Beértem az ajtón és ami a szemem elé tárult az egyszerűen...mese szép volt.Minden fel díszítve égősorral,rózsa szirmok szétszorva a félhomyályba úszó szobában és....és Márk. Öltönybe. Egy szirmokból kirakott szív közepén.És térdelt.A többiek sehol,csak Körte állt ott telefonnal a kezében.Már sejtettem hogy mi következik,a szívem a torkomba dobogott,mikor megszólalt egy hegedű.Pontosabban A hegedű mert tudtam nagyon jól,hogy Anti játszik rajta.Addigra már biztos voltam benne,hogy miért van ez az egész,majd Márk megszólalat.
-Budai Rebeka- kezdte,én pedíg elkeztem zokogni.-Amikor 5 évvel ezelőtt megláttalak, már akkor tudtam,hogy szeretlek,és ebben a duett hét után teljesen biztos lettem.Életem legszebb napjai vagy órái voltak azok amikor együtt voltunk.-itt hatás szünetet tartott én meg felnevettem.- Komolyra fordítva a szót, leszel a feleségem?-kérdezte és láttam rajta,hogy ő is elérzékenyűl-Igen.-mondtam majd Márk felhúzta az ujjamra az gyűrűt,felállta és megcsókolt. Ekkor abba maradt a dal amit Anti játszott a hegedűn,feloltódott a villany és megjelentek a többiek.Evelin és Daniella rögtön oda jött hozzám,hogy mutassam meg a gyűrűt, Bogyó Márknak magyarázott valamit a házasságról,Körte pedig meghatottan nézett ránk.
ESTÁS LEYENDO
Beki és Nagy Márk eljegyzése✔
FanficBexi sorozat folytatása......Beki és Márk eljegyzése......komolyság nélkül😂😂