Ev Temizliği

526 23 6
                                    

(Cemre'nin ağzından)
Sabah oldu dün evi almıştık bugün eşyalar gelicekti ve evi temizleyip yerleştireceğiz. Bugünün çok yorucu olacağı kesin. Banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Sonra mutfağa inip kahvaltıyı hazırladım. 5 dakika sandalyeye oturdum. Tam ayağa kalkıp Samet gili kaldıracaktım ki Samet arkamdaymış. Onu görünce çığlığı bastım tabi. Aysude koşarak aşağıya indi.
A: Cemre iyimisin?
S: Hahahaha
C: İyiyim Aysude. Samet sende gülüp durma çakarım ağzına bir tane.
S: Tamam gülmüyorum. Hahaha
C: Off hadi oturun kahvaltımızı yapalım. Daha ev temizlemeye gidicez.
Hızlıca kahvaltımızı yapıp evden çıktık.
(Cellat'ın ağzından)
Sabah Buse'nin bağırmasıyla kalktım. Ardından Yiğit'in odasından bir ses geldi. Hemen odaya koştum Buse de odada kahkaha atıyordu.
D: Kanka noldu iyimisin?
Y: İyiyim kanka da ben bıktım sürekli düşmekten ya.
B: Hahahaha
Y: Buse gülme almıyım ayağımın altına. Zaten küçük birşeysin.
D: Yiğit hadi biz hazırlanalım hızlıca kahvaltıyıda yapalım. Daha ev temizliyecez.
Hemen hazırlanıp kahvaltıyı yaptık ve evden çıktık. Cemre gil ile evin önünde buluşacaktık. Biz gittiğimiz de onlar çoktan gelmişti.
D: Çok bekletdik mi?
C: Yok biz de yeni geldik sayılır.
D: Tamam o zaman girelim hadi.
( Cemre'nin ağzından)
Eve girdik.
C: Eee kim nereyi temizleyecek?
B: Şöyle yapalım. Önce herkez kendi odasını toplasın. Sonra Cemre ile Cellat bahçeyi yerleştirsin. Yiğit ile Aysude banyo ve tuvalet. Ben ve Samet salonu temizlesin.
S: Tamam hadi başlayalım.
(2 saat sonra)
Benim odam bitmişti. Gidip Cellat'a baktım.
C: Deniz benim odam bitti.
D: Benim de bitti. Gel bahçeyi yapalım artık.
Bahçeye çıktık ve yerleştirmeye başladık. Tabi ki ben sakarlık yapıp havuza düştüm. Off salak kafam. Sevdiğim çocuğun önünde rezil oldum. Ayriyeten yüzmede bilmiyorum.
C: Aaaaaaa
D: Cemre iyimisin.
C: Y-yüzme b-bilmi-yorum.
D:nE!
Bian boğulacağım sandım. Ama Cellat suya atlayıp. Beni kurtardı.
D: C-cemre iyimisin?
C: Öhö öhö i-iyiyim.
D: Emin misin?
C: Evet.
Biz orda konuşurken arkadan kahkaha sesleri geldi.
S: Olum ne bu haliniz. Dayanamayıp ilk günden suya mı atladınız hahahah.
D: Samet dalga geçme kız boğuyordu.
B: Deniz ne oldu? Sen mi ittin?
D: He ben ittim sonra da mal gibi beşinden atladım.
S: Yok Buse Cellat itmemiştir bizim salak kızın sakarlığı tutmuştur. Hahahah
C: Samet sus!
A: Ay tamam yeter işiniz bittiyse gelin oturalım artık.
D: Bize bir havlumu getirseniz donduk burda.
B:Ha doğru bekleyin getiriyorum.
Buse havluları getirdi. Bizde havluları aldık. Ama üstümüzü değiştiremezdik. Çünkü mal gibi kıyafet getirmemiştik.
( Cellat'ın ağzından)
Cemre sakarlık yapıp havuza düştü ve yüzme bilmiyormuş. Bende hemen peşinden atladım. Ne yapsaydım oturup sevdiğim kızın boğulmasını mı izleseydim. Neyse havuzdan çıktık. Ben Cemre ye iyimisin diye sorarken Samet'in kahkaha sesi geldi. Valla salak bu çocuk ya. Neyse bize havlu felan getirdiler. Ama üstümüzü değiştiremedik. Çünkü hiç kıyafet getirmemiştik. Ben hemen aşağıya indim.
D: Yiğit sen Aysude ile bizim eve git bizim eşyalarımızı topla. Buse sende Samet ile Cemre gilin eve gidip onların eşyalarını toplayın.
S: Kardeşim bu sırada siz Cemre ile nereye gidiyorsunuz?
D: Evde oturup sizi bekliyoruz.
S: O nedenmiş? Siz oturun rahat rahat biz yorulak.
D: Olum sen harbi malsın ya.
S: Neden?
D: Olum biz ıslanmadık mı?
S: Islandınız.
D: Bide dışarı çıkıp hastamı olalım?
S: Yok niye hasta oluyonuz?
C: Ay tamam be Buse siz bunları alın götürün yoksa bu böyle uzar gider.
B: Tamam Cemre. Samet hadi yürü.
S: Tamam patetes ya.
B: Hadi biz çıktık.
Buse gil gitti. Biz de yayın açmaya karar verdik.
D: Cemre bak geçen ki gibi saçmalamıyacaksan açalım yayını.
C: Tamam Cellat ya iyi ki bir saçmaladım yani.
                                                        
                                                        

Deniz: Meraba arkadaşlar.
Cemre: Merhaba arkadaşlar.
                                                        

cemcel123: Abi cemcel varmı?
buse123: knk cemre gene saçmalamasın.😂
ece123: şip şip şip
merve123: gene oturmuş bu paçoz benim sevgilimin yanına ya.
cemcel456: ayy gene geldi merve malı.
                                                        

Deniz: Arkadaşlar cemcel yok.
Cemre: Allah'ım iyi ki bir kere şaçmaladım ya.
Deniz: Ece hep senin yüzünden çıktı bu şip meselesi.
Cemre: Kızım sen mal mısın çocuk seni sevmiyo başkasını seviyo sen daha sevgilim diyon.
Deniz,Cemre: Aynen gene geldi.
                                                        

Cellat737: yakın da olur merak etmeyin.
ece123: valla ben çıkarmadım cemre saçmalamasaydı çıkmazdı.
cemcel738: arkadaşlar duydunuz mu cellat başkasını seviyormuş kesin cemre.
                                                        

Deniz: İki yayındır söylüyorum cemcelin olup olmayacağını Allah dışın da kimse bilemez biz dahil.
Cemre: Ece şu konuyu kapatalım artık.
Deniz: Aaaa nerden çıkardınız ?
Cemre: Cellat'ın beni sevdiğini nerden çıkardınız ya.
Deniz: Arkadaşlar biz yayını kapatıyoruz ha bu arada yeni eve taşındık.
Cemre : Evet arkadaşlar artık Aysude Yiğit Samet Buse Ben Cellat aynı evde kalıcaz.
Deniz: Evet arkadaşlar iyi geceler hepinize.

Arkadaşlar biraz kısa oldu ama bence güzel bir bölümdü aklıma pek bişey gelmiyo yorumlara yazar mısınız?

Ha bide arkadaşlar Cellat abi Yusuf abi Eda abla ve Ceren abla saldırıya uğramış. Cellat abiyi tutmuşlar ve Yusuf abiyi dövüp bıçaklamışlar o sırada Merve abla gülerek izlemiş.( Merve Yalçın)

Arkadaşlar ayriyeten Yusuf abi bugün canlı yayın da Özgür ablaya ( Uzun makarna) çıkma teklif etti.



Papatya Benle İken GüzelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin