Kajálás közben összesen 10-szer vette elő Márk a telefonját és írt valamit(igen,számoltam) majd mikor végeztünk az evéssel,már indultunk volna haza,amikor Pepe (akik Bogyóval és Punding együtt még mindig józanok voltak) elkezdett kérlelni minket,hogy aludjunk náluk(?) Márk rögtön bele ment, meg se kérdezett engem,de Pepe annyira boldog volt attól,hogy ott alszunk(?),hogy nem volt szívem nemet mondani.Viszza értük Körtéékhez,és már mentem volna be az ajtón amikor Anti megszólat.
-Beki,beszélhetnénk?
-Persze,de bent nem lenne jobb?Eléggé fázok.
-Nem.Itt akarok beszélni.Négyszem közt.-furán néztem rá,mert Anti sose volt az a "beszéljünk négyszem közt" fajta.
-Jó, oké de gyorsan mond mert idefagyok.
-Gyors leszek.Szóval tegnap este rám írt egy lány. És.....és szerelmet vallott.
-Mi?Neked?-kérdeztem nevetve.
-Naaaaa-szól felháborodtan.
-Jó bocs-mondtam még mindig nevetve.
-Na de most komolyan,mit csináljak?
-Hát mondjuk tilsd le?
-Ó tényleg erre miért nem gonoltam-mondta de nem rám vagy felém nézett hanem a hátam mögött bejárati ajtót sasolta.
-Mi az? Mit nézünk?-kérdeztem.
-Semmit, semmit.Nem megyünk be?-kérdőn néztem rá,majd elindultam az ajtó irányába,azonban Anti elém vágott és bement az ajtón majd becsapta előttem.Felháborodttan néztem.Majd dühösen be rontottam az ajtón.azonban amikor beértem elakadt a lélegzetem.
ESTÁS LEYENDO
Beki és Nagy Márk eljegyzése✔
FanficBexi sorozat folytatása......Beki és Márk eljegyzése......komolyság nélkül😂😂