Üste gormus oldugunuz robot benim black .blue ise mavi robot,benim göğus hizamda mavi bir bosluk var ste oaya mavi tasi dedemin mektupta söz ettigi tasi koyucagim.suan hemen dedemin gizli kutuphanesine tekrar gitmem gerek daha fazla arastirma yapip sekil degistirmeme yarayacak mavi taş icin bilgi toplamam gerek.hemen eve gidiyim .
Hey odane bu yenilerden bir parca bu arada yenilerin goruntusunu sonra gostericem .o buyuk devlerin bir kolu kopmus heralde nekaarda kocaman boyumdan biraz kucuk.:-) hemen bunu inceleyeyim .
Black evine gelir
-dedemin kutuphanesinde inceleyeyim en iyisi .himm bi bakiyim teller kopmusaa benziyor.bu arada bir bilgi yeniler bizim gibi benzinle calismiyor onlar elektrikle calisiyor.gorulen su ki bu yenilerden olan robotun kolunun teli kopmus iyide kimse yenileri yenemez bunu kim yapti acaba off bir suru seyle nasil bas edicem ben keske blue suan iyilesmis olsa birine cok ihtiyacim var.neyse hemmen bu kou sakliyim lazim olabilir bana.hay aksi yanlisikla br kittabi dusurdum öhö öhö bu kitap tozdan gecilmiyor.cok eski olmali bi goz atiyim bu dedemin gunlugu.."ben bzuluyorum artik eskkidim sevgili torunum blac icin cok uzuluyorum onu evlat edindigimizde daha yeni yapilmis bir robottu onu bize yapicisi tteslim etti ve sonra gitti .o iyi bir insandi bugun yine ziyarete geeldi black 'e soylememem gerektigini soyledi bnde soylemedim.umarim iyisii yapmismdir o nun kıyafeti beyazdı black in aksine.sarı sacları ela gozleri vardi.o bir kız."
-ne bir kızmı ben erkek oldugunu ddusunuyordum.neyse biraz benzin iciyim oldukca yoruldum bugun .
Ve sabah olur....
Hey blue nun yanina gidiyim iyimi bir bakayim eyvahhh!!!
Yenilere parayi vermeyi unuttuk.off blue nun basina birr sey geldiysee
Blueeeeeee dostum ben geldim ac kapiyiii hey
-black sen misin
-oh tanrim yasiyosun yeniler gelmedilermi ?
-geldiler ama yasli red beni korudu onu goturduler doostum onu bulmaliyizz..
-tamamm hadi gel sana bir sey gosteeicemm
-neden evine geldikki black
-al bu parayi sakla yenileree vericez
Yenilerin mekanina giderlerr
-hey birakin red i yeniler
-cocuklar sunaa bakin ufaklik neden geldin he soyleee
-parayi vermek icin
-onu biz dun istemistik ama cabuk yakalayin onlarii
-sandigin kadar kolay degil seni koca ahmakk
-gorelim bakalim ahmaki
Hiyahhh hadi blue saldir yene biliriz azlar
-ama gucluler black
-korkma sadece savas red icin goster onlaraa
Ben blue mavi golge goster onlara
Ben black siyah pence yakala onlarii
--evet blue golge onlarin gozunu kapadi ve benim pencelerimde olari cizdi kmse cizilmis robot sevmez oyle degilmi
-evet black onlari ates cöplugune atalim baglayalim onlari
-durun bize bunu yapmayin
-red gel braya
-black yardim et cok agirlar
-pekii
-hayirrrr anmak istemiyorum goruceksiniz bizden cook varrr.
-buradaki isimiz bitti black ben eve gidiyorum buyukbabam red iyimi bir ona bakicam
-gorusuruz blue...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOOD and Bad
Azioneiyilerin ve kötülerin yaşadiği köylülerin köle olduğu robotlrın dünyası onu güzelleştirmeye ne dersin?