-Márk kész vagy már?-türelmetlenkedtem.
-Beka...mondom hogy mindjárt!
-De már 20 perce is ezt mondtad.Bogyó küldte a képet,hogy megjött a pizza,ha nem sietünk nem hagynak nekünk.-próbálkoztam, de nem hatotta meg.
-Akkor majd rendelünk másikat.-jelentette ki halál nyugottan.30 percel később sikerült elindulnunk.Már mindenki Körtééknél volt.Aszádék akik még mindig Körtééket bodogították azzal,hogy még náluk laknak, Evelin aki még mindig együtt van Pablóvan(aki éppen fellépésen volt)de semmi több, Anti akinek a héten jelent meg a 2.lemeze és Daniella aki néha besegít Anti egy-egy zenéjébe.Még le se vettük a kabátokat rögtön megrohamoztak minket Körte és Betty ikrei,Kitty és Beny. Miután Betty lefektette őket(nagy nehezen) Márk megszólalt:
-Na szóval-kezdte de megakadt a tekintete rajtam.-Te mit keresel itt?-a kérdéstől köpni nyelni nem tudtam, végig futott az agyamon,hogy Márk talán amnéziás és nem emlélszik rám.Ezt az ötletet el is vettettem azzonal.Mivel mindenki rám nézett mondanom kellett valamit.
-Ööö...mert mondjuk mindenki itt van?-próbálkoztam.
-DANIELLA-kiabált Márk Daniellára.
-Mi.....úú bazki,Beki gyere el velem paradicsomot venni.-állt fel hírtelen.
-Minek kell neked fél tizenkettőkor paradicsom?-kérdeztem szerintem elég jogosan.
-Mert ööö Punding kérte.
-Puding?Paradicsomot? Szerintem csak akkor eszik ő paradicsomyot ha a pizzán van.-hitetlenkettem.
-Igen de...-szólt közbe Puding-Bogyó leette a pizzámról és így nekem csak a tészta maradt.-nézett rám szomorúan.Mivel nem volt energiám Aszádékhoz nem kérdeztem semmit csak felvettem a kabátom és Daniellával együtt kiléptem az ajtón.
-Evelin nem jön?-kérdeztem miközben a taxit vártuk.
-Basszus-kiáltott Daniella,és vissza rohant Evelinért.Pillanatokon belül kilépetek az ajtón és amígy a taxit vártuk Evelin szidta Daniellát amiért elfelejtette őt.
-Tudod nagyon jól hogy ez is a terv része-mondta Evelin,mire Daniella meglökte a vállát és felém mutatott.
-Milyen terv?-néztem rájuk felhúzott szemöldökkel.
-A paradicsom terv.-vágta rá egyből Evelin.
-Na jó miért néztek hülyének?Most azonnal tudni akarok mindendt.-jelentettem ki határozottan.Kicsit (vagy inkább nagyon) fura volt,hogy Márt csak úgy elküdött ráadásul Daniella és Puding paradicsomos storyja sem volt túl hihető aztán még Evelin is a tervével. Ezért már kezdtem rögtön a legrosszabra gonolni.Kérdőn néztem Evelinre és Daniellára várva azt hogy valamelyikük végre megszólaljon.De nem. Együk sem szólalt meg.Sőtt.Egész végig egy szót sem szóltak.Jó, Daniella egyszer,de akkor a taxi sofőrrel ordibált amiért 20 forintal kevesebbet adott vissza. Be mentünk egy éjjel napaliba,megvettük a paradicsomot és haza mentünk.Néma csendben.Mikor vissza értünk Körtéékhez Evelin rögtön félre hívta Márkot "beszélnünk kell " indokkal. Daniella oda adta a paradicsomot Pundingnak aki megkérdezte,hogy miért hozztunk neki paradicsomot.Körte a kanapén ült maga elé nézve. Láthatólag szomorú volt.Oda akartam menni hozzá de mikor elindultam Márk felkiáltott.
-MIVAN?
Ezt nem nagyon tudtam hova tenni,de mikor újra Körte irányába néztem láttam,hogy szinte már sír.Azonnal oda mentem hozzá.
-Körte,mi a baj?
-Semmi Gyerek,csak...csak hiányozni fogsz.-kérdőn néztem rá mert tudtommal nem készültem sehová.
-Mivan?-kérdeztem most már teljesen kiakadva.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beki és Nagy Márk eljegyzése✔
Hayran KurguBexi sorozat folytatása......Beki és Márk eljegyzése......komolyság nélkül😂😂