Capitolul II

9 2 0
                                    

Lire Ashley Charlotte

     Șoc în lumea muzicii, faceți cunoștință cu noua victimă a justițiarei ce a cucerit toată lumea în mai puțin de două săptămâni de la lansarea primei piese, așa este cântăreața favorita a secolului 21,Lire Derian a expus public mijloacele și fa...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Șoc în lumea muzicii, faceți cunoștință cu noua victimă a justițiarei ce a cucerit toată lumea în mai puțin de două săptămâni de la lansarea primei piese, așa este cântăreața favorita a secolului 21,Lire Derian a expus public mijloacele și faptele odioase a lui Emilio Baldassare, încă un excroc demascat și o reputație restabilirea, fosta iubită a cântărețului celebru este nevinovată, aflați ce spune Emilio despre cele întâmplate ceea ce a descoperit Lire și mărturia actriței căreia i sa înscenat totul,este cariera de muzician a lui Baldassare distrusă, își va mai reveni după asemenea cădere, rămâneți cu noi pentru a afla, toată povestea în câteva momente.

-Lire,scumpo,am rezolvat cu biletele de avion ești sigura că vrei să faci asta,se aude vocea impresarei sale iar Ashley dă volumul televizorului mai încet.

-Da Jannet,am nevoie de o pauză,am discutat deja despre asta avem melodi pregătite de lansare cât să acopere urmatoarele sase luni, în ultimul timp nu am mai putut compune cum o făceam înainte,cea mai bună cale este sa i-au o pauza,m-am săturat de atâta bârfă, experiențele sunt cea mai bună sursă de inspirație nu rezolv nimic dacă stau închisă toată ziua intr-un conac

-Nu te înțeleg Lire,vrei să scapi de lumea mondenă și totuși decizi să te refugiezi în orașul cu cele mai multe vedete din lume,cum vine asta?

-Exact Jannet,Beverly Hills, Los Angeles, California, între atâtea vedete nimeni nu va remarca una în plus,voi putea trece neobservata în plus chiar vreau să văd ce mai fac fetele, după ce trupa s-a destrămat nu am mai putut vorbi la fel de des.

***

     A spus că va fi aici,a spus că-mi va fi alături în momentele astea.Încă nu a ajuns.Nu știu cât și dacă îl mai pot aștepta,dar un lucru știu sigur dacă nu va ajunge în urmatoarele minute decizia mea va fi finala,nu pot să continui să trec cu vederea toate greșelile sale,Augustin știe cât de important este concertul acesta pentru mine, nu pot rata o asemenea oportunitate.

-Lire cinci minute!

-Am înțeles, mulțumesc Carlos,a greșit direcția este dupa zidul acela, vin imediat.

     Viitoarea vedetă internațională se îndreptă cu pași repezi spre locul în care își zărise iubitul însă ceea ce auzi îi franse inima, își dorea să nu îl fi așteptat,blestema ziua în care îl cunoscuse,aflase cum o folosise pentru a-și crește faima,mai mult de atat nu numai că o înșelase de nenumarate ori însă planuia și să-i distrugă reputația avea de gând să-i pună capăt carierei înainte să-i înceapă.

     Lire îi iertase multe ba chiar o dată pentru a o face pe față să se culce cu el împotriva voinței sale îi strecurase substanțe interzise în băutură,din fericire dăduse greși,acela a fost momentul ce a definit-o pe Lire și-a jurat că-i va demasca pe toți bărbații precum Augustin,a jurat că va face dreptate tuturor fetelor care le-au căzut în plasă și asta a facut, timp de trei ani prințesa sub acoperire a vrăjit reprezentanții sexului opus,fiecare în parte recunoscând fapte grețoase, mulți dintre ei fiind anchetați și ajungând după gratii, devenind un model pentru fetele din toată lumea.

     Ashley se trezește din visul ce o bântuie de câteva zile în continu, cuvintele încă îi răsună în minte,pentru ea toți erau la fel,fiecare bărbat cu care fusese împreună nu vroia decât să se folosească de ea și toți își încercau norocul pentru a se mândri că a fost primul ce a avut-o în totalitate pe blonda cu ochii precum oceanele,se săturase, în câteva minute se afla în interiorul barului de peste drum, deși era un bar era aranjat cu bun gust la urma urmei se afla în Beverly Hills și totul striga opulență.

     Acolo va face cunostinta cu Ryan Stanford cel mai râvnit burlac din California și nu numai,CEO al firmei moștenite de la tatăl său afacerea familiei fiind transmisă din generație în generație . Deși se putea jura că nu s-a născut încă femeia care să-i pună capac universul a ținut morțiș să-i demonstreze contrariul.

     Prințesa Ankorei i-a dat lumea peste cap, bărbatul îndrăgostindu-se nebunește,l-a fermecat încă din prima seară și deși o putea avea chiar atunci pentru prima dată de când se știe nu a putut să o facă, își dorea ca ea sa fie a lui pentru tot deauna nu doar o aventură de-o noapte și voia ca frumoasa blondă să și-o dorească din iubire nu din pricina alcoolului ce ia intoxicat mintea.

     Urmatoarea dimineața blonda s-a facut nevăzută plecând din vila lui Stanford o dată cu răsăritul soarelui și da, vila sa , căci pentru prima dată Ryan a adus o femeie la el în casa și nu la vreun hotel.

     Imaginativă șocul burlacului când s-a trezit singur pentru prima data după ani de zile în care era implorat de aventurile sale să mai rămână, în zadar a înebunit încercând să de-a de urma frumoasei femei,era de negasit însă cu siguranta șocul cel mai mare a fost când după o săptămână de nervi blonda lui a venit singură la el,Lire aplicase pentru un post de secretară iar întâmplarea face ca șeful ei să fie însăși Ryan Stanford.

     O dată ce a prins-o nu mai avea de gând să-i de-a drumul și a avut grijă să foloseasca toate mijloacele pentru a se asigura că numai scapa,inclusiv santajarea după un timp Lire chiar se îndrăgostește de șaten însă afacerea familiei Stanford nu e cea mai legală, tânărul i-a ascuns aceste amănunte care cu timpul s-au adunat iar Lire nu se putea gândi decât la ce era mai rău.

     Chiar dacă ipotezele ei erau eronate prințesa nu avea de unde să știe la urma urmei de fiecare dată când deschidea subiectul iubitul ei evita să vorbească, rănită fata și-a plănuit răzbunarea, următoarea zi pe coperta tuturor revistelor și la toate emisiunile va apărea scris îngroșat "Soc marele afacerist Ryan Stanford abandonat gol pușcă în camera de hotel" iar veștile proaște nu se opresc aici căci asemenea surorii sale mai mari cântăreața primește vești tulburătoare de la sora sa mai mică,era timpul să se întoarcă acasă.

     Chiar dacă ipotezele ei erau eronate prințesa nu avea de unde să știe la urma urmei de fiecare dată când deschidea subiectul iubitul ei evita să vorbească, rănită fata și-a plănuit răzbunarea, următoarea zi pe coperta tuturor revistelor și la...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Ascensiunea regatului AnkoraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum