(Cellat'ın ağzından)
Sabah erkenden uyanmıştım. Ben de kalkıp kahvaltı hazırladım. Cemre'nin en sevdiği şeyleri hazırladım. Sonra üstüne bişey örtüp uyanmalarını bekledim.
(Cemre'nin ağzından)
Sabah uyandığımda burnuma çok güzel kokular geliyordu. Hemen gidip elimi yüzümü yıkadım. Kahvaltıyı muhtemelen Buse veya Aysude hazırlamıştı. Ben de bu yüzden gidip Cellat'ın odasına girdim. Onu kaldırmak için. Ama odasın da yoktu. Kalkmıştır diye düşünürken Buse'nin odasına girdim. Buse daha uyuyordu. Aysude'nin odasına girdim. Oda uyuyordu. Ben de hemen aşağıya indim.
D: Ooo uyandınız mı uyuyan güzel.
C: Uyandım uyandım da kahvaltıyı sen mi hazırladın.
D: Burda tek ben olduğuma göre Buse hazırladı.
C: Ya Cellat dalga geçme.
D: Tamam tamam hadi gel öbürlerini uyandıralım.
C: Tamam.
Cellat'a artık Deniz diyecekler çünkü cemre ve cellat evlenince cemre'nin soy adı cellat olucak.
Deniz mutfağa gidip 2 yumurta aldı birini bana verdi. Sonra Samet'in odasına girdik. Önce Deniz yumurtayı Samet'in kafasına yapıştırdı . Sonra da ben. Samet kalkıp ikimizin de suratına sert bir bakış attı. İçinden bize küfür ettiğine yemin edebilirdim ama kanıtlamazdım.
D: Günaydın Samet bey.
S: Bu evde rahatça uyuyamiyacakmıyız ya.
C: Yok uyuyamayacaksın. Neyse git duş al sonra kahvaltıya in.
S: Emredersiniz.
C: Ederim.
Samet'in odasından çıktık. Sıra Yiğitteydi. Ben hemen mutfağa indim ve dolapta duran su şişesini aldım. Sonra Yiğit'in odasına gittik. Başından aşağıya suyu döktük. Yiğit o anki korkuyla yere yapıştı.
Y: Ya olum manyak mısınız siz ya
C: Ne oldu ki
Y: Ne mi oldu başımdan aşağıya buz gibi su dökmeniz dışında bişey olmadı.
D: Bak kendin dedin bişey olmamış. Hadi sen üstünü değiştir. Biz de diğerlerini uyandıralım.
Yiğit'in odasından çıktık.
C: Deniz kızlara bişey yapmasak mı.
D: Ama Cemre öyle haksızlık olur.
C: Tamam da ne yapıcaz?
D: Gel benle.
Denizle Buse'nin odasına girdik. Deniz Buse'yi omuzuna aldı ve havuz kenarına geldi. Buse yeni yeni kendine geliyoduki Deniz onu havuza fırlattı. Buse bir anda bir çığlık patlattı ki Aysude de Buse'nin çığlığına uyandı.
B: Ya Deniz sen mal mısın?
D: Yoo neden ki?
B: Uyuyan biri havuza atılır mı ben sana aynısını yapsam ne yaparsın?
D: Hiç bişey.
B: Nasıl hiç bişey?
D: Sen beni taşıyamazsın ki Patates.
Onlar öyle konuşurken ben de gidip havlu aldım.
C: Buse çık hadi daha kahvaltı yapıcaz.
B: Tamam.
Buse havuz dan çıktı. Odasına gidip üzerini değiştirdi. Biz de o sırada Denizle mutfakta çayları dolduruyorduk.
C: Eee Deniz bugün ne yapmayı planlıyorsun.
D: Hiç evde otururum muhtemelen. Sen?
C: Bende.
Sonra herkez mutfağa indi. Kahvaltıya başladık.
(Deniz'in ağzından)
Cemre ile herkezi uyandırdık. Ben bugün Cemre'ye çıkma teklifi etmeyi düşünüyorum. Ama nasıl birşey yapacağımı bilmiyorum. Kahvaltı yaparken hep nasıl çıkma teklifi etsem diye düşündüm.
Sonra aklıma bir fikir geldi. Kahvaltıdan sonra Cemre ile bahçeye çıktık.
D: Cemre sana bişey sorucam.
C: Dinliyorum Deniz
D: Ya şey Cemre benim bi 2 saatlik içim çıktı. İşimi halledip gelicem. Ben gelene kadar hazırlan seni bir yere götürmem lazım.
C: Tamam da nereye.
D: Süpriz hadi sen hazırlan ben de işimi halledip geliyim.
C: Tama. hadi görüşürüz.
D: Görüşürüz.
Cemre ile konuştuktan sonra evden çıktım.
(Cemre'nin ağzından)
Deniz bana bir işi olduğunu o gelene kadar hazırlanmamı söyledi ve gitti. Bend e eve girdim. Sonra yanıma Buse geldi.
B: Cemre Deniz'i gördün mü?
C: Evet gördüm.
B: Nerde o zaman?
C: Gitti.
B: Nereye gitti?
C: Bilmiyorum. Benim 2 saatlik bir işim var. Sonra gelip sebi alacam bir yere gidicez hazırlan dedi gitti.
B: Tamam da sen ne giymeyi düşünüyorsun.
C: Hiç bir fikrim yok bana yardım etsenize.
B: Tamam gel hadi.
Buse ben Aysude benim odamda kıyafet seçtik. Siyah sade bir elbise giydim ve sade bir makyaj yaptım. Sonra da beklemeye başladım.Cemre'nin elbisesi.
(Deniz'in ağzından)Burayı hazırladım ve eve doğru yola koyuldum. 10 dakika sonra eve vardım.
C: Hoş geldin Deniz.
D: Hoş buldum. 5 dakika bekle üstümü değiştirip geliyim çıkalım.
C: Tamam bekliyorum.Üzerime bunu giydim ve aşağıya indim.
D: Cemre çıkalım mı artık?
C: Tamam çıkalım hadi.
Evden çıktık ve arabaya bindik. 10 dakika sonra hazırladığım yere vardık.
C: Deniz burası çok güzel.
D: Senin kadar olmasa da.
C: Eee ne yapıcaz burda?
D: Önce ben sana birşey sormak istiyorum.
C: Sor bakalım.
D: Cemre nasıl diyeceğimi bilmiyorum.
C: Böyle pat diye söyle gitsin.
D: Tamam o zaman. Cemre artık telefonuma sevgilim deye kaydedebilirmiyim? Bu aşık Denizin papatyası olurmusun Cemre?
C: Evet beni artık telefonuna sevgilim diye kaydedebilirsin ve o aşık denizin papatyası olurum.
D: Gerçekten mi?
C: Yok şakacıktan. Tabi gerçekten.
Dedi ve ben bir anda sarıldım oda bana sarıldı. Sonra yemeğimizi felan yedik ve eve gitmek için yola çıktık.
C: Deniz ilişkimizi sosyal medyaya yansıtıcaz mı?
D: İstersen yansıtmayız ama o zaman da merve yakamdan düşmez.
C: O zaman yansıtalım.
D: Tamam.
Eve vardık içeri girer girmez herkez başımıza toplandı.
B: Eee ne yaptınız?
A: Nereye gittiniz?
Y: Anlatsanıza.
S: Bide sevgiliyiz diyorlarmış düşüp bayılırım valla.
D: Samet bayılmana gerek yok.
S: O zaman sevgili değilsiniz.
C: Yo sevgiliyiz.
B,S,Y,A: NE!
B: Kanka çok sevindim.
A: Aynen ayyy Deniz enişte napıyon.
S: Bunu sosyal medyaya yansıtacakmısınız?
C: Evet.
Y: Eee merve ne olcak?
A: Merve kim?
Y: Deniz'e takıntılı olan bi kız
A: He neyse
D: Boş verin Merve'yi de. Yarın yayın açar açıklarız benim uykum geldi.
C: Aynen benimde uykum geldi.
D: Biz yatar gençler iyi geceler.
B: İyi geceler.
Odama gidip yattım ve Cemre'yi düşünerek uyudum.Arkadaşlar size bir soru sorucam. Sizce Cercel mi yoksa Cemcel mi?
Ben cemcel ciyim.