0.1

101 16 0
                                    

---------------------------------------------

"Ya oğlum sana diyorum bu çocuk kesin bana aşık" Jisung'un heycanlı anlatışına karşılık olarak gözlerini devirip "Aynı sınıfta olmanız sana aşık olduğu anlamına gelmiyor " demişti en yakın arkadaşına

Jisung yanaklarını şişirip ofladıktan sonra "Ama yanımda oturuyor bence bana aşık" dedi son kalan umuduyla. Seungmin arkadaşının omuzuna elini koyup "Jisung, kardeşim bence daha fazla saçmalama" dedi. Bugün yeterince sıkıcı bir günken arkadaşının böyle saçmalaması canını sıkmaya başlamıştı.

"Ya benimle aynı havayı soluyor daha ne olsun oğlum" demesi ise son damlaydı. Seungmin daha fazla çekemeyeceğine emin olurken masadaki eşyalarını hızla çantasına koyup çardaktan kalktı. Jisung onun hızlı hareketlerine garip garip bakarken "Nereye?" diye sordu.

Seungmin arkadaşına tekrar göz devirirken "Sessiz, sakin, huzurlu yani senin olmadığın harhangi bir yere" cevabını verip yoluna devam etti. Jisung ise daha sonra yüzüne edeceği küfürleri şimdilik arkasından etmekle yetindi.

Dersle boş olduğu için bahçede kitap okumak istemişti ama biricik arkadaşı buna izin vermemişti. Okulun koridorunda ilerlerken kitabını rahatlıkla okuyabileceği boş bir sınıf aradı. Derslerden dolayı nerede tüm sınıflar doluydu son çare olarak müzik sınıfına geldiğinde boş olmasının verdiği mutlulukla kendini köşedeki armut minderinüzerine atıp zaman kaybetmeden çantasından kitabını çıkarıp okumaya başlamıştı.

Yaklaşık 20 dakikadır tüm dikkati elindeki kitaptaydı. Tâ ki odanın içini dolduran mırıldanma doldurmaya başlayana kadar. Seungmin duyduğu sesle başını kitaptan kaldırıp sesin geldiği tarafa baktı.

Ses arka tarafta bulunan piyano odasından geliyordu. Ayağa kalkıp oraya yöneldi. İçeri girdiğinde sarışın bir çocuğun yerde sırtını piyanonun taburesine yaslamış bir şekilde oturmuş, dizlerini kendine çekip üzerine defterini koymuş bir şeyler yazarak şarkı söylediğini görmüştü.

Seungmin içten içe 'bu çocuk ne zaman buraya geldi? Ben niye görmedim?' tarzı sorular sorsada kendinden önce geldiğini düşünerek sessizce içeri girdi. Sarışın çocuk mırıldanmayı bırakıp bir şeyler yazdıktan sonra gülümsemiş ve şarkı söylemeye devam etmişti.

Seungmin'i fark etmiş gibi durmuyordu. O ise sarışının sesine hayran kalmakla meşguldü. Sarışın şarkı söylemeyi bırakıp sayfayı çevirdiğinde kendini toparlayıp "sesin güzelmiş " diyebilmişti.

Sarışın çocuk irkilerek ayağa kalkıp aylardır izlediği çocuğa bakıp daha sonra etrafını kontrol etmişti. İşaret parmağıyla kendini göstererek "Benim mi?" diye sordu. Seungmin onun bu tavrını tatlı bulup gülümseyerek "Senden başka şarkı söyleyen biri var mı burada? " dedi.

Sarışın daha çok şaşırırken "Beni görüyor" diye fısıldadı ama Seungmin bunu duymadığı için "Efendim?" diye karşılık verdi. Sarışın telaşla "Teşekkür etmiştim" dediğinde gülümseyip yanına ilerledi.

Tabureye oturup "Yeni misin? Seni ilk kez görüyorum" diye sordu. Sarışın başını iki yana sallayıp "Hayır uzun süredir buradayım, peki ya sen?" cevabını bilmesine rağmen sormuştu. Seungmin onu onaylayıp "Ben geçen sene ikinci dönem geldim. Kaçıncı sınıfsın?" diyerek yeni bir soruyu yöneltti sarışın ise karşısındaki ne sorarsa cevap vermeye hazırdı. "Son sınıfım " cevabını alan Seungmin şaşırarak "Garip bende son sınıfım ama seni daha önce görmediğime eminim" dedi.

Seungmin sarışının cevap vermeyeceğini anlayarak ayağa kalkıp "Tanışalım o zaman" elini karşısındakine uzatarak "Ben Kim Seungmin " dedi. Sarışın uzatılan ele tedirginlikle kısa bir süre bakıp korkarak karşısındaki eli kavradıktan sonra gülümseyerek "Bende Chris" diyerek kendini tanıttı.

Seungmin elinin tutulmasıyla gülümseyerek karşısındakini incelemişti. Chris üzerindeki bakışlardan dolayı tedirgin olsada gamzelerini göstererek gülümsemeyi ihmal etmemişti.

Çalan zilin sesiyle Seungmin kapıya bakıp "Ben artık gitsem iyi olur" dedi. Chris onu gülümseyerek onayladığında "Tanıştığımıza çok memnun oldum" dedi.

El sallayarak oradan uzaklaşırken Chris bir çıkmaza girmiş durumdaydı, cevapsız binlerce soru varken o sadece "Bu nasıl olabilir? " sorusunu tekrarlayıp duruyordu.

---------------------------------------------

---------------------------------------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Believe MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin