Capitolul 3

243 30 0
                                    

Dupa ore intregi de atentionari cu privire la petreceri, bautura si fete, in sfarsit pleaca alaturi de Nora. Le dau o imbratisare lunga dau sa inchid usa, dar glasul Norei imi opreste gestul.

- O sa-mi fie dor sa te am in preajma in fiecare zi. Imi vei lipsi. Imi spune destul de trista. O trag inca o data intr-o imbratisare scurta, iar mirosul parfumului ei imi inhaleaza simtul.

- Si mie imi va fi dor de tine, dar hei, vom vorbi in fiecare zi, iti promit. Mi-as fi dorit foarte mult sa fii alaturi de mine in momentul acesta.
Aceasta imi ofera un sarut scurt pe buze si paraseste camera.

Dupa ce cele doua au plecat oficial, incep sa-mi despachetez lucrurile. Imi iau hainele frumos chitite si le asez in dulapul mic de langa pat.
Ma simt obosit si ma intind pe pat. Imi place singiratatea si linistea din aceasta camera. Am o presimtire ca Xander va fi plecat mult timp. Mi-ar fi placut totusi sa am un coleg de camera caruia sa-i placa sa citeasca sau sa invete. Totusi presupun ca este un lucru bun pentru ca voi avea camera doar pentru mine. Facultatea nu e tocmai ce am visat sau asteptat, dar au trecut abia cateva ore. Maine pun pariu ca va fi mult mai bine.

Inainte sa ma culc, imi iau agenda si carnetelele pentru a-mi nota cursurile pe care le voi urma si intalnirile pe care le voi avea in cadrul clubului literar unde planuiesc sa ma alatur. Sunt indecis in privinta asta, dar am citit cateva marturiri studentesti si chiar vreau sa vad cum e. Imi notez o calatorie in afara campusului maine pentru a-mi cumpara cateva lucruri pentru camera.
Faptul ca inca nu am o masina imi va face calatoria dficila. Sper sa-mi cumpar una destul de repede. Am suficienti banii pentru o masina, dar nu-mi doresc stresul detinerii unei masini. Faptul ca locuiesc in campus imi ofera acces permanent la transportul public.

Dimineata. Xander inca nu e in patul lui. Mi-ar placea sa-l cunosc mai bine, dar in acelasi timp nu vreau. Imi iau geanta de toaleta si ma indrept spre dusuri. Ce nu-mi place la camin cel mai mult sunt dusurile. De ce nu poate avea fiecare un dus propriu. Toate sperantele mele sunt strivite cand ajung. Probabil i-am deranjat pe fata si baiatul care isi faceau de cap. Gandul ca vor fi baieti in dus alaturi de fete ma face sa ma simt ciudat de inconfortabil. Imi voi seta o alarma pentru a evita aglomeratia de aici.
Apa se incalzeste prea greu, iar eu devin prea paranoic la gandul ca cineva poate inlatura perdeaua de plastic si-mi poate vedea trupul gol.
Toti par a fi in largul lor, in ciuda faptului ca nu ar trebuii sa fie. Gandul imi sta la Nora si viata de acasa si aproape ca nu observ cand imi dobor hainele din micul cuier udandu-le.

- Perfect! Spun incet nervos. Inchid rapid apa si imi infasor un prosop in jurul taliei si ma grabesc spre camera sperand si rugandu-ma in gand sa nu ma vada nimeni. Ajung la usa camerei si introduc cheia in iala usii. Ma relaxez instant, pana cand il vad pe baiatul cu parul negru intins pe patul lui Xander.

After (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum