Meredith Kiera Chatrine
Sunetul asurzitor produs de săbiile ce se ciocnesc răsună în padure,mezina familiei Derian se antrena de zor când a fost întreruptă de nimeni altul decât prințul Aldon Emilio Kingsley însăși fiul celui care a condus la moartea tatălui său îi amenința regatul dacă avea să refuze să se căsătorească cu el
Kiera prefera să moară decât să-l ia de soț, la provocat la un duel dacă avea să câștige ea,el ar fi plecat și nu îi va mai amenința regatul vreodată în schimb dacă el castiga ea avea să-i dea sabia tatalui ei era riscant, a acceptat,Kiera îl putea învinge cu ușurință însă prințul a trișat apoi a furat sabia și s-a întors în regatul său.
Prințesei îi clocotea sângele în vene nu avea de gând să lase lucrurile așa, s-a întors la palat hotărâtă ca în două zile împreună cu batalioanele Ankorei să pornească spre Astaroth.
Regina Amirah nu era în totalitate de acord cu planul copilei însă se uita la ea și îl vedea pe Ricardo, știa că nu va putea să o oprească așa că s-a asigurat că va fi în siguranță,regina se trăgea dintr-un neam magic jumătate elfi jumătatea zâne astfel pe langa urechile ascuțite aveau puteri magice, aripi și statura unui om,vechea ei prietena,Saphira,era acum conducătoarea lor,a apelat la ajutorul ei iar aceasta nu a refuzat-o.
Fiul ei Melhior Malik Dione avea să o conducă urmatoarea zi pe prințesă până în regatul lor,pe parcursul călătoriei inima prințului a început să se topească,blonda cu ochii de culoarea ierbii de primavara cucerindu-l însă refuza să accepte și curând dacă nu îi va mărturisi sentimentele avea să se îmbolnăvească de iubire,specia lor începea să tușească petale de flori și aveau timp șapte zile până când aveau să devină în cele din urmă un morman de flori multicolore.
Ajunși pe tărâmurile magice era timpul să faca un popas era imposibil să termine de parcurs tot drumul,trupele erau obosite iar Saphira le-a îngăduit să rămână în regat pentru a-și recăpăta forțele,era deja a treia zi de când Malik începuse să tușească era hotărât ca în seara aceea să-i mărturisească prințesei sentimentele lui.
Pregătise totul, o conduse pe Kiera în gradina Calistei unde era înconjurată de mii de flori colorate ce străluceau in întuneric,fata era fermecată, frumusețea locului îi tăiase răsuflare iar inima avea să-i sară din piept,era îndrăgostită de prinț însă nu îndrăznea să-i spună, mereu când încerca să vorbească cu el atitudinea sa rece și nepăsătoare o făcea să de-a înapoi și totuși paradoxal toate gesturile lui grijuli o făceau să se îndrăgostească pe zi ce trece mai mult,o îngrijora starea de sănătate a lui Malik însă Kiera nu știa de fapt care este cauza tuși ea credea că șatenul cu urechile ascuțite răcise pe drum.
Total dezamăgitor Melhior nu îi recunoscuse nici în acea seară ceea ce simte, când s-a uitat în ochii ei tot planul său s-a dus pe apa sâmbetei iar cuvintele le uitase chiar din prima clipa în care razele argintii ale lunii i-au învăluit trupul subțire.
Mai mult îndaroriile regale ale lui Malik au agravat situația, prințesa nu voia nici în ruptul capului să plece fără el,a trebuit să mai amâne cu o zi plecarea iar în seara aceea îl așteaptă așa cum îi promisese, în grădină.
A spus că va fi aici, defapt, au spus că vor fi aici Delana și Ashley întârzie,ohh Melhior ce mi-ai făcut, mi-ai spus că-mi vei fi alaturi in momentele astea, doar nu m-ai mințit, nu-i așa...
Încă nu a ajuns nu știu cât și dacă îl mai pot aștepta, îi mai pot aștepta, pe cine încerci să păcăleasti Kiera, așa este pe el îl aștepți, pentru el ai amânat plecarea dar un lucru știu sigur dacă nu va ajunge în următoarele minute decizia mea va fi finala.
Iar satenul și-a ținut promisiunea a rezolvat totul avea să plece împreună, dimineața următoare înainte să plece mezina a mai avut parte de o surpriza, dupa ani de zile surorile Derian se reuniseră și erau gata să distrugă tot ce le stătea in cale,acesta nu este sfârșitul este doar începutul căci urmeaza să vedeți traseul fiecăreia dintre ele căci aceasta nu este lupta finală, eroinele noastre mai au de parcurs drum lung până să ajungă în vârful muntelui
Sfârșit
Îmi cer scuze pentru ultimele două capitole însă a trebuit să mă încadrez în limita de cuvinte