💜💜💜💜
Taehyung ff**
--------------------------------
Lunch kan ei zawh chuan classroom ah kan let a Taehyung chu bang nghengin a lo ding
tum bur mai a.
Ehhh Jin kha a thik chiang mai....Kan ni nge nilo pawh ka hrethiam teh chailo e."Soobin,saw i bialpa chu a titau ava ang ve"
"Ka bialpa ani em pawh ka hrethiam tawhlo ea"
"Mahni aia naupang ngaihzawng chu abuaithlak ania,care an ngai si i tlin lo ang"
"In ngaihtuah that ka ngai anih hi,tunah rih chuan ka be lo phawt ang"
Tae lam pan chuan kan kal phei tham tham a.
A bul kan va thlen chuan a mit sir hian min lo melh a,kalpelh ka tum chiah chu ka ban rek ah a rawn vuana. Nghet thei ang ber emaw tihtur khawpa na in min vuana
"Enge maw i hriat le? Ana ania"
"Min lo zui lawk teh"
Min pawt leng dawrh mai. A chak reuh lutuk naupang tete si,kan class ho chu an lo âu dual a.
A theih anga chak chuan min kalpui a, kan class piah lawka library ah chuan min hruai lut ta a."Engvangin nge canteen ah khan khapa nen khan in thut dun?"
"Nangpawh Jisoo leh Lisa bulah i thu ve tho"
"Lo thu ru ka tih anni hleinem an lokal a an lo thu ve tawp anihkha"
"Chutiang bawkin keipawh"
" Nangchu hmeichhia inia mipa dang bula i awm ka rem tilo"
" Min thlah tawh teh ana ania"
Min vawnna chu muang chang chuan a phelh a...Alo sen vek thei.
A hmu chu a in thiamlo ve aniang ka kut chu dim deuhin a lo la a."Ana em?"
"Nâ"
"Ka tihpalh lutuk ka titawhlo ang"
Ka chhang lo.
"Soobin"
Kala chhang chuanglo.
Ka kut chu tlemin ala kâng a alo kun hniam a,a hmer na lai chu duat tak chuan ahan fawp a.
A hmui han nem zia te chuAwiiii....adam nghal vek thei taktakin ka hria
Chutah ka kut a chelhna thlah chuanglo chuan ka lam zawn alo hawi thut mai.Chutah muang chang in ka hmui chu a rawn pet a,ka chhang mai duhlo,min kuah hnai a,a ai uarin min han fawp leh a,tah zet chuan chhan loh phal chi rual ani tawh lo.
Minute rei vaklo kan in kiss hnu chuan muangchangin min thlah a,
"Min ngaidam thei tawh tiraw?"
"Aih"
"Jung Soobin"
" Nangai ka upa hawrawppuiin min zo suh"
"Anih ka Soosoo"
YOU ARE READING
~I fell in love with the Devil~. Taehyung Ff (Completed)
Подростковая литератураKa tette atanga ka hriat tawh engah mah ka ngaih ngailoh laka vawi leh khata ka luanliam thut dan leh mithar ka tawn dan chu