''Yeni Kitap''

6 0 0
                                    


  Evet, dostlarım! Yeni bir kitaba adım atıyorum. Uzun süredir aklımda olan bir kurguydu. Sadece başlamak için doğru zamanı bekliyordum. Bir filmin etkisiyle başlayan bir kitap bu. Eminim bir çoğunuzun izlediği bir filmin etkisiyle yazılmış bir kitap ama tam olarak film gibi ilerlemeyecek ya da aynısı olmayacak. Karakterler kadar kitapta farklı olacak. Belirli durumlar dışında kitap özgün bir kitap olacak. Buna emin olabilirsiniz. Niyetim ilk bölümünü 5.000 kelimeyle yazıp paylaşmak. İlk bölüm hakkında fikirlerinizi öğrendikten sonra kitabın gidişatı belirlenecek. Yani bu kitaba birazda siz yön vereceksiniz.

Benimle beraber kitap yazmaya var mısınız? Sonlarda olacak olan şıklarla en çok yorumu alan şıkla kitap şekillenecek ama birkaç bölüm tahmin edersiniz ki size yardımcı olabilmem ve birazcık kitabın olgusunu ortaya çıkarmam için kendim yazacağım ve daha sonra sürpriz bir bölümle sizlere soracağım! Yalnız bazen şıklarınızdan daha farklı sonuçlar da doğurabilir. Yani seçeceğiniz şıklar aslında tamda istediğiniz şeylere ulaştırmayabilir. Dediğim gibi bu farklı bir kurgu olacak. Sizi ve bu kitabın oluşumu için heyecanla bekliyorum! Diğer kitabım olan ve 3 bölümden oluşan ''SİLLAGE''ye de bakabilirsiniz. Tamamen bana ait olan kurgusuyla ilk kitabım kendisi. Şimdilik bu kitabı sabırsızlıkla bekleteceğim. Hazır olduğunda karşınıza sunacağım. Sağlıcakla kalın, canlarım!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ge-CeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin