Medyaya koyduğum şarkılar Barış'ın Nisa'ya yazdığı şarkılar veya Nisa'nın Barış'a yazdığı şarkılar olacaktır. Ben hangisi olduğunu belirtirim yavrumlar♡'Sadece senin ışığın yetmez bizi aydınlatmaya.'
_______________________
Barış yatakta doğruldu. Komidinde duran ilacından alıp suyu kafasına dikti. Ağır adımlarla banyoya ilerledi. Aşağıdan Berkanín Lale'ye yazdığı seranatların sesi yükseliyordu. Şarkısına pop olarak başlayıp arabesk olarak devam ettiriyordu. Lale her zamanki gibi ufak kahkahalarla karşılık veriyordu.
Barış gelen bu seslere tebessüm edip. Duşa girdi. Buz gibi bir su vücuduna iyi gelmişti. Keşke su vücudu gibi duygularını da dondursaydı. Giyinip aşağıya indi. Lale mükemmel bir sofra kurmuştu. Berkan Barış'ı boydan boya süzdü.
"Sen konserden sonra yine içtin dimi?"
"Yanii biraz."
"Dün konserdeki hâline bakılırsa hiç de azıcık gibi gelmiyor."
"Yine Nisa'ya yazdığın şarkıları söylemenden belliydi."
"Evet dün fazla kaçırdım belki ama şimdi turp gibiyim."
"Ya ne demezsin babako."
"He bu arada az önce Nisa aradı buraya geliyormuş bir süre bizde kalıcakmış."
Barış'ın Lale'nin söylediklerini duymasıyla ağzındaki çayı püskürtmesi bir oldu.
"Nee!"
Barış hiçbir cevap beklemeden evden çıktı. Ne yapacağını şaşırmıştı. Nereye gittiğini bilmiyordu. 6 yıl olmuştu koskoca 6 yıl. Hiç görmemişti ay ışığını o günden beri. Ne hissettiğini bilmiyordu. Onu görüp koşarak öpüp sarılamayacak, kokusunu içine çekemeyecek, o bebek yüzünü avuçlayıp öpemeyecekse onu görmesine ikisininde kalbinin deşilmesine gerek var mıydı?
Barış kendini Nisa ile hep buluştuğu uçurumun kenarında buldu.Burada Nisa'ya yazdığı şarkıları söylerdi. Şimdi onun için yazdığı şarkıları herkes dinleyebiliyordu. Aslında herkes farketmeden Ay ışığının hikayesine ortaktı. Acaba Nisa da biliyor mudur? Ay ışığı gökyüzüne bir şans verir mıydı ?
Barış'ın eli ay desenli kolyelerine gitmişti.
Flashback
(Medyayı açın yavrumlar.♡)
"Hadi barış ne sürprizin var çok heyecanlandım. "
Barış Nisa'nın bu heyecanına kocaman bir kahkaha atıp "Ama sabret sevgilim biraz çok hoşuna gidecek."