~Hat évvel később~
– Én, Mta, a Szent Kapa Társulat nagymestere, ezennel kinevezlek a rend lovagjává, Dijó. Emelkedj fel és vedd magadhoz a fegyvered.
Dio fölkelt és felvette az aranyozott kapát. Csak azért aranyozott, mertfelvetette, hogy a rózsaszíntőle gy kicsit kasztráltnak érezné magát és Mta végül megkönyörült rajta. (Lehet, hogy aláírásgyűjtést is indított érte interneten. Lehet, hogy Penke volt az első aláíró. Őt tizenegyezer-háromzázöten követték, Mta akkor vette észre, hogy ez van és letiltotta az egészet a retekbe, mert A Szent Kapa Társulat titkos, mint az asszaszinok az Assasin's Creedben.)
Dio a magasba emelte a kapáját és a többiek tapsoltak. Szusi sírt.
Dio odament Penkéhez, hogy megköszönje neki a tanítást.
– Köszönöm a tanítást.
– Heh. Azért a gödörásási-képességeiden még van mit lyavítani.
– És ezt az mondja nekem, aki nem tud egy nap két tábla szőlőt bekapálni.
Penke nevetett, aztán kicsit elpirult.
– Te Dio.
– Mondd.
– Eljönnél velem valahova kávézni?
Esti felvonyított az égre, Engs vele üvöltött, mert már abbahagyta a filmezést, és most az idegességtől nem tudta minél gyorsabban összeszerelni a cuccot. Szusi kisegítette, kamerázott helyette mobilról. Mta a fejét csóválta és úúgy döntött, neki itt több dolga nincs és inkább lelép.
– Penke – Dio a vállára tette a kezét.
– Igen?
– Ha ezt még egyszer megkérded, úgy valaha...
– Igen????
– Akkor elkaparlak.
– Huh, reméltem, hogy ezt mondod – kapott a szívéhez Penke. – Szusi, jössz nekem egy havi kosztpénzzel!
– Ti fogadtatok – törölgette a szemét Esti. – Ti ilyesmiről fogadtatok. Tifogadtatokerről. Hogyaza makkosmáriai bánatos szűz kapna oldalba...!
Tonhal bágyadt mosollyal szemlélte a jelenetet az akváriumából. Még midnig hülye volt az egészhez.
Slut
Sziasztok köszi hogy olvastátok!!! Nagyon örülök, hogy ittvoltatok velem a történet végéig, külön köszönöm a nem anyagi támogatást is az összes szép lánynak ;)(;
Gyüjcsetek aláírást, hogy Etelka visszatérjen egy HARMADIK évadban!!
KAMU SEDANG MEMBACA
A szerelembokor
Fiksi PenggemarA bokor-verzum része. A tröténet egy faital srácról, Sióról szól, aki elment világot látni zalába de aztán soha nem trt haza mert egy lány, Penkék elcsavarta a fejét uwu