Capitolul 15

197 25 2
                                    


Ma dezbrac de pijamale si imi pun o pereche de blugi pe mine. Sunt putin mai stramti decat ce port eu de obicei, dar nu ma deranjeaza foarte mult. In partea de sus, aleg o camasa de culoare albastru deschis. 

- Wow! Imi plac hainele tale. Venind asta din partea lui Xander probabil e un compliment. Vrei tus?

- Nu, dar multumesc. Ii zambesc si el se da batut. 

- Va veni Molly si ne va lua de data asta. Va ajunge aici din minut in minut. 

- Nu prea cred ca ma place. Stiu sigur. 

- Ba da, doar ca e destul de sincera si se simte intimidata de tine. 

- De mine? De ce ar fi intimidata de mine, poate eu sunt cel care sunt intimidat de ea. 

- Cred ca din cauza ca esti mai diferit fata de noi, spune zambind. Poate ei sunt cei diferiti. Nu- ti face griji pentru ea, va fi ocupata in seara asta. 

- Cu Jordan? Il observ cum isi ridica o spranceana.

- Probabil cu Zed. Schimba tipii in fiecare saptamana. Asta nu e prea frumos. E cam dur sa spui asta. 

- Nu e iubita lui Jordan? Imi amintesc cum se sarutau la petrecere. 

- Nu, Jordan nu are relatii. El doar isi face de cap cu o gramada de fete, dar nu e iubitul acestora.  Niciodata.

- Oh. Imi zambeste.

- Sa mergem. Ma trage afara. 


Petrecerea aceasta este fix ca cea de data trecuta. O gramada de oameni beti peste tot. De ce nu am ramas in camera sa ma uit la tavan? Xander se pierde rapid prin multimea de oameni, iar eu raman pe  canapea cam o ora inainte sa intre Jordan.

- Arati diferit, spune si ma examineaza corpul de jos in sus. Nu incearca sa fie subtil, iar ochii lui ii intalnesc pe ai mei. Hainele chiar ti se potrivesc in seara asta. Rade si-mi dau ochii peste cap. Sunt surprins sa te vad aici. 

- Si eu sunt surprins ca am ajuns din nou aici. Ma indepartez de el, dar acesta nu ma urmeaza si nu stiu de ce mi-as fi dorit s-o faca. 

Cateva ore mai tarziu, Xander e beat din nou. Toata lumea e beata din nou. 

- Sa jucam adevar si provocare, spune Zed. Tot grupul lor se aduna in jrul canapelei. Molly ii ofera lui Zayn o sticla de alcool, iar el ia o inghititura zdravana. Mana lui Jordan tinea un pahar rosu in mana si sorbea din el.

Au fost de acord sa joace adevar si provocare intr-o stare de betie, care nu prea ced ca avea sa se termine bine. O alta fata li se alatura lui Jordan, Xander, Zed si Summer. 

- Ar trebui sa joci si tu, Dash. Spune Molly.

- Nu, multumesc. 

- De parca ar putea sa se opreasca din a fi  un sfant pentru cinci minute. Spune Jordan si toti incep sa rada mai putin Xander. Nu sunt un sfant! Daca nu beau si nu-mi plac aceste tipuri de jocuri, asta nu inseamna ca sunt un sfant...

- Voi juca, spun, iar ei raman putin uimiti, dar incep sa rada rapid.

- Adevar sau provocare, intreaba Xander, iar eu inghit in sec.

- Amm... Adevar? Jordan sopteste un 'bineinteles' , iar Xander se gandeste putin. 

- Esti virgin? Ma inec cu propria respiratie. Nimeni nu pare impresionat de intrebarea aceasta intima. Simt cum obrajii imi iau foc si privirile amuzate ale celorlalti. 

- Deci? Intreaba Zed. In ciuda faptului ca vreau sa fug cat mai repede de aici, aprob din cap. 

Nimeni nu pare a fi mirat de raspunsul meu. 

- Deci esti impreuna cu Nora si nu a-ti facut sex? Imi scutur capul fara sa raspund. 

- Randul lui Jordan, spun sperand sa distrag atentia de la mine. 

After (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum