127. Preferencje

70 5 0
                                    

Kto jest waszym najlepszym przyjacielem?

💛 Bruce Banner. Lubicie we trójkę przesiadywać i dyskutować o jakiejś interesującej teorii naukowej. Jest to tak zajmujące, że kiedyś Bruce zasiedział się u was aż do piątej rano i jak wrócił do domu, to miał lekką awanturę z Natashą.

❤️ Bucky żartował sobie czasami, że zakochałaś się w Samie od pierwszego wejrzenia. Pewnym jest, że już przy pierwszym spotkaniu wiedziałaś, że się polubicie. Najbliżej Steve'a jest Bucky, ale jednak ciebie zawsze zrozumie Wilson. Może to dlatego, że jednak Falcon jest z tego samego pokolenia co ty, może po prostu tak wyszło. W każdym razie możesz zwierzyć się Samowi ze wszystkiego podczas wspólnego biegania. Raz zabrał cię na lot na skrzydłach, ale byłaś tak po tym roztrzęsiona, że Steve zakazał wam powtarzać takich wybryków.

🏹 Bardzo zbliżyliście się po ostatecznej bitwie z Thanosem do T'Challi. O dziwo, panowie znaleźli mnóstwo wspólnych tematów, które także nie były obce tobie. Znajomość z królem jest jednak dość stresująca, więc czasami boisz się, czy za bardzo się nie spoufaliłaś z Czarną Panterą. Jednak copółroczne odwiedziny w Wakandzie zacieśniają wasze więzi coraz bardziej i zmniejszają twoje obawy.

💜 Gra z Korgiem to coś, co nie jest ci niezbędne, ale stanowczo poprawia ci humor. Rozmowy podczas gry doprowadzają cię do łez. Zawsze, jak ci jest smutno, prosisz Thora i Korga, żeby wzięli konsole. Podczas gry wylewasz smutki, a potem panowie cię pocieszają - Thor asgardzką nauką, a Korg żartem.

💚 Bardzo przyjaźnicie się z Tony'm Starkiem. Wasze dyskusje naukowe spędzają ci sen z powiek. Panowie są dużo bardziej do przodu niż ty, ale twój dar szybkiego przyswajania informacji powoduje, że szybko się odnajdujesz w dyskusji. Czasami jednak twój ukochany i miliarder spotkają się na rozmowy tylko we dwóch. Wtedy bardzo się denerwujesz, gdyż Bruce potrafi znikać na dwa dni!

♥️ Harry Osborn kupił twoje serce i to bynajmniej nie gotówką, której ma pod dostatkiem. Ten łatwo się gubiący, lecz w gruncie rzeczy dobry chłopak wywołuje u ciebie uczucie macierzyństwa. Czasami chciałabyś zaopiekować się Harry'm jak matka, która nie mogła zbyt długo prowadzić syna, gdyż zabrała ją śmierć. Oczywiście, nie jest to w twojej mocy, jednak starasz się być dla Osborna siostrą nie z krwi. Tobie i Peterowi zwierza się z najskrytszych tajemnic. Oboje staracie się go wspierać, czasami ty za bardzo, jak dla Petera, ale tylko czasami.

🐾 Jesteści w głębokiej relacji z rodziną Bartonów. Clint jest dla was jak ojciec, ale występuje w roli najlepszego przyjaciela. Lubi z wami spędzać czas i jak komuś się wygadać, to tylko jemu.

💙 Masz mnóstwo wspólnych tematów z Foggy'm. Może i nie znasz się na prawie, ale okazało się, że oboje macie podobne "hobby", no i oboje myślicie rozlegle oraz logicznie, dzięki czemu możecie rozmawiać o wielu sprawach. Czasami wręcz zaskakujesz Foggy'ego swoją zdolnością dedukcji. Możecie rozmawiać poważnie oraz sobie żartować, co powoduje, że bardzo lubisz spędzać z Nelsonem czas. Matt jest bardzo szczęśliwy, że znaleźliście wspólny język i lubi słuchać waszych dyskusji, nawet jak sam bezpośrednio nie bierze w nich udziału.

💙❣️💛WSZYSTKO MARVEL💛❣️💙Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz