Γειά σας και πάλι παιδιά!Μολις ανέβασα το πρώτο κεφάλαιο ελπίζω να σας αρέσει καλή αρχή με την ιστορία μας λοιπόν.
************************************
Alice Pov:
S:Aliceeeee ξύπνα θα αρχίζουμε στο σχολείο. Λέει η αδερφή μου μπουκάροντας (την σκοτωσα την λέξη 😂) στο δωμάτιο μου γκαριζοντας.
Α:Αμάν ρε Sara πρωί πρωί και εσύ. Ούτε 7 δεν εχει πάει ακόμα.
S:Τι λες μαρη σήκω πάνω ή ώρα κοντεύει 8 και ακόμα εδώ είμαστε εμείς χαζό είσαι?
Α:Τιιιι? Ναι καλά πλάκα μου κάνεις έτσι? Πες μου ότι μου κάνεις πλάκα,μου κάνεις πλάκα έτσι?
S:Αχαχαχ να έβλεπες την φάτσα σου όταν σου ειπα ότι ήταν 8 η ώρα ήταν όλα τα λεφτά αχαχαχ🤣🤣ωραία ετοιμάσου τώρα γιατί όντως δεν θα προλάβουμε να φύγουμε η ώρα είναι 7:15 και σε μια ώρα πρέπει να είμαστε ήδη εκεί οπότε σήκω Alice, Alice να σε ρωτήσω κάτι?
A:Ωραία σηκώνομαι να ετοιμαστώ. Ρωτάμε ότι θες δεν υπάρχει θέμα.
S:Μπορώ να πάρω το γκρι τοπ μπλουζάκι σου και το τζιν σου το ξανοιχτο μπλε?
Α:Όχι φυσικά παρτα μωρή τρελή μπορεί να κάνεις μαλακιες αλλά σ'αγαπω αντε παρτα στην ντουλάπα είναι.
S:Σε ευχαριστώ πολύ ❤️. Έρχεται με παίρνει αγκαλιά και μου δίνει φιλί στο μάγουλο παίρνει τα πράγματα και φεύγει έξω χαρούμενη.Αυτά είναι τα ρούχα που πείρε η Sara απλα χωρις το τζιν και τα παπούτσια αυτά είναι ήδη δικά της οπότε ναι.
Μου αρέσει πολύ να την βλέπω χαρούμενη δεν θέλω ποτέ κανείς να την στεναχωρησει αλλιώς θα πεθάνει. Στο παρελθόν την είχε πληγώσει το αγόρι της και γενικά από τότε δεν πολύ εμπιστεύεται πλέον τόσο εύκολα τα αγόρια για σχέση, και άλλο για φίλους εντάξει βέβαια μετά δεν τον αφήσαμε έτσι και εγώ και ο αδερφός μου.
Ωραία τώρα ας επιστρέψουμε στο παρόν θα μάθετε κάποια άλλη στιγμή τι έχει γίνει. Ωραία αφού οηγα στο μπάνιο έκανα τα απαραίτητα, ετοίμασα την τσάντα και πήγα να βρω ρούχα το πιο δύσκολο μα ταυτόχρονα το πιο εύκολο κομμάτι για εμένα.
ČTEŠ
𝗥𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗙𝘂𝗰𝗸𝗯𝗼𝘆?
FanfikceΔεν θα πω κάτι επειδή δεν είμαι πολύ καλή στην περιγραφή αν θες να μάθεις πήγαινε και διάβασε την ιστορία 😂🤭ουπς σορρι νοτ σορρι 😁