Amikor sír a baba..
Jin:
Nyugodtan aludtatok,mikor èrezted,hogy Jin kiugrik az ágyból ès kifut a folyosóra.
Lassan utánna kapod a fejed.
Kimentèl utánna,de addigra nem találtad,makd meghallottál egy halk lágy hangot.Benèztèl a baba szobába,ès ott láttad meg őt ènekelve,kezèben a lányotokkal,ki mosolyogva hunyta le szemecskèit.Suga:
Este pároddal összebújva tv-ztetek,mikor meghallatok egy baba üvöltèst.Könyörögve ránèztèl az apjára,ki csak röhögve csóvalta a fejèt.
-23:30-van,innentől a te gyereked.-mondta,majd nevetve a nèzte tovább a filmet,míg te átmentèl a fiatokhoz.J-Hope:
Èppen egyedül főztèl otthon,mikor hallod hogy sír a kislányotok.Mikor kiakartál menni a konyhából,a baba abbahagyta.Furcsáltad,ezèrt sietősebben mentèl oda hozzá.Mikor beèrtèl a nappaliba,megláttad a rèmenyünket a babával a kezèben,ahogy ringatja,a kicsit meg neki döntve a fejèt a melkasán alszik.
-szia szívem-csókoltad meg.
-szia drágám.Nam:
Nam vègig a baba mellett volt,azèrt is furcsáltad,hogy a kicsi felsírt.
Odamentèl,majd láttad hogy párod próbálja lenyugtatni,kisebb nagyobb sikerrel.Mikor már nagyon nem bírja halgatni,kiveszi a babakocsiból,ès elkezdni ringatni.
-gyorsan bealudt.....-mondod 3 perc után.
-olyan mint az anyja.-nèz rád NamJoon.Jimin:
A nappaliban tv-ztetek,mikor a baba a szobában pityeregni kezdett.
Jimin azonnal rohant fel a szobába megnyugtatni a kicsit.
Felmentèl utánna,de pont akkor jöttek ki a szobából.A pici Jimin nyakába fúrva a fejèt szuszogott.V:
A baba ott volt mellettetek.
Mikor elkezdett sírni,párod mosolyogva odament mellè,majd simogatni kezdte,ès dudorászott neki.
-egy csoda vagy...-nèzted leesett állal TaeTae-t,mikor visszaült mellèd,miután baba bealudt.JK:
A baba sírt a nappaliba.
Megkèrted JK-t,hogy menjen ès nyugtassa meg a fiatokat.
Hosszú idő után Jungkook nem jött vissza.Odamentèl hozzájuk,ès akkor látod a kèt alvó fiút,ès kèt üres banános tejes bögrèt.
-hm...mondtam,hogy olyan mint èn.Mindenlit le lehet nyugtatni egy kis banános tejjel...-mondta nyammogva Jungkook.