O kogo jest zazdrosny, a o kogo Ty jesteś zazdrosna?
💛 On jest stu procentowo pewien, że nie będziesz nigdy chciała go opuścić, no i Ci całkiem ufa, więc nie jest zazdrosny, chyba że Ty specjalnie go wprowadzisz w taki stan, kokietując innego mężczyznę.
Ty z kolei jesteś trochę zazdrosna o Natashę. Dziwnym trafem to właśnie ona jest zawsze pierwsza przy Tony'm, gdy potrzebuje pomocy i zna wszystkie jego problemy. Dusisz w sobie trochę żalu, że koleżanka z pracy Twojego ukochanego zna go lepiej niż Ty...❤️ Oboje sobie ufacie i nie jesteście o siebie zazdrośni...
...no, chyba, że Steve zobaczy obok Ciebie T'Challę lub Ty jego z Sharon.
🏹 Clint jest straszliwie zazdrosny o Sama. Nie wie czemu. Po prostu jak widzi was razem, to dostaje białej gorączki.
Ty z kolei jesteś zazdrosna o Wandę, bo uważasz, że Barton poświęca jej więcej troski i uwagi niż Tobie.💜 Thor ma kompleksy i daje im upust w zazdrości o Lokiego. Nigdy nie przepadałaś za mistrzem sztuczek, ale nie możesz wytłumaczyć tego młodszemu Odinsonowi, dla którego brat jest całym światem i mimo wszystkich jego wad, nadal w głębi duszy uważa go za lepszego od siebie.
Ty z kolei jesteś zazdrosna o Brunhildę, którą uważasz za nieco podejrzaną i zbyt bliską Twojemu królewiczowi...💚 Bruce ufa Ci, ale czasami ogarnia go strach, gdy widzi, jak dobrze dogadujesz się z Tony'm. Swego czasu Stark starał się o Ciebie i - chociaż Twoje serce zwyciężył doktorek - Banner obawia się, że stare uczucie, które mogło wtedy w Tobie zapłonąć, się obudzi.
Ty jesteś bardzo zazdrosna o zdjęcie Betty Ross, które Bruce powiesił u Was na ścianie. Czasami masz wrażenie, że Bannerowi zmarła jest droższa niż Ty. Ale tu się mylisz trochę, gdyż Bruce stracił dla Ciebie głowę, a dla Betty żywi teraz szacunek i wspomina ją jako przyjaciółkę.♥️ Cóż... Przypadkowo dowiedziałaś się parę razy o dziewczynach zakochanych w Peterze, jak o Gwen Stacy, Mary Jane Watson, Liz Allan czy Michelle Jones i nie było to zbyt miłe. Zwłaszcza, że w Twoich oczach one podlizywały się Twojemu ukochanemu, a on na to pozwalał. Zresztą, każda z nich była niezwykła, ładna i niemal idealna w konkretnym typie, co powodowało, że przestawałaś widzieć swoje zalety i zaczęłaś myśleć, że Pete zaraz Cię rzuci. Peter traktował je w rzeczywistości jak przyjaciółki, ale - kiedy dowiedział się, że te znajomości Ci się nie podobają - zaczął ograniczać z nimi kontakty.
Jeśli chodzi o niego, to bardzo się zawsze stresował Twoim powodzeniem wśród płci przeciwnej. Nie było w końcu w szkole chłopaka, który choć raz by się za Tobą nie obejrzał. Jednak do szewskiej pasji doprowadziła Petera Twoja znajomość z Pietrem. No bo w końcu Parter to Parter, a Piętro to Piętro (xD).🐾 Pietro rzadko bywa zazdrosny, a jeśli już, to delikfent szybko ląduje po drugiej stronie kontynentu.
Ty bardzo stresujesz się, gdy widzisz Pietro w towarzystwie księżniczki Shuri. Inteligentna, ładna, zabawna... Dobrze dogaduje się z Pietrem, aż za dobrze jak dla Ciebie.💙 Nie daje po sobie tego poznać, ale czasami bywa zazdrosny. Ufa ci, ale czasami naprawdę budzi się w nim zaborczość. Jednak jest rozsądny i nie idzie do ciebie z byle błachostką. Pilnuje cię, ponieważ nie masz zbytniego wyczucia, jeśli chodzi o mężczyzn - przynajmniej według Matta - i twój chłopak woli w miarę wiedzieć z kim się zadajesz. Jeśli dużo czasu poświęcasz jakiemuś człowiekowi, który według Matta jest w porządku, wtedy jego zazdrość nie wypływa poza jego serce, ale jeśli coś w człowieku, z którym przestajesz, jest niedobrego, a do zazdrości dołącza niepokój o ciebie, Matt potrafi na osobności powiedzieć wprost, że ten człowiek mu się z tej czy innej przyczyny nie podoba i woli, żebyś ograniczała z nim kontakty, bo może cię wciągnąć w coś niedobrego.
Ty jesteś straszliwie zazdrosna o Electrę. W końcu ta wojowniczka z krwi i kości jest związana z Daredevilem, kiedyś między nimi iskrzyło, przeżyli tyle i bardzo się stresujesz, że kiedyś ona może się okazać ważniejsza od ciebie.
CZYTASZ
💙❣️💛WSZYSTKO MARVEL💛❣️💙
AcakZbiór zawiera: 💛Talksy 💛Zodiaki 💛 Preferencje z: ❤️ Tony'm Starkiem/Iron Manem ❤️Peterem Parkerem/Spider-Manem ❤️Steve'm Rogersem/Kapitanem Ameryką ❤️Pietrem Maximoffem/Quicksilverem (w dalszych częściach) ❤️Clintem Bartonem/Hawkeye'm ❤️Bruce'm B...