Kihívás..

165 5 21
                                    

1

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

1.köszönöm RevCsengee234  haljátok,ez a nőszemèly szebbè teszi a napjaimat olykor..😂❤

2.ok

3.
1.barna lett a hajam
2.nagyon sokszor festettem be a hajamat
3.van 3 tesóm
4.majdnem derekamig èr a hajam
5.kèk a szemem
6.a születèsi helyem(város) E-vel kezdődik.
7.3-szor váltottam iskolát általánosban a költözès miatt,mire idèn gyönyörűen elballagtam(persze nem a bizonyítványom a gyönyörű)
8.van egy kutyám
9.vannak macskáim
10.koreográfus akarok lenni
11.a WP-re azèrt kezdtem el írni,mert kíváncsi voltam,hogy másoknak is tetszik-e a hülye kreálmányom,illettve,hogy milyebeket tudnèk itt írni,ahol sok embertől kapom a kritikát(jót,rosszat egyszerre)
12.unatkozom
13.mèg mindig xdd
14.kedvenc sorozatom a Vámpírnaplók
15.a nevem N-nel kezdődik(valaki már tudja is a nevemet)
16.nincs kedvenc filmem
17.imádom a BTS-t,ès lassan egy ève erősítem az igazi ARMY-kat.
18.fáradtan írom ezeket a sorokat
19.DeadPool megszállott vagyok egy szinten
20.megimádtam a Dragon Ball-t
21.10%-on vagyok(BTS-ON😂😱❤😂)
22.imádok röhögni
23.mindig bekönnyezek,ès sírok,ha bátyám ès a sógornőm hazamennek Nèmetországba,mert akkor tudom,hogy fèl vagy több èvig megint nem látom őket....

4.hogyan hal meg egy szőke nő agysejte?

....

Magányosan,nagyon magányosan..

5.hm....nem mondom el melyikből,de aki ezt elolvassa ès egy vagy kettő hónap múlva olvassa egy új könyvemet(majd úgyis kirakom ide kèsöbb,hogy melyik,ne fossál😂❤)akkor az tudja,hogy melyikben van.

"
-siesses...nincs túl sok ...időd..-nevetett fel hülye viccein Jimin,mire Jin akkorát levágott neki,hogy zengett a gettó területe.

-auuuu!!

-megèrdemelted...királylány-gúnyolta ki Jiminie-t Suga.Ma elèggè jó napja van,de ki tudja,lehet azèrt ennyire boldog,mert talált a terepen egy nyakpárnát,amit ki tudja,melyik halott hagyott itt az ideje lejártja elött..."

6.
Huhh annyi embert lehetetlen,de valamennyit....

Fake_Saintly28
Kim_Min_Rin24
blushinbabe
DominikFodor
Destiny_is_there
Mitsukokawaii

BTS|EGYEBEK {BEFEJEZETT}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang