Capitolul I

12 2 0
                                    

Rhea Delana Caroline

     Fiind cea mai mare dintre surorile Derian,Rhea s-a născut pentru a fi o conducatoare însă după cum îi spune și numele era de așteptat ca firea sălbatică și libertină a Delanei să nu acționeze mereu in conformitate cu eticheta regală,astfel du...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Fiind cea mai mare dintre surorile Derian,Rhea s-a născut pentru a fi o conducatoare însă după cum îi spune și numele era de așteptat ca firea sălbatică și libertină a Delanei să nu acționeze mereu in conformitate cu eticheta regală,astfel după moartea regelui Bertoldo,cu acordul reginei Amirah cele două prințese mai mari au părăsit regatul aventurându-se în lumea oamenilor însă numai una dintre surori și-a gasit locul printre muritorii de rând.

Chiar și după ce a decis că lumea mundanilor nu este potrivită pentru ea Delana refuză cu desăvârșire să se intoarca la palat nedorind să aduca la suprafață rănile din trecut ce cu trecerea timpului nu s-au vindecat ba chiar au devenit mai adânci,astfel fata a decis să se refugieze în padure și în ciuda distanței fata comunica adesea cu surorile sale mai mici prin intermediul legaturii lor, toți descendenții familiei avand ca semn de nastere simbolul trandafirului ce le dădea moștenitorilor abilități speciale.

Binecuvântată de zâna naturii prințesa Caroline avea un dar special ,nu doar că înțelegea graiul necuvantatoarelor dar era și ocrotită de acestea ceea ce a determinat ca bruneta noastră cu ochii ca de smarald să-și găsească ca și confident un lup.

Pentru un timp lucrurile au decurs în acest fel iar Delana se obișnuise cu traiul in sălbăticie m. În timpul zilei după ce termina de trăbaluit și decidea ca a dereticat suficient printesa se plimba adesea prin pădure iar când se întorcea prietenul său lup,Baldovino,o aștepta în fața casei unde fata i se destăinuia în timp ce cu mare grijă mângâia blana deasă și moale a făpturii pentru ca apoi să-i cânte animalului.

Însă povestea Delanei nu luase sfârșit aici ci dimpotriva,de-abia începuse,la urma urmei o conducatoare rămâne o conducatoare chiar dacă decide sa abdice de la tron,zeii îi pregătiseră un destin mai măreț și era timpul ca prințesa să-și accepte titlul de regină...

***

Razele jucăușe dar încă slabe și sfioase ale soarelui intrau încet pe fereastra deschisă, în camera obscură dacă te străduiai suficient puteai observa silueta fetei ce se odihnea fără griji între așternuturile albe,ceea ce nu știa prințesa noastră însă era că ieri în timp ce se aventurase prin pădure depășise teritoriul regatului Ankora sfârșind preț de câteva clipe pe teritoriul alpha-ului suprem înainte ca Baldovino să apară de după un copac si să o conducă înapoi în siguranță.

Chiar dacă nu a stat mult pe teritoriul haitei cele câteva secunde au fost suficiente ca lupul alpha-ului să sesizeze prezența sufletului său pereche,in acea dimineață însăși Adolphus Farkas cutreiera ținuturile Ankorei în căutarea perechii sale alături de doi dintre cei mai puternici lupi din haită dintr-un motiv ce îi este necunoscut beta-ul sau nu a vrut să-l însoțească invocand că are deja planuri .

Ascensiunea regatului AnkoraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum