Love triangle(◔‿◔)
Taehyung ff (っ˘з(˘⌣˘ )
____________
Khumah chuan ka let tawp a. Ka ngaihtuahna chu a kalthui hman leh hle. ngati nge Tae khan khatiang hmel kha a putle? A mitmeng thîp tak kar a lungngaihna thûk tak in phum ru kha ka hmuh hmaih theilo. Engvanga theihnghilh thei miahlo nge ka nih.?!!?
" A chhan chu i hmangaih vang anihkha"
Ka phu deuh zawk a. Ka thu chhuak a,Ka bulah chuan Thelmai alo ding reng ka ngaihtuahna ka lo sawi chhuak ani ngei ang. Ka bulah chuan alo thua,ka lo kuah nghal.
" Thel,engtin nge ka tih ang?? Ka tum ve nasa lutuk, Jungkook pawh hi tlem chuan ka duh ve tawh a. Mahse Tae ka hmuh hian Kookie chu ka engah mah hian a thawk thei lo" ka mittui chu a far zawih2 . Min kuah nghet sawt a.
" Soobin tihdan tur avang em ani tiraw?!! Kir leh dawn la Jisoo nen an in date bawk si. Kookie lah in a duh ropui che sia" nie a sawi dik. Engkim atlai vek tawh.
" Mahse Thel, ka kir duh tawh hleinem,ramhuai anih saw kan in ngaihzawn laiin ka nau bar ah te hruaiin Zu leh weed nen..." Ka sawi zawm tha theilo..." Chutah Jisoo ala mutpui zui leh nghal... Engtin nge ka theihnghilh theih ang"
" Mahse hriatsual inei ve maithei asin thil hi a landan ang hi ani vek kherlo ania"
" Engmaw ka hriat sual anga?! Kan inthen atanga karkhat pawh liam.hma in an in ngaihzawn nghal theih hii....heihi hriatsual aniang maw?!! Anih ka ring theilo"Beni leh Lucy pawh an lo lut. Thelmai nen kan awmdan an hmuh chuan a chhan kan sawi angai hran lo. Nie anni pawn an hre thiam. Kan bulah chuan lo thu ve in an vai chuan min kuah a. Lalpa thian tha tak2 min pek avang in ka lawm e aw....
Lucy-- Soobin ti ringawt hi chuan i awm theilo ang
Beni-- Niee Kookie then la Tae chu kan la let leh dawn ania.
Me- Mahse Kookie rilru tur te...
Thelma- anintho a mahse mipa ania bakah i thian ani bawk a, Tae i duh zia pawh a hre vek a ahrethiam mai ang.
Lucy- chutilochuan Kookie then lo seee..... Chuan Tae hmuhah a thik theih ang ber turin awm lui zel seee... Room khatah an awm leh nghal. Zanin pawh khan Soobin leh Kookie awm dan kha anin hmel lutuk. A en lai ka hmu nasa lutuk.
Beni-- keipawhhh a kut a hum ruh lai pawh ka hmu.
Thelma- keichu Hobi chiah ka lo ngaihtuah a
Kan nui huk a.
Me-- ka nau pawh i kherh pah angaaa tha dawn lutukk......
Lucy-- Mahse Kookie rilru kan tina ange hrilh lawk atha lawng maw...
Beni- niaa... Soobin han call la ko phei teh
Kan in biak hnu reilo te ah alo thlenga. Engkim ka awmdan zawng2 ka hrilh a. Uluk takin min ngaithla a.
" Soobin ka duh lutuk che , mahse nie i hlimna tur chu ka duhpui ber che. I duh ang chuan ka tihpui che anga mahse thil pakhat min tihsak vela"
" Aww sawila i duh2 ani mai"
" Alo let chuanglo anihchuan Kim Taehyung theihnghilh in ka bulah awm tawh rawh aw..."
" Kookiee..."
" Chuchiah chu min tihsak ve rawh"
" Awleee tehreng mai.."
Kan ngawi vang2 a...
" Engpawh ti ila mipa ka nia a rilru tur ka hrethiam vek a sawisel lo in min tihpui ve zel angai ang. Iin hmuam maw?"
" Lutukk...i hre zawk ang kei ai chuan"
YOU ARE READING
~I fell in love with the Devil~. Taehyung Ff (Completed)
Teen FictionKa tette atanga ka hriat tawh engah mah ka ngaih ngailoh laka vawi leh khata ka luanliam thut dan leh mithar ka tawn dan chu