Villám⚡️❤️:Ahhhjjj ne már basszus😫😫
Dangós ember🍡:Mi van? Mi a baj?
Vöröske🥰:Az hogy nincs fent a kicseszett Jégvarázs 2. Csak letölteni lehet de a franc fog össze vissza töltögetni🙄🙄
Bábos🙃:Ez az. Nem fogjátok nézni🙏🏻
Kawai Barbie🤗🥺:Sasori!!!!!!😡🙄
Bábos🙃:Nem szóltam!!🤭
SasGay🥀:Na ez szívás!!😅
Cseresznye virág🌸:Ahjjjj. Hogy kapják beeee🙄🙄
Istenné🤭❤️:Most mit fogunk csinálniii?
Villám⚡️❤️:Nem tom!🙄🤷🏼♀️
Cseresznye virág🌸:Menjünk el strandra!🤗
Vöröske🥰:Jó ötlet!😊
Istenné🤭❤️:Oksa akk csajok ma strandra megyünk és Sakura hívd el a többi lányt is kérlek.🤗
Cseresznye virág🌸:Rendben.😊
Bábos🙃:Mi is mehetünk?
Istenné🤭❤️:Hát ha akartok🤷🏼♀️
Rinne fos😂😂❤️:Akkor az Akatsuki illetve a konohaiak strandra mennek!😂Vagy mi xd.
Kawai Barbie🤗🥺:Jejjjj hm.🤗😊
Villám⚡️❤️:Akkor mindenki készülődjön!🤗
~Kilépünk a chatből.(Ir megj:Tudom hogy nem kéne kilépni mivel ez egy chat. De gomene)~Miután mindenki elkészült elindultunk a strandra. Ami persze hogy Konohában van. Persze van máshol is de ez van a legközelebb. Mikor oda értünk megvettük a jegyeinket majd bementünk. A fiúk természetesen célba vették a csúszdákat. Mi pedig egy medencéhez mentünk. Mindenki elvolt. Löködték fröcskölték egymást a lányok. Mintha nem is ők lennének.
-Heilin most te jössz.-Indult el felém TenTen. Ajjajj ez nem jó. Én pedig ahogy tudtam megpróbáltam elfutni. Hát igen a vízben futás nem a legjobb. Persze futhatnák a vizen de most nem ninjáskodunk.
-Ne fuss el. Úgyse tudsz elszökni.-Mondta Konan és az összes lány körbe vett. Na innen nem jutok ki sehogy. Elkezdtek fröcskölni. Persze vissza támadtam. A fiúk is megérkeztek és csak annyit láttak hogy engem körbe vesznek és fröcskölnek én pedig vissza. Ők is beszálltak. Mindenki mindenkit fröcskölt.
-Mi lenne ha kakas játékoznánk? Hm.-Tette fel a legjobb ötletet Dei. Hehehe. Most vissza kapják a lányok.
-Benne vagyok.-Mondta egyszerre mindenki. Ki alakultak a párok. Én természetesen Itachi nyakában voltam. Itt vannak a párok:Sasuke Sakura. Neji TenTen. Naruto Hinata. Sai Ino. Shikamaru Temari. Sasori Dei. Sui Karin. Pein Konan. Hidan Kakuzu. Obito Nagato. Juugo Kisame. Choji Lee. Kiba Shino. Zetsu nem akart belemenni ebbe a játékba mert szerinte hülyeség. Elkezdődött a játék. Nagyon jól szórakoztunk. Márcsak Ita és én illetve Sasuke és Sakura vagyunk talpon. Mindenki szurkolt. Zetsu indította a "meccset". Olyan 5perc szenvedés után végül Sakuráék nyertek. Itachi egyensúlya megbillent és Sakura kihasználta ezt. Szóval a nyertes a Sasuke Sakura páros lett. De mindenki jól érezte magát. Mi lányok csak úszkáltunk meg beszélgettünk. A fiúk beugráltak. Szaltóztak hátast dobtak. Meg mindent amit lehetett. Meg amit tudtak. Sakura is beszállt. Ugrott egy fejest amiből az lett hogy lefejelte a padlót. De jól van csak fáj a feje. Kisame ugrott egy bombát ami miatt akkora lett a hullámzás hogy elsodort minket a fiúk közeléből. Dei ugrani akart egy hasast de abból egy hátas lett. Nem tudjuk hogy de oké.
-Dei ez nem hasas volt hanem hátas.-Kiabáltam oda neki nevetve. Még 1órán keresztül bent voltunk majd elmentünk enni. Evés után csúszdázni mentünk. Én természetesen megszivattam Sasukét.
-Sasukeeee. Gyere velem a 2esre csúszni.-Bökdöstem a vállát.
-Mii? Melyik 2esre?-Kérdezte. Ez komolyan hülye. Melyik 2esre 1van. Homlokon csaptam magam.
-Arra a kékre.-Mutattam neki.
-Azt kihagyom! Azon én le nem csúszok!-Tiltakozott. Csak nem fél?
-Nyaaaa gyere már. Tök jó. Nem parás meg semmi nem kell félni nem nyel le a csúszda!-Forgattam szemeimet. Na igen. Az a csúszda rémisztő. Mivel van egy rész ahol kicsit felemelkedsz a csúszdáról. Meg majd telibe kapod a vizet egy helyen mert oldalról löveli a vizet.
-Hajjj jó.-Egyezett bele én pedig oda adtam neki a 2es úszógumit hogy hozza. Mikor felértünk én ültem elöl ő mögöttem.
-Ha a fülembe sikítasz kinyírlak!-Közöltem vele. Válaszát megsem várva meglöktem magunkat és már csúsztunk is. Amikor arra a részre értünk hogy felemelkedett a gumi majd leesett akkorát sikított Sasuke hogy azt hittem kiszakad a dobhártyám. A többiek végig nézték és elnevették magukat. Mikor leértünk kiszálltunk a gumiból.
-Azt mondtad nem para ez a csúszda!-Morgott rám drága Sógorom.
-De nem is para. Tök jó szerintem. Ezen nem tudom mi a para.-Nevettem el magam. Még egy jó ideig csúszdáztunk majd úgy döntöttünk hogy fagyizunk egyet. Persze hogy a fagyizást is elbaromkodják. Kisame orra fagyis lett. Zetsu pedig Egészben? Ette meg a fagyit. Meg is akadt a torkán. Mi persze kedves emberek módjára kinevettük.
-Hinata hogy bírod az öcsémmel?-Kérdeztem drága hát sógorom? Vagy nem tom kim így de mindegy is.
-Nehezen. Nagyon de nagyon nehezen.-Sóhajtott egy nagyot. Hát igen Naruto pont akkor jött oda majd elvette Hinata fagyiját és elfutott vele. Hinata pedig utánna mondván hogy add vissza te torkos. Mi meg már a hasunkat fogtuk annyira nevettünk. Végül vissza kapta Hinata a fagyiját. Miután mindenki elfogyasztotta a fagyit bementünk egy random medencébe. Egyik oldalról a másik oldalra sétáltunk. Viszont azzal nem számoltunk hogy egyre mélyebb lesz a víz. TenTen szó szerint Neji karjaiba ugrott mivel nem ért le a lába. Mindketten piros fejjel néztek egymásra.
-Uuuuuuu. Hogy pirulnak isteneeem. Egyem meg őket de kawaiiiiiik.-Ugrándoztam csapkodva boldogan. A lányok is ugyan ezt tették. A páros pedig már roszabb volt mint egy paradicsom. De komolyan. Egy paradicsom is megirigyelhetné őket.
-Csókot csókot csókot.-Tapsikoltunk a lányokkal ezt kiabálva. A fiúk is becsatlakoztak. Végül megcsókolták egymást. Mi lányok annyira örültünk hogy kikönnyeztünk. TenTen csak lefröcskölt minket.
-Nee-chan.-Jött oda hozzám drága öcsém.
-Hm? Mond csak.-Néztem rá de szó szerint megfagyott bennem a vér. Naruto komoly arccal nézett rám.
-Hát öhm. Kérdezni akarok mert te vagy a lány ezt neked kell tudnod.-Vakarta tarkóját.
-Kérdezz csak nyugodtan.-Mondtam mosolyogva amire ő is elmosolyodott.
-Hát igazából. Azt akarom kérdezni hogy egy lányt hova lehetne vinni randizni? Hova kéne vinnem Hinatát randizni?-Kérdezte piros fejjel. Aaaa de aranyos az öcsém.
-Nyaaaa egyem meg hogy pirulsz. De egyébként. Mindenképpen olyan helyre vidd ami neki is tetszik. Mondjuuuuuk. Este menjetek fel a kőarcokra és nézzétek a csillagokat. De vigyél kaját is! A csillag nézés szerintem tök romi és aranyos is.-Mosolyogtam. Hát én még nem voltam randin de mindíg arról álmodtam hogy egyszer ezt fogom csinálni a barátommal. Nézzük a csillagokat kézen fogva. Mesés.
-Köszönöm Nee-chan.-Mosolygott majd megölelt. Vissza öleltem majd lerántottam a víz alá magammal együtt. Hehe de bunkó vagyok. Mikor feljöttünk sikeresen mindketten köhögtünk. Sikerült vizet nyelnünk. Persze aggódva nézett ránk mindenki de én csak legyintettem hogy semmi baj nincs. Majd elnevettem magam ahogy Naruto is. Itachi oda jött mögém majd bedobott a vízbe. Kicsit nagyon megilyedtem.
-Itachi megöllek.-Mondtam nevetve. Ő csak megrántotta a vállát és elmosolyodott. Persze a többiek is becsatlakoztak. Dobáltak minket be a vízbe. Sokszor majdnem megfulladtunk a lányokkal de az már lényegtelen. Hehe Kisame bedobott a vízbe és szerencsétlen Temarira estem. Vagy is egymásra estünk mivel Hidan eldobta Temarit és arra amerre engem Kisame. Szóval eléggé érdekesen estünk a vízbe. Persze mikor feljöttünk a fejünkhöz nyúltunk mert lefejeltük egymást de elnevettük magunkat. Ez a nap egyre jobb eskü. Még olyan 2órán keresztül dobáltuk egymást. Kimentünk a vízből napozni egy kicsit. Persze fiúk nélkül.
-Amúgy Heilin. A babának nem lesz baja attól hogy dobálnak téged a vízbe?-Kérdezte aggódva Ino.
-Nem hinném. Még csak a 3.hétben vagyok. Szóval nem hiszem.-Rántottam meg vállam. Komolyan nem tudom. De majd rákérdezek Tsunadénál.
-Életemben nem gondoltam volna hogy a konohaiak és az Akatsuki együtt jön Strandra és tök jól érzi magát mindenki.-Mondta Sakura. Nos igen ezt én se gondoltam soha.
-Hát igen. De megtörtént és szerintem ez a kikapcs nagyon jó mindenkinek. A sok küldetés miatt alig van időnk. De most kitudtunk kapcsolni. Ami elég jól sikerül nem?-Mondta Hinata.
-Igaz igaz. És dede. Jó hogy eljöttünk.-Mosolyogtam.
-Ino amúgy mióta vagy együtt Saial?-Kérdezte érdeklődve Konan.
-M-mi nem vagyunk együtt.-Pirult el Ino.
-Miiii? Akkor még ma össze hozunk titeket.-Tettem fel mutató ujjam. A lányok helyeslően bólogattak.
-Köszönöm lányok de nem hiszem hogy tetszek Sainak.-Mondta kicsit szomorúan. Eskü átérzem a helyzetét. Meg úgy szerintem mindenki.
-Naaa fel a fejjel. Ha nem tetszel neki akkor keresünk neked itt egy palit.-Mondta Temari.
-De tuti tetszel neki. Vagy is én így gondolom.-Tette hozzá. Igaza van Temarinak. A kakas játékban is milyen jól elvoltak. Meg úgy egész nap nagyon elvoltak. Sai folyton mosolygott ahogy Ino is. Tuti tetszik Sainak Ino.
-Majd a pihink után kiderítjük hogy tetszel-e Sainak.-Mosolyogtam. Mindenki bólogatott.
-Tényleg Konan Heilin. Mikor lesz az esküvő?-Kérdezte Ino a szemöldökét huzogatva. Lefagytam. Az arcom tuti vörös érzem. Esküvő?
-Esküvő mi?-Mondtam halkan. De így is meghallották a lányok.
-Hm? Mi a baj Heilin?-Kérdezte Hinata.
-Ja semmi semmi. Csak nem gondolkoztam ezen. Hehe. A gyereken se gondolkoztam még nagyon. De hehe. Na mindegy. Nem tudom erről nem beszéltünk Itachival.-Mondtam kicsit zavartan.
-Mi se Peinel. Vagy Nagato mivel Pein egy báb. De na értitek.-Értetlenül nézett maga elé. Hát igen ezt még mi se értjük nagyon.
-Értjük. Hát beszéljetek a fiúkkal erről. Csak nem lesz belőle semmi vita vagy ilyenek. Elvégre ez egy alap dolog.-Mondta kedvesen TenTen.
-Uhm. Majd otthon beszélünk velük.-Mondta Konan. Én csak bólogattam. Eszembe jutott egy idézet.
-Az ártatlanság bűn. Az igazságon nem változtathatsz. Az időt pedig úgysem állíthatod meg.-Mondtam ki hangosan.
-He? Ezt hangosan kimondtam? Uhh basszus.-Megvakartam a tarkóm. Hehe ezt nem akartam kimondani.
-Igen kimondtad. De ez igaz.-Mondta kuncogva Hinata. A többiek is kuncogtak a bénaságomon. Én pedig csak szemet forgattam. Akkor én bűnös lennék? Játszom az ártatlant pedig jól tudom hogy miért vagyok most terhes. Ha akkor nem lettünk volna Itachival berúgva ez nem történik meg. Az igazság meg az hogy nem voltunk józanok. És ez csak a véletlen műve meg a mi felelőtlenségünk. Mégis nem tudnám elvetetni. Lehet hogy részegek voltunk. De nincs szivem elvetetni. Az időt akkor és ott megállítottam volna. Miért igaz ez az idézet ennyire? És minek gondolkozok ilyeneken? Kikell ezt vernem a fejemből! Fel álltam majd bementem a medencébe. Háton úsztam. Vagy is csak úgy ott feküdtem a vizen és néztem az eget. Ki kell vernem ezt a baromságot a fejemből! Nem szabad ilyeneken gondolkoznom. Boldognak kéne lennem amiért gyereket várok. De mégsem vagyok az. A boldogságom sokkal teljesebb lenne ha józanok lettünk volna akkor? Vagy ugyan úgy ilyen lennék?
-Hugi minden rendben? Hm.-Kérdezte mellettem Dei.
-Nem igazán bátyó.-Mondtam komoly arccal. De még mindíg feküdtem.
-Mesélj mi a baj? Hm.-Mondta kedvesen.
-Gyereket várok de nem vagyok boldog. Vagy is de az vagyok. De ez a boldogság nem teljes. Nem tudok teljesen boldog lenni.-Mondtam ki nagy nehezen.
-És miért nem teljes a boldogságod? Hm. Erre jöjj rá és próbáld megoldani. Hátha teljes lesz amint megoldottad. Hm.-Igaza van. Megkell oldanom. De hogyan? Mondjam el neki?
-Figyelj Dei. Ezt senkinek nem mondhatod el. És senki előtt nem hozhatod fel. Itának se mondhatod el hogy tudod. Okés?-Kérdeztem majd lábra álltam és a szemébe néztem. Bólintott.
-Ez a baba téma nem úgy van ahogy tudod. Részegek voltunk Itachival és nem védekezett. Nem voltunk józanok. De Itachi csak annyit tud hogy véletlen volt. Azt nem tudja hogy egyáltalán nem védekezett. Ezért nem teljes a boldogságom. Mert részegek voltunk.-Mondtam lehajtott fejjel. Ő megölelt amit viszonoztam is.
-Shhh. Semmi baj Hugi. Elkéne mondanod Itachinak ezt az egészet. Ne titkold a leendő gyereked Apukája elől az igazságot. Ne félj elmondani neki. Itachi ugyan úgy örülni fog a babának meg annak hogy Apa lesz. Hm!-Miközben mondta simogatta a hátamat.
-Ühm. Köszönöm Dei. És rendben otthon megbeszélem vele. Tényleg mindent köszönök Dei.-Mosolyogtam rá amint eltávolodtam tőle. Szóval ilyen egy nagy testvér. Tudom mit érez Naruto amikor segítek neki. Mostmár tudom. Átérzem.
-Nincsmit Hugi. Ez alap dolog hm.-Mosolygott majd lefröcskölt én pedig vissza. És megint vizicsatába kezdtünk. Persze mindenki beszállt. A lányok is csatlakoztak. A hajam megint tiszta víz de mindegy. Még nagyon sokáig a vízben voltunk. Majd Ino és TenTen kivételével oda mentünk Saihoz. TenTen azt mondta azért nem jön hogy ne legyen feltűnő.
-Saiiii. Sziaaa.-Mosolyogtam kedvesen.
-Sziasztok. Mit szeretnétek csajok?-Kérdezte.
-Van aki tetszik neked? Nekünk elmondhatod. És segítünk is.-Mosolyogtam. A lányok bólogattak.
-Öhm.....Van és nem kell segíteni. Megoldom egyedül de köszi. És most megyek. Sziasztok.-Majd elment. De Ino és TenTen felé ment. Mi követtük Sait.
-Szia Sai. Minek jöttél?-Kérdezte TenTen.
-Csak azért jöttem mert Inoval akarok beszélni. Kettesben.-Mosolygott. Mi mindent sejtően elmentünk onnan.
-Uuu tuti tetszik neki Ino. Remélem elmondja neki.-Mondta mosolyogva Konan.
-Amúgy mit mondott? Tetszik neki Ino?-Kérdezte TenTen.
-Nem mondott semmit. Azt mondta tetszik neki valaki de mennie kell. Majd ugye oda ment hozzátok.-Mondtam a tényeket. TenTen elmosolyodott. A fiúk is oda jöttek hozzánk. Sakura oldalba bökött majd a fülemhez hajolt.
-Figyi nem akarlak megilyeszteni meg semmi. Meg nem akarom hogy aggódj vagy ilyenek. De Itachi ma nagyon fura nekem. Ma 1x se jött ide hozzád. Nem ölelt meg és nem is csókolt meg. Nem tudom észre vetted-e de nekem fura. Kikérdezzem?-Súgta fülembe úgy hogy senki ne halja meg. Egyedül Sasuke hallotta meg. Ő is oda hajolt hozzánk.
-Nyugi Heilin. Biztos nincs semmi. Csak tuti fáradt vagy bal lábbal kelt fel.-Súgta oda Sasuke. Én nem válaszoltam. Magam elé bámultam. Tényleg. Amióta itt vagyunk a Strandon még csak megsem ölelt. Egyedül akkor volt velem amikor Kakas játékoztunk. Meg amikor 1x bedobott a vízbe. Mintha kerülne vagy nem is tudom. Mi lehet vele? Valamit esetleg elrontottam volna? Vagy esetleg van egy lány a strandon aki bejön neki és letagad előtte? Jézus ez hülyeség. Vagy nem? Phuu megint baromságokon jár az eszem. De ma eléggé fura volt. Amikor csak tudott csesztetett. Alig láttam őt a fiúk közelében. Amikor Kisame bedobott akkor se volt sehol. Habár lehet dangózott mivel itt van Dangós. Annyira belemélyedtem a gondolataimba hogy azt sem vettem észre hogy Ino és Sai már vissza tértek. Akkor eszméltem fel amikor Ino már nem tudom hányadjára rázogatott meg szólítgatott.
-Hm? Mi? Itt vagyok? Várj ti mikor jötettek vissza?-Ráztam meg fejem.
-Már 5perce itt vagyunk. Mi van veled? Nagyon elbambultál. Minden rendben?-Kérdezte aggódva Ino. Sai rám nézett. De látta hogy egyre feszültebb vagyok. Igen feszült lettem. A hülye gondolataim miatt. Felcsesztem a saját agyam. Grat magamnak.
-Ino hagyd Heilint. Had nyugodjon meg. Valami olyanon gondolkozott amin felcseszte az agyát. Hagyd egy kicsit.-Mondta kedvesen Sai. Ino elengedett és egy aggódó pillantást vetett rám.
-Köszi Sai. Én most elmegyek sétálni egy kicsit. Majd jövök.-Elindultam ki a medencéből. Elmentem sétálni. Itachi ott volt a fiúkkal most. De nem jött utánnam meg semmi. Elsírtam magam. Még láttak a többiek. Térdre rogytam és sírni kezdtem. Nem érdekelt hogy látnak. Nem érdekelt hogy mindenki engem figyelt. Mi van Itachival? Miért ilyen velem? Mit tettem? Most komolyan? Mitcsináltam hogy most kizárt szó szerint? Naruto oda futott hozzám majd szorosan magához ölelt. Milyen szánalmas vagyok. Az öcsém vígasztal egy strandon.
-Shhh sírd ki magad Nee-chan.-Simogatta hátam Naruto. Én csak sírtam. Legszivesebben üvöltöttem volna vagy elmentem volna tombolni. De egy strandon vagyok. Ezeket nem tehetem meg.
~Sasuke POV~
Heilin ki ment a medencéből majd ment olyan 30 lépést és térdre rogyott elsírta magát. Naruto oda futott hozzá és megölelte. Nálam itt telt be a pohár. Oda mentem a báttyámhoz majd felpofoztam. Nagyot csattant. Mindenki értetlenül nézett ránk. Még Itachi is.
-Minek nézed levegőnek a saját barátnődet? Minek basztattad ma folyton? Miért nem foglalkoztál vele? Ha? A leendő gyereked Anyjáról van szó! Minek zárod ki őt? Mit tett szegény Heilin hogy így viselkedsz vele? Ha?-Kiabáltam vele de csak annyira hogy mi haljuk a többiekkel. Nem akartam hogy mások is meghallják. Fel tudtam volna robbanni a dühtől. Heilint eleinte nem bírtam. De nagyon sokat segített nekem. Ahogy Sakurának is. Ráadásul gyereket vár. És én leszek a nagybátyja. Heilin nem érdemli ezt meg. Itachinak is sokat segített. Ráadásul egy csodás gyerekkel is megajándékozza majd Itachit. Erre mit kap tőle? Azt hogy semmibe veszi.
-Ez nem a te dolgod!-Mondta komoly arccal. Ha nem strandon lennénk már rég neki estem volna. De nem tettem meg. Azért még akarok majd ide járni. Szóval nem kéne hogy kitiltsanak innen.
-Mi az hogy nem az én dolgom? Ember Heilin megajándékoz majd téged és a családot egy csodás kisgyerekkel. Te pedig semmibe veszed őt! Apa leszel de az Anyát levegőnek nézed! Gratulálok! Te tényleg egy vadbarom vagy!-Majd elmentem mellette persze neki mentem a vállammal. Oda mentem Narutohoz és Heilinhez. Sakura követett. Így már 3an öleltük őt.
~Heilin POV~
Sasuke és Sakura is megöleltek és vígasztaltak. Ez tényleg jól esik. Majd mindenki Itachin kívül oda jött és vígasztaltak. Hidan hülyéskedett is. Amin nem bírtam nem kuncogni. Jól esett a támogatásuk. Szépen lassan megnyugodtam. Persze ez kamuuu! Még mindíg sírhatnékom van de nem mutatom ki.
-Srácok...Köszönöm.-Mondtam mosolyogva. Majd mindenkit egy csoportos ölelésbe vontam. Miután elengedtük egymást montam nekik hogy elmegyek Dangót enni. Ők bólogattak és persze mondták hogy ne csináljak hülyeséget. Kértem magamnak 2 Dangót majd leültem és elkezdtem enni. Egy ismeretlen csaj ült le elém.
-Szia. Miben segíthetek?-Kérdeztem unottan.
-Te lennél Uchiha Itachi barátnője?-Kérdezte azon a nyálas hangján. Olyan mint egy tini picsa. De mit akar tőlem? És honnan tudja hogy én vagyok az?Hiii kész a rész.🤗Tudom hogy a jó résznél hagyom abba hehe.😈De azért szeri van🤗😅❤️
YOU ARE READING
Akatsuki chat
FanfictionEz egy akatsuki chat könyv. Lesz majd benne olyan rész is 1x-2x ahol chaten kívüli történés lesz. Na de jó olvasást hozzá🤗