5. bölüm

176 57 5
                                    

Bu bolumu bu sarkiyla yazdigim icin bu olsun istedim iyi dinlemeler :))

Merhaba isteginiz uzere hikayemi hemen yazip yolladim bu bolumude umarim begenirsiniz . Iyi okumalar :D

Arkamdan seslenen cocuk daha yeni arabada yakisikliymis diye ic gecirdigim cocukmus . Gus ' a dogru yururken birden yolumu degistirip o cocuga dogru gitmeye basladim .  Bu sefer biraz hafali bi giris yapiyim dedim ve saclarimi savura savura yanina gittim. Yakisikli cocuk konusmaya basladi.

- merhaba adel

- nerden tanisiyormuyuz ? hatirlayamadim seni

- yetistirme yurdundan tony .

Anaaaa bu cocuk tony  miydi ? Yetistirme yurdunda bildigim tony cirkin icine kapanik bi cocuktu bu. Ne ara degismiski boyle   . Demekki para herseyi degistirebiliyormus. Ben  bi cevap vermem gerektigini hatirlayip

- aaa sen tony misin taniyamadim ozur dilerim .

Dedim

Biz konusurken uzaktan bir goz bizi sinsice izliyordu. Donmemle birlikte Gus ' i gormem bir oldu . Ben siritarak onume dondugumde tony yeniden konusmaya basladi.

- ben bu okula yazildim adel ve hic arkadasim yok umarim bana arkadaslik edersin ?

Dedi

- tabiki ederim hem sana okuluda gezdiririm

- tesekkur ederim adel ama bir sey daha soylemem gerekiyor

Dedi ve belime sarilmasi bir oldu . Kulagima " seni cok ozledim " dedi. Lan bu cocukla benim konusmuslugum yok ne ara ozledin oglum beni . Tabi icimden geciriyorum bunlari . Ben bi tepki veremeyince " sevindim " deyip kollarini belimden cekdirttim. En son mal gibi kalmayim diye

- hadi sana okulu gosteriyim .

Dedim.

O onaylayici bir bakis atip pesime takildi. Gus ' ın onunden gecerken bilegimden tuttugu gibi kendine cevirdi. Ve konusmaya basladi.

- bu kim ya ? Biz taniyomuyuz bu kisiyi ? Eger guruptan ayrilcaksan soyle yerine baska birini alalim .

diyince benim tepem atti tabi .

Bagirarak " ne yapiyosan yap !!" Diye bagirdim. Gus ' a ilk defa bagiriyordum. O da olayin sokundaydi . Ben tony cekerek " gidelim " dedim . Onun da korktugu belli olcak ki sadik bir kopek gibi pesimden gelmeye basladi . Bu asi kizi sevmistim ama benligimde sinirlenmek yoktu ki . Gus ' in beni kiskanmasi icin bana cok deger vermesi gerekiyordu . Ama Gus bana birak deger vermeyi onemsemiyordu bile . Ben kendi icimde savas verirken yanimda Tony ' nin oldugunu unutmustum. Ben yeniden konusmak acmak icin soze girdim.

- Eee nerde oturuyosunuz ailenle ?

- Ailem Afrikadalar ben buraya tek basima geldim . Iki sokak ilerdeki 11 / 20 evinde otuyorum.

- Nee ?? Bende 11 / 19 evinde otuyorum. Yemi tasinan sendin demekki .

- E evlerimiz ayni yerde olduguna gore  birlikte gidebiliriz.

- E sanmiyorum beni Issac birakiyor ve sabah aliyor yani onu birakamam kusura bakma :(

- Yok ya problem degil baska sefere artik . Okulun heryerine gezdigimize gore artik sinifimi gostersen iyi olucak. Cunku dersin baslamasina 5 dakika kaldi .

- tabi hemen gotururum.

Merdivenlerden cikarken Gus ile Helena ' yi gorduk. Umursamaz bir sekilde tony ile yanlarindan gectik. Sinifta Issac beni dortgozle bekliyordu . Olanlari duymus olucak ki heyecanla hemen otur dedi. Olani anlattiktan sonra soze basladi.

- Eger bende Gus ' ın yerinde olsaydim ayni tepkiyi bende verirdim. Cunku biz 6 kardeşiz .

- Ama Gus beni asla takmaz ki onemsediginide dusunmuyorum verdigi tepki bana cok sacma geldi

- Tamam Gus biraz soguk gorunur ve hissettiklerini kimse anlayamaz . Sevdigi kisiyi kiskanmis olucak ki sana deger veriyo.

Ben yeniden konusmaya girecektim ki Gus siranin arkasina gecti . Hoca da  gelince susmak zorunda kaldik . Zil caldi ve bingooo . Okullar iki gun tatil. Herseyden uzak sessiz iki gun :D Issac ' in arabasina binmemle eve gelmem  bir oldu. Tesekkur ettim . Kendimi koltuga atmamla zilin calmasi bir oldu. Kostur kostur kapiyi actim ve karsimda Gus ' ı gordum ve konusmaya basladi.

- pazar gunu seni saat tam 8 ' de alicam haberin olsun

- Tamam

Dedim ve kapiyi cekip cikmasi bir oldu .

Ben " ???????????" Aklimda binlerce soru ve tarifsiz mutluluk .

Kendimi salondaki koktuga attim. Aksam 8 gibi acikinca kendime bi sandivic hazirladim . Tam bir isrik aliyordum ki aklima Tony geldi. Yazik cocuga ya evde yanliz basina otuyordur. Belkide actir. Bir sandivicte ona hazirlayip evinin kapisina geldim. Yanliz ustumdede bol bir gri bluz altinda ise siyah esofmanim vardi. Harika bir goruntuydu gercekten cocuk bdigin bu halimle dalga gececekti. Neyse artik cok gecti cikmistim bir kere kapiyi caldim . Tony giris katta olucak ki hemen acti ve guldu. Hosgeldin :D

- Rahatsiz etmek istemezdim ama ac olabilcegini dusundum ve bir sandivic yaptim. :)

- Cok tesekkur ederim cok dusuncelisin ama iceri gecte neler yaptigima bi bak istersen .

Iceri gecmemle cocuk annemden daha marifetli cikmasinmi yuh ya 10 cesit yemek yapmis . Sofraya davet edince tabikide geri cevirmedim. Ayrica şarapta koydu. Kendimi suan bir yetiskin gibi hissediyorum ama biraz da tedirginim . Sonucta yeni tanistigim cocugun evinde yemek yiyordum . Neyse yemegimi yiyip hemen kalkmaliydim ama şarap etkisini gostermeye baslamisti. Allam neyapsam kalkamiyordum bi kuvvet beni kalkmamam icin cekiyordu. Tony ' nin ne yapacagi belli olmaz diyerek " Beni eve birakirmisin ? " dedim  o da onaylarcasina kafasini salladi . Koluna girdim ve yurumeye basladik. Benim kafam gitgide guzellesiyordu. Bilincimi yitirmek uzereydim . O  ara Tony bana bir soru sordu ve bende tamam dedim . Ama neye tamam dedim bilmiyorum. Neyse umarim kotu birsey degildir .  Sabah kalktigimda hem Gus ' tan hem de Tony ' den mesaj gelmisti. Gus ' in mesajinda seni saat 8 ' de alirim yaziyordu.

Tony ' ninkini acmamla sok olmam bir oldum dun ona tamam dedigimde birlikte yemege cikalimmi demjs bende ona tamam demisim . Meaajin sonuna soz verdin umarim sozunde durursun ve saat 8 ' de seni alirim :) yaziyordu. Benim kafam allak bullak oldu haliyle. Hangisinin davetine gidecektim ki ??  Neyse ben yinede davete hazirlanmaya basladim. Siyah askili  beli dar kisa bir elbisemi giydim . Altina da siyah botlarimi giydim. Hayir topuklu ayakkabimi giysem o elbiseyle hayat kadini gibi gozukecektim neyse gozlerime siyah eyeliner cektikten sobra kirpiklerimi kivirdim. Askili siyah cantami aldiktan sonra tam kapidan cikiyordum ki iki korna sesi duydum. Ve simdi donum noktamdi . Hangisinin teklifini geri cevirip onunla yemege gidecektim. Butun sorularin cevabi 6. Bolumde gizlii :D

Votelerinizi bekliyorum umarim bu bolumude begenmissinizdir. Eger siz olsaydiniz Gus ile mi yemege cikardiniz ? Yoksa Tony ile mi ? Sizden cevaplarinizi bekliyorum. 6. Bolumde gorusmek uzereee hoscakaliin ......

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Soğuk DüşlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin