Capitolul 6

217 26 0
                                    

Carliontii mei sunt asezati perfecti si ii dau cu putin fixativ de la Xander pentru a ma asigura ca nu se strica. Ma mai uit pentru o singura data in micuta oglinda de pe perete si-mi iau tenesii mei preferati. Dupa ce ma incalt il astept cuminte pe Xander pana isi da cu acea chestie neagra la ochi. Nu inteleg de ce face asta. Nu este fata si nici nu este urat fara negreala aia.

- Vrei si tu niste eyeliner? Intreaba el si intinde micutul creion cred, spre mine.

Poate ca ochii mei sunt putin prea mari pentru fata mea, dar evit sa folosesc eyeliner.

- Nu, multumesc, ma simt bine asa.

- Oh haide, alege doar o culoare. Mov, albastru sau negru? Te rog! Spune facand o fata adorabila.

- Inca nu.

- Nu stii ce pierzi, negrul ar arata grozav cu ochii tai.

- Intr-o zi te voi lasa sa-mi colorezi ochii cu acele creioane, spun si un zambet imens apare pe fata lui.

- Summer e aici. Ma anunta. Cand ies Summer arunca o privire lunga si putin uimita spre tinuta mea, dar nu comenteaza nimic si doar imi zice un "buna" scurt.

- Domnilor, murmura Summer dupa cateva secunde de la salutarea mea. Sa mergem sa ne distram! Xander urla tare de fercire si se urca imediat in masina. Jordan se afla in scaunul din fata, fiind nevoit sa stau in spatele lui.

- Stii ca mergem la o petecere, nu la o adunare de bisericosi, nu, Dash? Spune amuzat. Summer si Xander ii arunca priviri urate. Nu ma deranjeaza. Toata lumea a fost mirata de hainele mele mai largi.

- Da stiu. Hainele mele sunt potrivite. Rasul lui se agraveaza si deja regret ca am acceptat sa merg la pettecerea asta.

Dupa o suta de ani de asteptare, Summer parcheaza in fata unei case foarte mare cu doua etaje. Arata ca o casa de fratii din ceva filme.

- Wow, e asa mare, cate persoane vor fi aici?

- Toata casa va fi plina, acum grabeste-te spune Jordan pe un ton dur.

Ma uit cum mai multi oameni bat palma si dau mana cu Jordan. Nimeni de aici nu este asa de plin de tatuaje precum Xander, Summer si Jordan. Poate voi putea sa-mi creez ceva prieteni pe aici.

- Haide! Spune Xander tare in timp ce zambeste.

After (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum