Capitolul 1

532 36 6
                                    

- Dash! Vocea mamei rasuna de jos. Oftez si cobor din patul meu mic, dar confortabil. Impaturesc cearsaful cu atentie. Nu ma grabesc deoarece asta este ultima dimineata in care voi face asta pentru urmatoarele luni, care vor urma.

- Dash! Grabeste-te! Glasul ei se face auzit din nou.

- M-am trezit! Ii raspund tare. Sertarele si usile dulapurilor se aud inchizandu-se si deschizandu-se din nou. Nodul din stomacul meu meu creste cu fiecare pas spre baie, iar in secunda in care apa rece a dusului se izbeste de pielea mea o senzatie insuportabila se izbeste de mine.
Ultimii ani petrecuti au fost anticipand emotionat cum va fi in facultate. Mi-am petrecut saptamanile si lunile invatand si pregatindu-ma pentru ziua asta, in timp ce altii de varsta mea erau in oras, pierzand timpul si distrugand viitorul. In ziua in care a venit scrisoarea de la Washington State University am fost incantat. O asteptam, dar asta nu mi-a alungat sentimentele de entuziasm. Mama a plans ore intregi si trebuie sa recunosc ca am fost mandru de mine. Toata munca grea pe care am depus-o si-a spus cu adevarat cuvantul. Ma gandisem chiar sa parasesc Washington-ul cand voi incepe facultatea, dar eventual m-am razgandit... Imi place familiaritatea si rutina, exact la fel ca si mamei.

Apa imi destinde muscii, iar eu inca nu stiu de cat timo stau aici. Ma grabeac totusi sa imi spal parul si corpul, alunecand lenes cu lama peste picioarele mele. Nu ma judecati va rog.

In timp ce-mi infasor prosopul in jurul taliei mele ude, mama imi striga numele pentru a treia oara. O ignor. Inteleg ca este emotionata si entuziasmata pentru prima mea zi de facultate, dar am planuit ziua asta pana la cel mai mic detaliu timp de luni intregi. Iubita mea Nora, trebuie sa ajunga aici in orice clipa pentru a ne insoti pe mine si pe mama. E cu o clasa in urma mea si pentru a mia oara, ii cert parintii in mintea mea pentru faptul ca au dat-o la gradinita cu un an mai tarziu. Nora are zece pe linie, este incredibil de geniala si mi se alatura la WSU anul viitor. Chiar mi-ar fi placut sa mergem impreuna acum, avand in vedere ca nu cunosc pe absolut nimeni din facultate si sler ca viitorul meu coleg sa fie okay.

- Dash!

- Acum cobor, te rog nu-mi mai striga numele din nou. Am sa innebunesc. Spun incet coborand scarile.

Nora e asezata la masa impreuna cu mama, imbracata cu un tricou polo albastru si o fusta kaki, tinuta ei obisnuita. Parul sau blond e aranjat perfect si dat cu fixativ.

- Buna, studentul meu! Afiseaza un zambet larg si imi aranjez carliontii sateni sa fie cat de cat decenti.

- Dragule, putem astepta cateva minute pana cand iti aranjezi parul.

Ma indrept spre oglinda din hol si aprob. Are dreptate. Parul meu trebuie sa fie prezentabil astazi si ea cu siguranta nu a uiat sa-mi reaminteasca asta.

- Iti vom duce noi bagajele la masina, se ofera mama si ia cheile de pe masa. O sarut rapid pe obraz pe Nora si intr-o clipita dispar amandoua.

Fluturii din stomacul meu danseaza in timp ce ma indrept spre masina. Cel putin mai am doua ore ca sa-i facbsa dispara. Nu am nicio idee cum va fi la facultate, oare imi voi face ceva prieteni?

Buna!
Tot ce voiam sa spun ca aceasta carte este adaptata de la cartea orginala After. Nu am avut dreptul sa scriu asta, dar sincer mai exista un milion de carti de acest tip si nu cred ca este o problema.
Am mai schimbat si voi mai schimba lucruri, fraze si personaje pe parcurs.
Va urez o citire placuta!

After (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum