X!!!X olvasd el

70 7 6
                                    

Sziasztok

Gondoltam írok nektek egy kicsi suli felkészítőt,akinek már egyben van a gyomra a bántalmazás miatt.

Akinek az alakját bántják:

Nézz bele a tükörbe.Gyönyörű vagy.Nem számít hogy karcsú vagy,vagy teltebb.Hogy nyáron feljött mégis az a + 5-10 kg,vagy sem.Hogy hullámzik egy kicsit a combod,vagy nagyon sovány a kezed,a lábad,a hasad.
Te így vagy egyedi.Nem számít mit mondanak.Szép vagy.Ez a te egyéniséged, és nagyszerű vagy.Csinos vagy.

Akit a kinézete/amiről nem tehet,az miatt bántanak:

Csak feketében vagy.Na és? Neked ez tetszik,te ebben vagy önmagad.Ez vagy te.Senkinek semmi köze hozzá,hogy milyen színű a hajad,milyen a frizurád,milyen a körmöd,a sminked,a cipőd,hogy milyen a ruhád.Ez a Te stílusod.
Stílusos vagy.
Nem számít mit mondanak arra hogy fogszabályzód van,hogy szemüveges vagy,hogy van 1-2 bőr hibád,hogy más a bőröd színe,hogy picit hadarsz,hogy picit pöszén beszélsz,más a nemi identitásod,vagy hogy miként érzed jól magad.Ez te vagy.És ez a lényeg.Gondolj bele.Az utaló,aki kritizál, és foglalkozik az életeddel,az is egy rajongó.Hisz minden pillanatban figyeli mit csinálsz,hol vagy.És ezzel csak lejjebb süllyednek hogy ilyen látványosan figyelnek rád,mikor elvileg "utálnak".

Tanulás:

Nem szégyen,ha nehezebben tanulsz,nehezen memorizálsz,félre mondasz egy két szót olvasásnál,vagy verseknél.Nem szégyen hogy lassabban megy a tanulás,mert te is ugyan úgy megküzdesz a tananyaggal,mint a jó tanulók.Sikerülni fog,ha nem megy,ne akarj olyan gyorsan haladni,akiknek jobban megy.Haladj a saját tempódba, és tanulj.Hidd el hogy megéri  bármennyire jó érzés azt a fizika füzetet a falnál dobni és leülni filmezni.Sikerülni fog, és esküszöm,hogy büszke leszel magadra,ha egy hosszú, nehéz munka után megdicsérnek és mosolyogva mondják hányas lett az eredmény.Az meg pláne,hogy a szüleid is büszkék lesz ék rád.Sőt,az utálok is fortyogni fognak hogy nekik nem sikerült.Menni fog csak kezd el és vidd végig a befejezésig.

Akit az anyagi háttér miatt bántanak,vagy nincs önbizalma:

Nem jöttél ki pár perce a Gucci és Louis Vuitton üzletből három nagy táskával.És? Nem kell olyannak lenned mint ők azért mert ezek az emberek egy fekete bőr dzsekitől nagynak érzik magukat.Egy ruha nem fog változtatni rajtuk, és máson sem.Lehet hogy nem vagy kőgazdag,és nem engedheted meg magadnak a legújabb telefont és nem mész a legdrágább cipőben,de a szíved tiszta és kedves vagy.Mert nem játszod magad a pénzzel,hanem ha vissza is húzódsz,te önmagad vagy.Nem a külső számít,hanem ami belül van, érted? Nem az a lényeg hogy tini pattanásod van és nem alapozóztad le mert utálod a sminket,vagy rövidnadrágot vettél fel,de molettebb vagy.Egy karcsú lány elveszi az önbizalmad,csak mert rajta van egy szaggatott farmer,vagy hogy a fiúknak csak a karcsú lányok jönnek be és a gondolat hogy "nem kellek senkinek".Ez hülyeség.Egy fiú,aki igazán szeret téged,az téged fog szeretni,nem nézi hogy milyen az alakod,mert imádni fogja.Nem minden fiú mondja ki,hogy neki a molettebbek tetszenek.Mert nem merik,különben kitűnnek a többi fiú közt.

A lényeg: Gyönyörű vagy. Kívül és belül is.Egy királynő vagy.Ez te vagy.Mosolyogj hiszen egy életed van és ezt te éled,nem más.Akik bántanak,azok később nem fognak számítani és nem is lesznek az életed részei.Rázd ki őket.Így vagy egyedi és tökéletes.

BTS|EGYEBEK {BEFEJEZETT}Where stories live. Discover now