96. Preferencje

105 3 0
                                    


Kto częściej przeprasza?

💛 Zwykle jest tak, że w kłótni Ty masz rację, no, ale cóż, czasami bywa i odwrotnie. Jednak w obu przypadkach prawie nigdy nie pada słowo "przepraszam", bo Wam obojgu wystarczą po prostu spojrzenia, no, chyba, że stało się coś naprawdę poważnego.

❤️ Oboje potraficie uznać swój błąd i przeprosić i idzie Wam to łatwo. Zwykle, kiedy jedno przeprasza po kłótni, drugie zaczyna też przepraszać za to, że się uniosło, więc zwykle jedno albo drugie zamyka ukochanemu buzię pocałunkiem, bo chyba bez tego moglibyście i tydzień bez przerwy się przepraszać.

🏹 Zwykle to on przeprasza za konsekwencje swoich różmych czynów... Jak na przykład za to, że po tym, gdy wyjechałaś do sanatorium, całe obejście było brudne, tylko traktor stał lśniący.

💜 Zwykle to Ty pierwsza przepraszasz, bo Thor niemal nigdy się na Ciebie nie denerwuje, a jak już, to naprawdę się zaszywa w sobie.

💚 To Ty go pierwsza przepraszasz, bo o cokolwiek by nie chodziło, wszczynając kłótnię narażasz siebie i całą masę ludzi w sąsiednich domach na obrażenia fizyczne, a jego na psychiczne.

♥️ Jeśli się obrazisz, a nawet jeśli nie, tylko Peter się boi, że Cię uraził, Parker potrafi przepraszać bez przerwy. Jest to strasznie irytujące, gdy sobie coś ubzdura i nie wiesz, za co przeprasza.

💙❣️💛WSZYSTKO MARVEL💛❣️💙Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz