Hikayede oluşan bölüm aksaklıkları için özür dilerim. Çok yoğun bir ders programım var.Daha az önce öğretmenim benden okula ödev hazırlamamı istedi.Metinlerimi çok yaratıcı bulmuş. :)
Bölüm şarkısı : (Ufuk Beydemir- Ay Tenli Kadın)
"Özlemekten kalbim karardı nefesim yetmiyor."
...
N
isa ülkesine dönmesinin mutluluğuyla uçaktan indi. Barış 'la karşılaşınca ne yapacağını ne düşüneceğini bilmiyordu. Sanırım onun davranışlarına uyum sağlayacaktı.
Barış ise sabahın erken saatlerinde evden çıkmış marketten Nisa'nın en sevdiği yiyecekleri, içecekleri almış hatta evde rajhka denemesi bile yapmıştı. Kendini ona affettirmek, tekrar eskisi gibi olmasını istiyordu. Ancak bu imkansızdı çünkü Nisa' nın bir erkek arkadaşı vardı. Bunu Berkanlara sormamıştı. Fake hesaplarından Nisa'yı stalklamıştı. Jakub diye biriyle çok samimiydi. Ve bunu sorgulamak Barış' a düşmezdi . Onu canından çok severken ona bu kadar uzak kalmak çok zordu.
Nisa havalimanının çıkışına gelmiş Berkan'ı bekliyordu. Ilerden gelen turuncu arabayı görünce gülümsemesi arttı. Araba durduğu gibi içerden bir Lale atladı. Koşarak Nisa'ya sarılan Lale'nin ardından ikisinin üstlerine kapanan bir Berkan. Tek eksik Barış'tı...
...............
Nisa, Lale ve Berkan sohbet ede ede eve gelmişlerdi. Nisa nın keyfi oldukça yerinde Barış' ın ise endişe ve heyecanı oldukça yerindeydi.Berkan kapıyı çalınca Barış koşarak kapıyı açtı. Karşısında güzeller güzelini görünce sertçe yutkundu. Yıllar geçmesine rağmen hala mükemmel yüzü aynıydı. Barış Nisa'ya gülümseyerek "Hosgeldin."
"Hoşbuldum. "
Dedi gülümseyerek. Ahh hala o kısılan gözleri yerindeydi. Hiç mi değişmezdi bir insan.Nisa ise kapının açılmasıyla terlediğini hissetti. Up uzun boyu olan Barış 'ı bir güzel süzdü. Hala o kadar yakışıklıydı ki. O gökyüzü gibi sonsuz maviliği...
Hele ki ses tonu... Nisa'nın gözü Barış 'ın boynundaki kolyeye takıldı. Kendiside t-shirt içinden kolyesini görünür duruma getirdi.Flashback
Nisa bugün çok heyecanlıydı. Çünkü sevdiği çocuğun konseri vardı. En güzel şekilde giyinmiş, saçını başını yapmıştı. Bugün çok büyük bir süpriz olduğu söyleniyordu ama bu Nisa'nın gram umurunda değildi.
...
Barış konserde bir sürü şarkı söylemiş hepsinde de harika tepkiler almıştı. Ancak en son şarkısına şu şekilde başlamıştı.
"Bu şarki buradan Ay Işığıma gelsin."
Nisa bunu duyunca gözyaşlarına hakim olamayarak konserden ayrılacakken Lale gitmesini engelledi. Nisa' nın bu kadar etkilenmesinin sebebi Barış her zaman hayatıma girecek kadın benim ay ışığım olur derdi. Demek ki sevgilisi vardı.(Medyayı açın yavrumlar...)
Ancak tuhaf bir şey vardı. Barış şarkıyı Nisa'ya bakarak söylüyordu. Nisa arkasına baktı ama ortam çok kalabalık olduğu için hiç bir ayrım yapamadı. Nisa önüne döndüğünde herkesin ona baktığını fark etti.Ne yani şimdi Barış şarkıyı ona mı söylüyordu. Kalbi at koştururken şarkıya kulak verdi. Bu şarkıyı ilk defa duyuyordu. Normalde Barış 'ın tüm şarkılarını bilirdi.
~
Senin derinlerinde bir yerde buldum
Sımsıkı sarılacak, karışacak köklerimiz
Görmek , beraber olmak seninle
Çok güzel belki ama düşlemek bambaşkaTenin almış beyazlığını aydan
Saçlarının rengi geceden
Bundan geceye sevdamSen örterken benimle kalbini
Al aklım gibi hissimi
Al çünkü özlüyorum~
Şarkı bitmişti. Nisa' nın gözleri yarı yaşlı Barış'ın gözleri sevinçten parlıyordu. Şarkı bittikten hemen sonra Nisa'nın önündeki insanlar bir bir kenarı açıldı. Ardından 2 kişi Nisan'ın önüne kırmızı halı serdi.
Lale Nisa'yı ittirerek sahneye gitmesini sağladı. Nisa ürkek bir o kadar da istekli adımlarla sahneye yürüdü.
Barış sahneye yaklaşan Nisa'nın elinden tutarak sahneye çıkardı. Onu sahnedeki spot ışığın tam altına getirerek önüne eğildi. Pantolonun cebinden bir kutu çıkardı. Kutuyu açarak;
"Sonsuza kadar ay ışığım olur musun Iron Girl?"
"Sonsuza kadar ay ışığın olurum Hulk!"
Barış duyduğu sözlerle heyecanlı engel olamayarak ufak bir sevinç çığlığı attı. Ardından ayağa kalkarak kutudan bir ay desenli kolye çıkardı. Nisa'nın Saçlarını Bu önünden çekerek kolye taktı. Aynı koliyi kendi tişörtün içinden çıkarak.
"Bu kolye ay ışığının kanıtıdır. Eğer ay ışığı bir gün sönerse emin ol ki o karanlık sadece göz yanılmasıdır. Çünkü Ay Işığı sonsuza kadar bizim umudumuz olacak . "
~Flashback Son ~
Barış Nisa'nın kolyesini görünce genişce gülümsedi.
"Bu kolye ay ışığının kanıtıdır. Eğer bir gün ay ışığı sönerse emin ol ki o karanlık sadece göz yanılmasıdır. Ay ışığı sonsuza kadar bizim umudumuz olacaktır. "
...Umarım bölümü beğenirsiniz yavrumlar.
Oy ve yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
♡