yaşasınnn

44 2 0
                                    

Ertesi sabah erkenden gelerek beni şaşırtmıştı. Çünkü dün akşam o kadar kararlı çıkmıştı ki odadan 'işin bitti olum' demiştim kendime.

"OO Emir bey erkencisiniz"

"Sabah kalktığında sizin yüzünüzü görececeğini bilen herkes erken kalkardı herhalde. "

Kıkırdadı. Ve devam etti"belliki bu hastanede kıza hasret kalmışsınız ee 10 kolay değil " adeta meydan okuyordu.

"ne demek istiyorsun."Sinirlenmiştim.

"Hiçç"

"Bana bak o hastane konusuna hiç girme üzerim seni "

"Aa sen hastabakıcınla nasıl böyle konuşursun. !"yalandan kızmış gibi yaptı.

"Asıl sen kendinden büyüklerle nasıl konuşuyorsun. ?"

"İnanmıyorum ya aramızda 1 yaş var!" Sesinde isyan vardı sanki.

"Arada bir gün bile olsa büyük büyüktür !" Dedim sırıtarak

Tek kaşını kaldırıp ardından gözlerini devirdi. Ardından uzun bir ahh çekim beni yatağımda oturtmaya çalıştı. Bunu yaparken dengesini kaybediy yatakta üstüme düşmüştü.

-isteyerek olmasada bana sarılıyordu yaşasınnn-

Onu ellerimle sımsıkı sarıp iyice kendime çektim. "Yaa bıraksana salak"

"Üstüme düştün çek cezani gerçekten kaç kilosun kemiklerimi kırdın"

"Ya madem rahatsız oluyorsun bıraksanaa"

"yoo ben rahatsız olmuyorum sadece birazcık ağırsın. "

"Ama ben rahatsız oluyorum"

"Yapçak bişi yok gerçekten kaç kilosun?"

İçeriye kat görevlisinin gelmesiyle Rüya yı üstümden çekmesi bir oldu. "İnanmıyorum ya Rüya haanım biz sizi hastalara sarılın diye değil onlara bakın yardımcı olun diye işe aldık!" Dedi görevli hırçın bir sesle.

Rüya şaşırmış ve utanmıştı tam ağzını açacakken araya girdim.

"O bişey yapmadı bayan gıcık " -ona hep böyle diyordum ayrıca sinirim bozulmuştu. Ne diye geldi ki ne güzel sarılıyorduk - "ben üstüme çektim" dedim hızlıca.

"Ama Emir yani sizde ama bu kaçıncı kız oluyo !" Ağzım açık kalmıştı. Rüya koşarak çıktı odadan.

Bayan gıcık arkasını dönüp Rüya nın gidişini izledi. "Onu da heveslendirdiniz değilmi?"

Sinirden köpürüyordum. "Ya sen neyin peşindesin 'onu heveslendirme' falan ulan benim kız gördüğüm mü var ilk defa bir kıza karşı böyle şeyler hissediyorum hatta kendi yaşımda birini iilk defa görüyorum!"

Kadın diyecek birşey bulamayıp başını iki yana sallayarak çıktı odadan.

Sinirden yumruğumu yatağa bastırdım olamaz ya iki gündede Rüya benden kötü bir şekilde ayrılmıştı. O bayan gıcığında Allahım ya şimdi bişi dicem olmicak!

elimi tutar mısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin