Gdzie najbardziej lubi Cię całować?💛 W usta. Zwłaszcza, gdy się uśmiechasz, czy się śmiejesz. Czuje się wtedy wniebowzięty i nastawia się pozytywnie do życia nawet, gdy jest mu bardzo źle.
❤️ W nosek. Jak jesteś zdenerwowana i go marszczysz, to delikatny całus w nos Kapitana od razu Cię uspokaja i on o tym wie.
🏹 W policzek. Uważa to za miłe, grzeczne przy ludziach i wystarczająco czułe dla Ciebie, żebyś czuła, że on Cię kocha i szanuje. Poza tym wtedy tak słodko się rumienisz, jakby usta Clinta była magiczną różdżką.
💜 W Twoje drobne rączki. Całuje je jak książe księżniczkę, z szacunkiem i namaszczeniem, co zawsze poprawia Ci humor i sprawia, że czujesz się dla kogoś ważna. Nie potrafisz się też po takim całusie na niego gniewać, co Thor nie do końca świadomie czasami wykorzystuje.
💚 Jego pocałunek w czoło działa lepiej niż jakikolwiek okład. Zawsze, gdy to robi, zapominasz o bólu, jak bardzo byś nie była chora i zaczynasz myśleć pozytywnie, w jakiekolwiek byś nie była depresji. Ten uroczysty, ciepły pocałunek daje Ci pełnię poczucia bezpieczeństwa i nie potrafisz się z jego uczuciem na czole bać. Bruce dobrze o tym wie i zawsze, gdy wpadasz w panikę, nic nie mówiąc, całuje cię w czoło, co pomaga sto razy lepiej niż jakiekolwiek pocieszenie.
♥️ Peter lubi całować cię w szyję. Robi to nieśmiało i trochę się tego wstydzi, przez co niemal zawsze cmoka cię w policzek lub ucho, ale tak naprawdę uwielba składać pocałunki na Twojej szyi. Robi to zawsze na uroczyste okazje i gdy potrzebujesz pociechy. W Tobie taki pocałunek rozbudza ciepło i nie umiesz się po nim złościć na Petera. Parker jest jednak zbyt nieśmiały, żeby to wykorzystać. Ogranicza się do przelania w takie pocałunki całego swojego uczucia, gdy Ty wpadasz w szewską pasję, a on w desperację.
➕ Special Feturas:
🖤 Loki 🖤 On lubi, jak to Ty całujesz jego stopy. Wtedy, gdy widzi, jak najwyższa według niego istota na świecie się przed nim uniża, czuje się prawdziwym królem i nie ma już potrzeby podbojów, co Ty dość często wykorzystujesz. Oczywiście, pilnujesz też, żeby Loki miał czyste stopy i buty.
Taki żarcik
CZYTASZ
💙❣️💛WSZYSTKO MARVEL💛❣️💙
RandomZbiór zawiera: 💛Talksy 💛Zodiaki 💛 Preferencje z: ❤️ Tony'm Starkiem/Iron Manem ❤️Peterem Parkerem/Spider-Manem ❤️Steve'm Rogersem/Kapitanem Ameryką ❤️Pietrem Maximoffem/Quicksilverem (w dalszych częściach) ❤️Clintem Bartonem/Hawkeye'm ❤️Bruce'm B...