buda orman ve hayvanlar hakkında çok şey bilmesini sağlamıştır.İlk haftalarda ormanda Noah ile avlanmaya çıktıklarında Summera bir ayı ile karşılaşmış ve ayıdan bir pençe yemiş Noah'ın ayıyı öldürmesi ile kurtulmuş ve beşlenmislerdir.Summer ayı ile başa çıkabilecek gücü olsada bunu yapmamıştır.Summer babasından daha hızlıdır.Ve iyileştirme gücü vardır.Eli ile dokunduğu herşey sağlığana ve güzelliğine geri kavuşur.Ama bu yaptığı ölüme çok yakın olanlar için işe yaramaz.Riley ise dövüşürken çok hızlıdır.Ama bunu çok nadir görürsünüz.Noah ise çok iyi görür..Ve diğer vampirlere göre daha güçlüdür.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kar ve KanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin