Olvasd el!

155 5 4
                                    

Srácok/lányok!

Mivel nagyon tombol a járvány,ès èn rohadtul fèltem az èleteteket,mert minden èlet èrtèkes,ezèrt szeretnèm,ha ezt vègig olvasnátok!!

Sokan azt mondják,hogy nincs vírus.Igen is van..hatalmas nagy vírus terjeng a világunkban..

Rengetegen szólnak nekünk,ès kèrnek minket,köztük a BTS is,hogy vegyünk fel maszkokat.
Nem csak magunkat vèdjük,másokat is.Èrdekeljen más èlete.Lehet hogy nem hat meg az a több millió ember halála.De ha a te családodban törtènik ilyen,az meg fog..

Kèrlek titeket! Minden fandomot/KPOP-tól távol állót!
Fertőtlenítsetek,maszkot ne tóljatok le az orrotokról.
Ne nyúlkáljatok az arcotokhoz.Ne menjetek közel senkihez.Ès ne fogdossatok meg mindent,ha nem muszály..Ne menjetek tömegbe.

Nameg.Srácok.Ez a fertőtlenítès: 15mp-es mutatvany,nem kell hozzá kèrvèny,nem fog leesni senki körme.Ès ezzel a fertőtlenítèssel èleteket óvtok meg

Nem tudom ki hallotta már,de ország szerte a temetőkbe nincs hely a halottaknak,termekben vannak a koporsók.Srácok!Óvjuk meg magunkat,ès másokat a haláltól.Ha láttok valakit,akin nincs maszk,szóljatok rá,ha van egy felesleges +,akkor adjátok neki oda.Osszatok a suliban fertőtlenítőt a kezükbe.Fontos!Ès nem ciki kèrni maszkot,fertőtlenítőt,vagy èpp egy törlőkendőt.Ez egy komoly dolog,hát vegyètek komolyan!
Köszönöm.

BTS|EGYEBEK {BEFEJEZETT}Where stories live. Discover now