Neznámý POV:
Dnes. Dnes to započne. Rok který jsem strávil sledováním, zkoumáním a zjišťováním se konečně vyplatí. Dnes začne zábava. Tedy alespoň pro mě.
Sleduji vás.
Annie.. zase sedíš sama na kopci. Nevyplatí se ti to, opravdu ne. To, že jsi sladce naivní a hloupá ti tam nepomůže. Očekávám, že ty zemřeš první zlato.
Luren.. Ach Luren. Ty jsi nejsilnější z dívek a myslím, že ty přežiješ. Jsi spíše samotářka, že? Prošla jsi si spoustou bolesti a já se ti rozhodl přidělit další.. ach jsi jí tak podobná Luren.
A Erin.. Ty jsi drzá, ale slabá viď. Ach ti kluci.. jen ti ubližují, možná proto jsi na stejné pohlaví. Ty to tam nezvládneš lásko. Moc se upínáš na lidi. To je důvod, proč jsem si tě vybral.. až se zhroutíš bude zábava.
A vy chlapci?
Jamesi.. Ty jsi velmi silný a pohledný hoch.. avšak máš pár věcí společných s Erin.. Třeba orientaci.. nikdy by jsi nepřiznal že jsi gay, že ne? Už se těším na tvé setkání s Oliverem myslím, že si padnete do noty.Oliver.. Malinký slabý gay.. ale opravdu, nemáš svaly ani výšku přes 160cm. Ty jsi taková čtvrtá dívka viď? Ale myslím, že se ti zalíbí James.. už se těsím na vaše setkání.. ale nemyslím, že přežiješ kluku.
A ty Lee.. Lee divné to jméno že? Tvoje matka alkoholička a otec věčně v tahu.. přesto se stále usmíváš a pomáháš.. máš velkou partu přátel, ale dívku žádnou.. jakto?
Dnes vám skončí vaše stereotypní nudné životy děti.. dnes vám ukážu peklo. Místnosti. Těžte se.. možná to bude poslední místo které uvidíte..
_____________________________________
Takže máme Prolog za sebou..
Doufám že tato knížka bude mít větší ohlasy než knížka minulá..
Zkouším nový styl psaní tak snad to bude za něco stát.Vaše
_Princezna_
ČTEŠ
Rooms
Mystery / ThrillerŠest mladých teenagerů kteří mají společné snad jen město ve kterém žijí, jsou vystaveni zkoušce života a smrti. Co se stane když budou uneseni a násilně donuceni stát se pouze hračkou, zvrácené hry ze které nemusejí vyjít živí? Bude to zkouška, kte...