çok benziyorsun

12 9 0
                                    

Of başım şişmişti. Dafneyi zorla susturmuştum. Özgür ile kavgaları dan sonra sürekli ondan uzak durmam gerektiğini onla oturmamam gerektiğini gibi laflar söylüyordu sanki daha sabah özgürün ağzından laf aldırmak isteyen bir başkasıydı. Ders boş olduğu için dışarı çıkmıştık zaten dersimiz de bedendi. Canım basketbol oynayıp stres atmak istiyordu.
_ dafnemmmmm canımmmm
_ basketbol oynamak istiyorsun de mi
_ yaaa sen en iyi arkadaşımsın
_ tamam hadi kapışalım ama bir sorun var
_ neymiş sorun
_ potada senin ki var
_ benim ki kim
_ özgür işte
_ nerden benim oluyor
_ ilk defa konuştuğun erkek olduğu için olabilir mi
Dafnenjn lafını düşünmüştüm gerçekten de özgür doğru düzgün konuştuğum ilk erkekti.
_ deniz hadi gel özgür kovalım ordan ve eskisi gibi kapışalım.
_ nasıl kovcaz özgür ü ordan o asla gitmez
_ emin misin
_ hiç olmadığım kadar gel hadi
Oflayarak kalktım yerimden. Neden özgürün ordan gitmesini beklemiyorduk ki of dafne of. Çocuğu deli etmekten başka bir işe yaramıyordum. Özgürün yanına vardığınızda dafne anında söze girmişti bile
_ özgür
_ ne var yine
_ seninle bir anlaşma yapmak için geldik
_ siz mi
_ kimi isterdin özgür
_ neyse ne anlaşma neymiş söyle bakalım
Ne yani özgür bu saçmalığı dinlemeye devam mı ediyordu of Allah'ım delircem yok yani şans hiç gülmez bana. Ben kendi kendime konuşurken özgür ile dafne çoktan anlamışlardı bile özgür tek olmasın diye bizim sınıftan cemi cagirmıştık. Anlaşma kaybeden potayı terk edicek ve 1 gün boyunca kazanan ne isterse yapıcaktı. Dafne sanırım bana çok güveniyordu çünkü kendisi pek oynayamıyordu. Cem de hazır olduğu için oyuna başlama zamanı gelmişti içimden "özgür de o boy varken zıplama dan bile topu geçirir demiştim. Oyun başlamıştı ve top benim elimdeydi şuan özgür izin vermediği için hâlen topu dafneye atamıyordum. En son dayamayıp özgüre çelme takmaya karar vermiştim ama gizli olmam gerekiyordu yoksa oyun iptal olurdu ve dafne kesin beni keserdi. Özgür şuan topa çok odaklanmıştı ve sanırım artık çelme takabilirdim. Aniden kendimi öne atıp özgürün düşmesi için ayağımı önüne koymuştum ama çok kötü birşey olmuştu özgür arkaya değil benim üstüme düşmüştü. Gözlerimi açmamıştım özgürün nefesini yüzümde hissediyordum. Özgür hâlen üzerimdeydi. Gözlerimi yavaşça açtığımda özgürün yüzümü incelediğini gördüm yanaklarımın kıpkırmızı olduğuna emindim şuanda. Yerimden azcık oynasam dudaklarımız birbirine değerdi.
_ çok benziyorsun
Özgür ne dedi hiç anlamamıştım beni birine mi benzetiyordu yani
_ anlamadım kime
Soruma herzaman ki gibi cevap alamadım. Dafne nin öksürük sesi ile özgür yerden kalkmıştı bana eli uzattığında sinir olduğum için tutma gereği duymamıştım. Kesinlikle alay ediyordu ben kime benziycektim ki özgürün düşüncelere dalabilcegi kadar. Ben de yerinden kalktık dan sonra oyuna devam etmiştik 5-4 özgür ve Cem kazanmıştı. Hem potadan olmuştuk hem 1 gün boyunca Özgür beyinnn kölesi. Neyse canım banane dafne ilgilensin sonuçta onun fikriydi ve benim erkeklerle konuşamadığımı biliyordu. Şuan dafne ile kantinde boş boş oturmuş kahve içiyorduk ikimizde çok yorulmuştuk. Zil çaldığında sonunda son ders geldi diye sevinip sınıfın yolunu tuttuk. Sınıfa gittiğim de özgür hâlen gelmemişti içimden oh çekerken birinin bana seslendiğini duydum ha tamam bu cemdi.
_ efendim Cem birşey mi oldu
_ özgür bahçede seni bekliyor
_ beni mi neden ve şuan ders saati
_ özgür onu halletti merak etme sen
_ hayır ben gelemem.
Benim ne işim vardı özgür ile ve ya babam yada abim görse ben ne yapardım hayatım kararırdı.
_ ben gelmiyorum cem git özgür e de
Tam sınıfa girecekken bileğimden tutulan el ile sürükleniyordum elin sahibine baktığım da tabiki özgürdü. Tamam ben bu sefer bitmiştim gerçekten bitmiştim.

ben kimseyi sevememHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin