Sabah olmuştu black green ve blue artik gezegene gelmislerdi bu gezegen pembeydii.green burayi begenmisti fakat cocugunu gorememis olmasi onu uzuyordu dedesinin nerdeyse cogu kitabini yanlarina almislardi uyut gezegeninde pinkin olmasi gereken eve esyalrini yerlestirdiler kitaplari bir gizli gecit ee koydular ve diger gun bir haber aldilar. Yeniler robotwee gezegenini ele gecirmeye caisiyorlardi adeta gunden gune yeniler cogaliyordu ve red,pink.grey dunyadan donmemislerdi. Hemen onlara bir mesaj gondermeye karar verdiler gonderrecekleri mesaj su idi"buyukbaba pink ve reed biz ucumuz uyut gezegenine geldik bizi merak etmeyin suan ise pink in evindeyiz evini beyendik bu arada robotwera yeniler yine gelmis cogaliyorlar yenilerin aslinda iyi olduklarina fakat onlari yoneten sari golgenin bir intikam pesinde oldugu icin onlari kotu yapdigina inaniyoruzz vede sizin donmenizi cok ama cok istiyoruz sevgilerle...xxx"
-green bitanem gonderdim mesaji .-
-pekala tatlim blue ya bir bak seni cagirdi .
Bluee nerrdesin adamim
-hey black bak. Ne buldumm dedeler bizim mesajimizi almadan bir fotograf gondermisler basimizi bir sey gelirse black dedesinin resminigorsun diyee bak dedenin resmi
-inanamiyorum bir robotta bıyık ilk defa gordum acaba neden..
-bilmiyorum ama asla bir robotta olmaz sakal falan arastialim ama once su yaziyi okuyalim
.black bu dedenin resmi neden sakali var diye soruyorsan ki sordugundan eminim tatlim deden aslinda bir insan sadece robot kiyafeti tasarlayip giydigi icin robot gibi gorunuyor ama sunu bilki tam bir insan degil deden farkli evlat onun vucudu elektrik ve kablolarla calisiyor tipki bizim gibi sadece gorunusu insan onu bu hale sari golge getirdi.
-vaybee gunden gune neler cikiyor deilmi black
-evet dedem bir insan
-hyr ne insan ne robot
-alay etme bluee o aslina robotmus adi sari golge onun ayarlari ile oynMis ahh onu bulmaliyiz-
-bu arada black . Green sana belli etmemeye calisiyor ama sen onu umursamiosun pek bide su dunydan gelecek robot bebegi cok istiyordu ben diyimde.
-tamam dikkat edeerim ilk once bebeği buraya getiricez...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOOD and Bad
Accióniyilerin ve kötülerin yaşadiği köylülerin köle olduğu robotlrın dünyası onu güzelleştirmeye ne dersin?