(cemre'nin ağzından)
Evden çıktık okula doğru yürürken tiktoğa girdim ve karşıma Cellat'ın videosu çıktı. Ben bu çocuğa plotoniktim. Ama takip etmiyordum. Hemen takip edip bir kaç videosunu izlemeye başladım.
Yol boyunca videolarını izledim gerçekten çok yakışıklıydı. Ama yüzyüze karşılaşma ihtimalimiz 100 de 1 felan herhalde. Böyle düşünerek okula varmıştım.
(Cellat'ın ağzından)
Evden okula doğru giderken canım sıkıldı ben de tiktoğa girdim. Karşıma Cemre'nin videosu çıktı. Offf video da çok güzel çıkmıştı. Sonra bir tane bildirim geldi. Girip baktığım da Cemre beni takip etmişti. Hemen geri takip yaptım. Ben bu kıza aşıktım. Okula kadar bir kaç videosunu izlemeye karar verdim.
Videolarını beğenip arada yorum atıyordum. Sonra okula vardığımızı fark ettim.
Bizim bu okulda ilk günümüzdü. Ben 3 sene sınıfta kalmıştım. Buse ve Yiğit için.
Okula girip kimseyle konuşmadan hızlıca müdürün yanına çıktık.
(cemre'nin ağzından)
Okula girdik ve kimseyle konuşmadan sınıfa gidip oturduk. Samet Aysude ve ben tek oturuyorduk. Sonra samet bir yere gidip geldi. Sıralarımız arka arkaya olduğu için arkamı dönüp ne oldu diye sordum.
C: Samet bir şey mi oldu bir sorun mu var?
S: Hayır okula yeni kişiler gelmiş.
C: Eee bundan bizene.
S: Bizim sınıftalarmış.
C: Neyse gelince görürüz
diyip önüme döndüm. Sonra hoca geldi. Hocadan 2 dakika sonra kapı çaldı kesin yeni öğrencilerdir diyip kafamı sıraya koydum.
(Arkadaşlar Cemre ve Cellat aynı ortamdayken Cellat'ı Deniz'in D'si ile göstericem)
Samet ve Aysude de kafalarını sıraya koymuşlardı. Sonra bir kız sesi konuşmaya başladı.
X: hocam biz yeni öğrencileriz.
Hoca: Tamam kızım. Tanıtın kendinizi.
X: Ben Buse Korkmaz 18 yaşındayım.
Kız adını söylediği anda Samet'in kafasını sıradan kaldırdığını hissettim. Buse Samet'in sevdiği kızdı. O an içimden "Ne kadar şanslısın Samet Sevdiğin Kızla aynı sınıftasın." dedim. Sonra bir erkek sesi geldi.
Y: Ben Yiğit Can Çakmak.
O anda Aysude'nin de kafası kalktı. Bu da Aysude'nin sevdiği çocuk. Onlar şanslıydı çünkü sevdikleriyle aynı yaşta ve aynı sınıfa gidiyorlardı.
Ben Denizle aynı yaştaydım ama Deniz'in sınıfını bilmiyorum. Çünkü ben Samet va Aysude için 3 sene sınıfta kaldım. Son olarak bir erkek sesi daha geldi. Ama bu ses;
D: Merhaba Ben Özgür Deniz Cellat.
Bir anda kafamı kaldırdım. Deniz bana ben Deniz'e şaşkın şaşkın bakıyorduk. Sonra hocanın sesi duyuldu.
Hoca: Tamam çocuklar.
Hoca sözünü bitirmeden Buse lafa atladı.
B: Hocam biz nereye oturucaz.
Bunu derken bile Samet'e bakıyordu. Yoksa Buse de Samet'imi seviyordu.Olur mu olur valla.Kafamın içindeki düşüncelerden hocanın sesiyle kurtuldum.
Hoca: Deniz sen Cemre'nin yanına, Buse sen Samet'in yanına, Yiğit sen de Aysude' nin yanına geç.
Hoca tam bizi gösterecekken gelip yanımıza oturdular. Sonra zil çaldı telefonumu çıkarıp baktımda Denizinde beni takip ettiğini gördüm. Sonra yanlarına tanışmak için gittin.
(cellat'ın ağzından)
Sınıfa girdiğimiz de 3 kişi tek oturuyordu. 3 ünün de yüzünü görmedim. Çünkü kafalarını sıraya koymuşlardı.
B: Hocam biz yeni öğrencileriz.
dedi.
H: tamam kızım tanıtın kendinizi.
diyince hoca önce buse başladı.
B: Ben Buse Korkmaz 18 yaşındayım.
Buse adını söyle söylemez kafasını sıraya koymuş 3 kişiden erkek olan kafasını kaldırdı. Buse dona kalmıştı çünkü bu Buse'nin sevdiği çocuktu.Buse' nin kulağına eğilip:
D: Hadi yine şanslısın Samet le aynı sınıftayız dedim. Buse tebessüm etti gözleri hala Samet'teydi.Sanra yiğit adını söyledi.
Y:Ben Yiğit Can Çakmak
Yiğit'te adını söyler söylemez sıraya yatanlardan birinin başı kalktı. Bu da Aysude' ydi. Yiğit' in sevdiği kız. Hemen Yiğit'in kulağına eğilip;
D: Olum ne kadar şanslısınız lan.
dedim Yiğit'te benim kulağıma;
Y: Belki şu hala yatan Cemre'dir.
D: Bilmem ama Cemre 21 yaşında üniversiteye gidiyo olabilir dedim. Sıra bana geldi.
D: Merhaba ben Özgür Deniz Cellat.
Veeee evet o kız Cemre'ydi ve biz boş boş birbirimize bakıyorduk.
H: Tamam çocuklar.
Hoca sözünü bitirmeden Buse söze atladı. Sabırsız PATATES işte.
B: Hocam biz nereye oturucaz.
Buse bunu derken bile Samet'le bakışıyordu. Buse'nin Samet'i sevdiğini biliyodum ama Samet'te Buse'yi mi seviyordu.
Kafamın içindeki bu düşüncelerden Yiğit'in dirseğiyle kurtuldum. Çünkü dirseği böğrümü delmişti.
H: Deniz sen Cemre'nin, Buse sen Samet'in, Yiğit sen de Aysude'nin yanına geç dedi.
Tam bize yerleri göstereceği sıra yerimize geçip oturduk. Sonra tenefüs zili çaldı. Cemre biraz telefonuyla oyalandıktan sonra yanımıza geldi. Birbirimizi zaten tanıdığımız için tekrar tanışmadık. Ders zili çaldığın da;
D:Okul çıkışın da kafeye gidelim mi?
dedim herkez tamam dedi.Arkadaşlar sizce nasıl gidiyor?
Eklememi istediğiniz bir şey var mı?